Ben jij de positiviteitsgoeroe?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
gisteren, 1 januari was er een algemeen pardon voor de tijdelijk gebanden, vandaag 2 januari, een nieuw Engelstalig subforum, morgen 3 januari, een algemeen pardon voor de gebanden voor het leven, overmorgen 4 januari de doorstart van het 40plus subforum
Ik weet het, in Spanje kom je bijna nergens levende varkens tegen en op de wegen naar het mekka van de Spaanse ham,Trevelez, wemelt het van de Nederlandse vrachtwagens met varkens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kromme van Spaanse ham is dat veel van die varkens uit Nederland komen...
Moet ik dit even crossposten in FB of heb je dat zelf al gedaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
gisteren, 1 januari was er een algemeen pardon voor de tijdelijk gebanden, vandaag 2 januari, een nieuw Engelstalig subforum, morgen 3 januari, een algemeen pardon voor de gebanden voor het leven, overmorgen 4 januari de doorstart van het 40plus subforum
Er zijn vele wegen die naar Jamon rijden.. Maar des te droger het klimaat des te beter ... De ham die ik nu heb komt daar niet uit de buurtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, in Spanje kom je bijna nergens levende varkens tegen en op de wegen naar het mekka van de Spaanse ham,Trevelez, wemelt het van de Nederlandse vrachtwagens met varkens.
Ben vaak in dat dorp in de bergen geweest, mijn schoonouders zitten er zomers vlakbij...
[ afbeelding ]
als jij denkt dat het zinvol is moet je dat doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik dit even crossposten in FB of heb je dat zelf al gedaan?
Ik vind dat zinvol...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij denkt dat het zinvol is moet je dat doen
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Leandra het volgende:
Soneal moet naar bed en neemt 4 dino's mee naar boven, maar hij moet mij wel eerst even overhoren...
S: Wat is dit voor dino?
L: Een T-Rex.
S: Nee, een Allosaurus.
S: En deze?
L: Een T-Rex
S: Goed, en deze?
L: Een T-Rex
S: Goed, en deze?
L: Een Triceratops.
S: Goed, maar deze *houdt Allosaurus weer omhoog* had je niet goed.
L: Nee, maar ik weet ook niet zo veel van dinosaurussen als jij hč...
S: Nee, zo gaat dat soms met vrouwen
Oops een natuurwetenschappertje in spe...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:00 schreef Leandra het volgende:
Als we toch aan het cross-posten zijn.... zojuist:
[..]
Ja dat zit er sowieso wel in, hij kent ook zo ongeveer alle dino's in het dinobos, en pachycefalosaurus was de eerste die hij gewoon bij de latijnse naam noemnde, dat was echt hilarisch, hij was nog 3 geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops een natuurwetenschappertje in spe...
Ja maar die hebben niet meer gezien sinds de opheffing.. Nu pas weer na de post in FB en zijn duidelijke antwoord ... NEEquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is toch ook (allang) 40+ ?
Die hoort hier dus gewoon
Ach, samen met tong de dorpsgek van FB.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet meer gezien sinds de opheffing.. Nu pas weer na de post in FB en zijn duidelijke antwoord ... NEE
Ik zie niets verdwijnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Hé, er worden hier weer eens ouderwets posts verwijderd.
Er wordt dus in ieder geval naar ons gekeken.
Daarom:allemaal!
Maar tong gaat bijna al doodquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, samen met tong de dorpsgek van FB.
En nog allemaal de beste mensen.
Culinair bezig zijn.. Maar OK jij laat dat over aan N... Dus tot nog iets latersquote:
Jou welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo Juup, je miste mij natuurlijk.
Ik denk dat ik dezelfde denkfout gemaakt heb.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht een post te missen van sjoef maar die staat in fb
Ik heb niets op FBook gepost..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht een post te missen van sjoef maar die staat in fb
Maar jij hebt dan ook een kind of een veelvoud daarvan...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik achter mijn kind ga staan zie je mij nog steeds hoor
dat was toch mijn schuld?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij was de oorzaak van het sluiten.. Nog bedankt daarvoor...
Ik ga de details niet meer achterhalen... Maar volgens mij was jij het niet ...,, Maar misschien dat Karina daar ooit nog eens uitsluitsel over kan geven...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch mijn schuld?![]()
Neh... ik denk dat dat er aan zat te komen, ik ben soms nog verbaasd dat deze SC open mag blijven eigenlijkals het sluit stop ik met SC, geen zin meer in om opnieuw te wennen dan zap ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |