Of je wil of niet, zolang je in gemeenschap getrouwd bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn samen met niets begonnen en de helft is van haar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook heerlijk overzichtelijk.
Tsja als je beiden niet veel hebt bij begin valt er weinig te regelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je dat niet van te voren regelt is dat automatisch zo hier in Nederland
Wij zijn zelfs gratis getrouwd, ik had niet eens een trouwjurkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja als je beiden niet veel hebt bij begin valt er weinig te regelen.
Alsof dat zo raar is, ik heb er niet eens een foto van.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij zijn zelfs gratis getrouwd, ik had niet eens een trouwjurk
Bij mij werd dat wel even door mn ouders geregeld.... Maar zij had een winkel in SPanje en die kon failliet gaan en ging dat uiteindelijk ook...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet alles hoeft op papier te staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je wil of niet, zolang je in gemeenschap getrouwd bent.
Wij ook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Schoonouders betaalde.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon in de bijstand terecht toen ik mijn oudste gekregen had.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad aardig, mijn vrouw had wel wat baantjes gehad maar toe ik haar tegenkwam begin jaren 80 zat ze net als velen in de soos.
Ik heb een paar foto's beetje brakke foto's, had mijn schoonzus gemaaktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof dat zo raar is, ik heb er niet eens een foto van.
Een maat van mij flikte dat zelfs 2 x, zijn huwelijken waren binnen een jaar naar de klote en hij hield er 1 zoon aan over.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:49 schreef FANN het volgende:
Ik ken mensen die hadden een vermogen uitgegeven aan bruiloft, jurk en shit en die waren
na een paar jaar uit elkaar![]()
Dus zegt allemaal ook niks
Ja daar wordt je niet vrolijk van... Mijn huwelijk was laagdrempelig en heeft me geen cent gekostquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat van mij flikte dat zelfs 2 x, zijn huwelijken waren binnen een jaar naar de klote en hij hield er 1 zoon aan over.
Schoonpa was niet zo blij, hij dacht dat ik die Griek gestrikt had door zwanger te worden, dat hoorde ik pas 4 maanden later, toen iemand zei, jij wordt ook niet dikkerquote:
Als je ook geen kinderen hebt maakt dat idd weinig uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn eerste ex was een vreselijk mens, ze mocht mij ook niet, ik snapte toen al niet waarom ie met dat mens wilde trouwen, het was ook geen oogverblindende schoonheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je niet vrolijk van... Mijn huwelijk was laagdrempelig en heeft me geen cent gekost
In de jaren 80 kwamen ze op vrijdag met draaiende cementmolen op de aanhanger achter Mercedes het briefje bij de soos inleveren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:50 schreef Leandra het volgende:
Die opmerkingen zijn letterlijke citaten... Nederland in de jaren 90
Misschien was ze good in the sackquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn eerste ex was een vreselijk mens, ze mocht mij ook niet, ik snapte toen al niet waarom ie met dat mens wilde trouwen, het was ook geen oogverblindende schoonheid.
Als dat zo was had ie veel minder bij mij geklaagd.quote:
Ja, en een paar jaar later moesten ze de verhaalplicht ineens gaan uitvoeren.... of ik even wilde vertellen wie de vader van mijn kind was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de jaren 80 kwamen ze op vrijdag met draaiende cementmolen op de aanhanger achter Mercedes het briefje bij de soos inleveren.
In Tilburg heette het toen ook: "De paarse kroeg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en een paar jaar later moesten ze de verhaalplicht ineens gaan uitvoeren.... of ik even wilde vertellen wie de vader van mijn kind was.
Ik heb ze verteld dat ik 3 namen zou geven van mannen die het zouden kunnen zijn, dan moesten ze het verder zelf maar uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en een paar jaar later moesten ze de verhaalplicht ineens gaan uitvoeren.... of ik even wilde vertellen wie de vader van mijn kind was.
Ik heb ze verteld dat ik 3 namen zou geven van mannen die het zouden kunnen zijn, dan moesten ze het verder zelf maar uitzoeken.Wat dat betreft ben ik weer erg braaf en trouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt, ik vond dat zo'n gezeik... er was een hele goede reden waarom er "vader onbekend" op z'n geboorteaangifte stond, dat ging ik niet even om zeep laten helpen door een overijverige medewerker van de sociale dienst.quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt, ik vond dat zo'n gezeik... er was een hele goede reden waarom er "vader onbekend" op z'n geboorteaangifte stond, dat ging ik niet even om zeep laten helpen door een overijverige medewerker van de sociale dienst.
Hij is van 1991 hè... toen was het nog verre van "gewoon" dat een vrouw alleen een kind kreeg (zeker niet als ze geen BOM-moeder was).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |