Daarom zeg ik, ik kan goed met geld omgaan, dwz niet alles willen en prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... het kost nog al wat een vent en 3 koters
Dat redt je niet van een klein loontje
ah... je hield het niet meer bij?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was het overzicht wat kwijt.
oh... maar dat kan ik ook, héél goed zelfsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik kan goed met geld omgaan, dwz niet alles willen en prioriteiten stellen.
Nou, dat is de sleutel, dan zou je het dus waarschijnlijk ook wel redden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar dat kan ik ook, héél goed zelfs
Ach heb de kraakfamilie ook nog achter de hand.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je hield het niet meer bij?
Kan ik me voorstellen...
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, dat is de sleutel, dan zou je het dus waarschijnlijk ook wel redden.
Onderhouden vind ik zeer negatief klinken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]die Griek had daar écht geen trek in hoor een vrouw en een kind onderhouden.
Maar goed dat hadden we ook afgesproken dat dat niet zou gebeuren, dat ik even ging twijfelen
waren vast de hormonenen de omgeving...
Ja is misschien zo, maar ik weet effe niet zo snel hoe je dat anders noemtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onderhouden vind ik zeer negatief klinken.
Hoe druk is druk?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was harstikke druk op de Radio.
Ik luister alleen maar Sky... in de auto, en zoveel km maak ik tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was harstikke druk op de Radio.
Voor de laatste keer naar de dierentuin?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar Sky... in de auto, en zoveel km maak ik tegenwoordig niet meer
Van de week wel naar Emmen geweest, maar toen moest de Top 2000 aan.
Nou ja, dat is het vaak in feite ook gewoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onderhouden vind ik zeer negatief klinken.
Aha, daar komt de aap uit de mouw, want één van de twee zal 'afhankelijk' zijn, hoewel dat natuurlijk onzin is binnen een huwelijk in gemeenschap van goederen, en je investeert nota bene in je eigen kinderen...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
en om eerlijk te zijn wilde ik ook niet financiëel afhankelijk zijn dat speelde ook mee![]()
een kind en thuis bijven ging dus niet en een kind en werken vind ik ruk, toen vond ik dat
en nu vind ik dat nog.
Laat ze samen draaien zou ik voorstellenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds vertellen wat PP-Sound en schuim moeten draaien, gaat veel tijd inzitten.
Klopt, zo rekent niemand is niet helemaal terecht maar ja ik ben nu effe gewoon eerlijk, ikquote:
Zo moet je wel rekenen, en niet alsof de thuisblijvende partij niks doet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt, zo rekent niemand is niet helemaal terecht maar ja ik ben nu effe gewoon eerlijk, ik
zei ook al, het is een gevoel, of dat gevoel terecht is weet ik niet, maar een man en kinderen
thuis en ik werken was hélemaal niks voor mij geweest![]()
Kan er niks anders van maken
Ik vond het wel een luxe dat vrouw er thuis was altijd voor de dochter.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het vaak in feite ook gewoon.
De een onderhoudt de ander financieel, en de ander onderhoudt het huishouden van de een weer.
Als je permanent iemand in huis hebt die de kinderen verzorgt en en passant het huishouden ook nog even regelt kost dat waarschijnlijk meer dan een huisvrouw/huisman.
Maar zo rekent niemand.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo moet je wel rekenen, en niet alsof de thuisblijvende partij niks doet.
Hoezo? Het boeit me toch niet, want zoals je al zelf zei, bij mij werkte het prima.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]ik wist dat ik beter niet eerlijk kon zijn
Nou ben jij volgens mij van mijn leeftijd, en toen je "de leeftijd" had om aan kinderen te beginnen was het helemaal nog niet zo logisch dat vrouwen bleven werken als ze kinderen kregen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt, zo rekent niemand is niet helemaal terecht maar ja ik ben nu effe gewoon eerlijk, ik
zei ook al, het is een gevoel, of dat gevoel terecht is weet ik niet, maar een man en kinderen
thuis en ik werken was hélemaal niks voor mij geweest![]()
Kan er niks anders van maken
Is het ook als je je dat kan veroorlovenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vond het wel een luxe dat vrouw er thuis was altijd voor de dochter.
Kinderen 'nemen' en anderen erop laten passen was voor mij een no go area.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ben jij volgens mij van mijn leeftijd, en toen je "de leeftijd" had om aan kinderen te beginnen was het helemaal nog niet zo logisch dat vrouwen bleven werken als ze kinderen kregen.
Het kon financieel iig al niet snel uit als je geen heel leuk betaalde baan had, of familie had die goedkoop op de kinderen kon passen.
Mwah....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo moet je wel rekenen, en niet alsof de thuisblijvende partij niks doet.
Ja lag er misschien aan dat ik op dat moment de best betaalde baan had én mijn ouders dedenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ben jij volgens mij van mijn leeftijd, en toen je "de leeftijd" had om aan kinderen te beginnen was het helemaal nog niet zo logisch dat vrouwen bleven werken als ze kinderen kregen.
Het kon financieel iig al niet snel uit als je geen heel leuk betaalde baan had, of familie had die goedkoop op de kinderen kon passen.
Naast dochter had ze ook nog stuk of 10 paarden om voor te zorgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het ook als je je dat kan veroorloven![]()
Dát vond ik ook altijdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kinderen 'nemen' en anderen erop laten passen was voor mij een no go area.
Ja, dan heb je je handen wel vol jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naast dochter had ze ook nog stuk of 10 paarden om voor te zorgen.
Dat zal ook samenhangen met de tijdsgeest, als je nu nog volledig stopt met werken omdat je een kind hebt gekregen dan gooi je echt je hele toekomst weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kinderen 'nemen' en anderen erop laten passen was voor mij een no go area.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lag er misschien aan dat ik op dat moment de best betaalde baan had én mijn ouders deden
niet aan kinder opvang en mijn schoonouders werkte allebei, ik kon ''het kind'' naar Griekenland
sturen voor de eerste 4 jaar, dat was hun plan, Oma daar zou het wel opvoeden.
Ja, dáááág.............
Dan ben je ook al druk zat.... ook zonder die paarden wel trouwens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naast dochter had ze ook nog stuk of 10 paarden om voor te zorgen.
eigenlijk welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ook een baan in principe, bij mij in dienst.
Waarschijnlijk de goedkoopste arbeidskracht die je ooit gehad hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ook een baan in principe, bij mij in dienst.
Dat klopt inderdaad aardig, mijn vrouw had wel wat baantjes gehad maar toe ik haar tegenkwam begin jaren 80 zat ze net als velen in de soos.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal ook samenhangen met de tijdsgeest, als je nu nog volledig stopt met werken omdat je een kind hebt gekregen dan gooi je echt je hele toekomst weg.
Nou was dat 25 jaar geleden eigenlijk ook al zo, maar toen had men dat nog niet helemaal door, daarbij hadden de vrouwen die 25 jaar geleden een kind kregen veel minder vaak gestudeerd, en het soort banen dat ze hadden waren ook vaak van een ander niveau, dan was het wel jammer als je 10 jaar later weer in een simpel baantje moest beginnen, maar toen je stopte met werken was je ook al geen president-directeur van ABN-AMRO.
We zijn samen met niets begonnen en de helft is van haar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de goedkoopste arbeidskracht die je ooit gehad hebt
Dat is dan weer mooiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn samen met niets begonnen en de helft is van haar.
Ja als je dat niet van te voren regelt is dat automatisch zo hier in Nederlandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook heerlijk overzichtelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan weer mooien dan klopt alles weer
Of je wil of niet, zolang je in gemeenschap getrouwd bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook heerlijk overzichtelijk.
Tsja als je beiden niet veel hebt bij begin valt er weinig te regelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je dat niet van te voren regelt is dat automatisch zo hier in Nederland
Wij zijn zelfs gratis getrouwd, ik had niet eens een trouwjurkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja als je beiden niet veel hebt bij begin valt er weinig te regelen.
Alsof dat zo raar is, ik heb er niet eens een foto van.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij zijn zelfs gratis getrouwd, ik had niet eens een trouwjurk
Bij mij werd dat wel even door mn ouders geregeld.... Maar zij had een winkel in SPanje en die kon failliet gaan en ging dat uiteindelijk ook...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet alles hoeft op papier te staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je wil of niet, zolang je in gemeenschap getrouwd bent.
Wij ook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Schoonouders betaalde.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon in de bijstand terecht toen ik mijn oudste gekregen had.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad aardig, mijn vrouw had wel wat baantjes gehad maar toe ik haar tegenkwam begin jaren 80 zat ze net als velen in de soos.
Ik heb een paar foto's beetje brakke foto's, had mijn schoonzus gemaaktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof dat zo raar is, ik heb er niet eens een foto van.
Een maat van mij flikte dat zelfs 2 x, zijn huwelijken waren binnen een jaar naar de klote en hij hield er 1 zoon aan over.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:49 schreef FANN het volgende:
Ik ken mensen die hadden een vermogen uitgegeven aan bruiloft, jurk en shit en die waren
na een paar jaar uit elkaar![]()
Dus zegt allemaal ook niks
Ja daar wordt je niet vrolijk van... Mijn huwelijk was laagdrempelig en heeft me geen cent gekostquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat van mij flikte dat zelfs 2 x, zijn huwelijken waren binnen een jaar naar de klote en hij hield er 1 zoon aan over.
Schoonpa was niet zo blij, hij dacht dat ik die Griek gestrikt had door zwanger te worden, dat hoorde ik pas 4 maanden later, toen iemand zei, jij wordt ook niet dikkerquote:
Als je ook geen kinderen hebt maakt dat idd weinig uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn eerste ex was een vreselijk mens, ze mocht mij ook niet, ik snapte toen al niet waarom ie met dat mens wilde trouwen, het was ook geen oogverblindende schoonheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je niet vrolijk van... Mijn huwelijk was laagdrempelig en heeft me geen cent gekost
In de jaren 80 kwamen ze op vrijdag met draaiende cementmolen op de aanhanger achter Mercedes het briefje bij de soos inleveren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:50 schreef Leandra het volgende:
Die opmerkingen zijn letterlijke citaten... Nederland in de jaren 90
Misschien was ze good in the sackquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn eerste ex was een vreselijk mens, ze mocht mij ook niet, ik snapte toen al niet waarom ie met dat mens wilde trouwen, het was ook geen oogverblindende schoonheid.
Als dat zo was had ie veel minder bij mij geklaagd.quote:
Ja, en een paar jaar later moesten ze de verhaalplicht ineens gaan uitvoeren.... of ik even wilde vertellen wie de vader van mijn kind was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de jaren 80 kwamen ze op vrijdag met draaiende cementmolen op de aanhanger achter Mercedes het briefje bij de soos inleveren.
In Tilburg heette het toen ook: "De paarse kroeg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en een paar jaar later moesten ze de verhaalplicht ineens gaan uitvoeren.... of ik even wilde vertellen wie de vader van mijn kind was.
Ik heb ze verteld dat ik 3 namen zou geven van mannen die het zouden kunnen zijn, dan moesten ze het verder zelf maar uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en een paar jaar later moesten ze de verhaalplicht ineens gaan uitvoeren.... of ik even wilde vertellen wie de vader van mijn kind was.
Ik heb ze verteld dat ik 3 namen zou geven van mannen die het zouden kunnen zijn, dan moesten ze het verder zelf maar uitzoeken.Wat dat betreft ben ik weer erg braaf en trouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt, ik vond dat zo'n gezeik... er was een hele goede reden waarom er "vader onbekend" op z'n geboorteaangifte stond, dat ging ik niet even om zeep laten helpen door een overijverige medewerker van de sociale dienst.quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt, ik vond dat zo'n gezeik... er was een hele goede reden waarom er "vader onbekend" op z'n geboorteaangifte stond, dat ging ik niet even om zeep laten helpen door een overijverige medewerker van de sociale dienst.
Hij is van 1991 hè... toen was het nog verre van "gewoon" dat een vrouw alleen een kind kreeg (zeker niet als ze geen BOM-moeder was).
Ik ook, maar ik wilde niet gedwongen worden de veiligheid van mijn kind in gevaar te brengen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik weer erg braaf en trouw.
Hier in de grote stad lag dat volgens mij wel wat anders...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt, ik vond dat zo'n gezeik... er was een hele goede reden waarom er "vader onbekend" op z'n geboorteaangifte stond, dat ging ik niet even om zeep laten helpen door een overijverige medewerker van de sociale dienst.
Hij is van 1991 hè... toen was het nog verre van "gewoon" dat een vrouw alleen een kind kreeg (zeker niet als ze geen BOM-moeder was).
Mijn tantes kregen vroeger weleens ineens onverklaarbare nakomertjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die niet leken op de rest waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn tantes kregen vroeger weleens ineens onverklaarbare nakomertjes.
De oudste dochter was dan meestal paar maanden uit het zicht.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die niet leken op de rest waarschijnlijk
Mn Spaanse zwagers (3 van de 6) kregen allemaal een moetje... De jongeren waren wat wijzerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De oudste dochter was dan meestal paar maanden uit het zicht.
Het foutje van dochter werd gewoon ingeschreven als 12e kind van de ouders.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn Spaanse zwagers (3 van de 6) kregen allemaal een moetje... De jongeren waren wat wijzer
Daar moest je dan maar gewoon trouwen... Meestal ging het goed, maar ook niet altijd...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het foutje van dochter werd gewoon ingeschreven als 12e kind van de ouders.
Tsja dochter wist ook niet wie vader was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moest je dan maar gewoon trouwen... Meestal ging het goed, maar ook niet altijd...
Sorry, maar ik vind het toch een beetje middeleeuwse praktijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moest je dan maar gewoon trouwen... Meestal ging het goed, maar ook niet altijd...
Dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja dochter wist ook niet wie vader was.
Ja, maar Amersfoort was toen nog niet zo'n metropool hè...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in de grote stad lag dat volgens mij wel wat anders...
Jaren 70/80 in SPanje ging het er npg streng aan toequote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het toch een beetje middeleeuwse praktijken.
Of ze waren gewoon te jong.... je 16-jarige dochter verplicht laten trouwen omdat ze zwanger is, is ook weer zo wat, dan kun je dat kind net zo goed aan je eigen gezin toevoegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik heb altijd een beetje moeite met het woord 'moeten'.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren 70/80 in SPanje ging het er npg streng aan toe
Zo'n beetje als in jaren 50 hier?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren 70/80 in SPanje ging het er npg streng aan toe
Mijn vader had mijn benen gebroken en dan het huis uitgezetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeetje, je doet alsof het niks is, is dat echt in heel Nederland normaal?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze waren gewoon te jong.... je 16-jarige dochter verplicht laten trouwen omdat ze zwanger is, is ook weer zo wat, dan kun je dat kind net zo goed aan je eigen gezin toevoegen.
Inderdaad en zo'n nakomertje viel niet echt op voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze waren gewoon te jong.... je 16-jarige dochter verplicht laten trouwen omdat ze zwanger is, is ook weer zo wat, dan kun je dat kind net zo goed aan je eigen gezin toevoegen.
Ja ik ook... Maar daar zijn die zoons toendertijd niet tegen in opstand gekomen.. Terwijl ze wel allemaal in semi popbandjes speelden toen.. Dus zou je wat opstandigheid verwachten.. Er was waarschijnlijk geen condoom te verkrijgen ...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik heb altijd een beetje moeite met het woord 'moeten'.
Gelukkig zijn mijn dochters verstandig, maar als zoiets ooit bij ons gebeurd was dan was dat kind gewoon erbij opgenomen als kind van degene die de moeder is en niet op het conto van de oma bijgeschreven.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn vader had mijn benen gebroken en dan het huis uitgezet
Bij mijn ouders was het ook een ''moetje'' hoor, schande schandequote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook... Maar daar zijn die zoons toendertijd niet tegen in opstand gekomen.. Terwijl ze wel allemaal in semi popbandjes speelden toen.. Dus zou je wat opstandigheid verwachten.. Er was waarschijnlijk geen condoom te verkrijgen ...
Die ooms hadden niet veel te vertellen thuis. Werken en geld inleveren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn vader had mijn benen gebroken en dan het huis uitgezet
Nah... had ik wel kunnen vergetenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn dochters verstandig, maar als zoiets ooit bij ons gebeurd was dan was dat kind gewoon erbij opgenomen als kind van degene die de moeder is en niet op het conto van de oma bijgeschreven.
tja... dat kan ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ooms hadden niet veel te vertellen thuis. Werken en geld inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |