it's all in the pastquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga de details niet meer achterhalen... Maar volgens mij was jij het niet ...,, Maar misschien dat Karina daar ooit nog eens uitsluitsel over kan geven...
Maar maakt ook allemaal miet meer uit
Back to the Future we oldies would sayquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
it's all in the pastzouden ze in het engelse subforum zeggen
We moeten minder over vroeger nadenken en méér over het nuquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Back to the Future we oldies would say
Heb je het licht gezien?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
We moeten minder over vroeger nadenken en méér over het nu
De huidige generatoe kent Back to the Future geeneensquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
We moeten minder over vroeger nadenken en méér over het nu
de huidige generatoe?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
De huidige generatoe kent Back to the Future geeneens
spontaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb spontaan ineens 31 zenders ipv 5 op de TV.
Ik heb geen type diploma in het donker typenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
met je dikke vingertjes op de phone zeker Chuf?
ik heb wel een typdiploma, maar ik kan ook niet in het donker typen hoor, ook niet blind trouwensquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen type diploma in het donker typen
Ik zou mn mond dicht houden.. Maar 31 zenders !! Wowquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja iemand ergens verkeerde knopje omgezet denk ik.
en dat was jij niet? strangeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja iemand ergens verkeerde knopje omgezet denk ik.
Er is gewoon weinig licht...daar waar ik zit.. Op mn andere heb ik lichtend keyboard...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een typdiploma, maar ik kan ook niet in het donker typen hoor, ook niet blind trouwens![]()
waarom zit je in het donker?
ik wil ook een lichtend keyboardquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is gewoon weinig licht...daar waar ik zit.. Op mn andere heb ik lichtend keyboard...
Ik weet van niets, decoderkaartje zat er nog wel in, vergeten terug te sturen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat was jij niet? strangeeeeeeeeeeeeeeee
handigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet van niets, decoderkaartje zat er nog wel in, vergeten terug te sturen.
Jawel, chufi op 13.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
Wij staan niet in de statistieken![]()
2015: FOK! in statistieken
Komt door die spelletjesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook een jaar ouder![]()
En ik heb me redelijk ingehouden...
Geen bans scheelt ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook een jaar ouder![]()
En ik heb me redelijk ingehouden...
Ik sowieso en Piet en Mo regelmatig in de SC net als Soury...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
UTO staat er wel vaak in, daar komen jullie vaak
zelfs HUt had ooit een banquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen bans scheelt ook natuurlijk.
Ja daarom blijf ik maar hier anders ben ik weer een stalkerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sowieso en Piet en Mo regelmatig in de SC net als Soury...
ho! stop!quote:
Voel je je hier niet thuis Sas?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ho! stop!
het maakt dus allemaal wél uit
ik wil goftedomme het 40 plus subforum terug!
ik wil mij weer prettig voelen in mijn eigen omgeving![]()
die omgeving is, voor een voor mij nog steeds niet legitieme reden afgenomen...
Maar we komen overal en nergens .. De ene meer in ONZ en de ander meer in KLB oe MEN ... Zo heeft iedereen wel zn dingen... Wij allen komen iig hier ..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom blijf ik maar hier anders ben ik weer een stalker
die moest zijn plaats wetenquote:
ik kom overal, soms weet ik niet eens waar ik postquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar we komen overal en nergens .. De ene meer in ONZ en de ander meer in KLB oe MEN ... Zo heeft iedereen wel zn dingen... Wij allen komen iig hier ..
Het ging mij meer om de schuldvraag,,, en zo ... Ik wil het ook terug .. Het had idd iets meer vertrouwdsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ho! stop!
het maakt dus allemaal wél uit
ik wil goftedomme het 40 plus subforum terug!
ik wil mij weer prettig voelen in mijn eigen omgeving![]()
die omgeving is, voor een voor mij nog steeds niet legitieme reden afgenomen...
wat is culquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de schuldvraag,,, en zo ... Ik wil het ook terug .. Het had idd iets meer vertrouwds
perciesquote:
Ah wel ooit ook toegang aangevraagd... ,,quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom overal, soms weet ik niet eens waar ik post![]()
laatst zat ik per ongeluk in KPD
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel ooit ook toegang aangevraagd... ,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |