Tsja, helaas..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]![]()
Gênant dit
[..]
Eigenlijk hoopte ik dat Meke al die hersenspinsels juist niet gelezen had![]()
Zitten hier meer Nederlanders dan er ooit in K3 gaan komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:11 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de verhoudingen zijn in dit topic vwb Belgen vs Nederlanders.
Ik denk dat Marthe Klaasjes tactiek heeft afgekeken, over hoe je zelf altijd de mooiste binnen het gezelschap lijktquote:
Allemaal last-minute geregeld. ECHT WAAR HOOR>quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Gaat die broer nooit meer terug naar Australië?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Gaat die broer nooit meer terug naar Australië?
DAMN IT JIM!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet me echt gaan inhouden.
Hij is er nu al twee maandenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Allemaal last-minute geregeld. ECHT WAAR HOOR>
Hij gaat volgende week terug volgens mij.
Autoplay ging door op de K2 Weer K3 Specialquote:
K2 zoekt K3 was meer een soort Studio 100 versie van Idols terwijl K3 zoekt K3 de Studio 100 versie van The Voice was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Autoplay ging door op de K2 Weer K3 Special![]()
- Toch lame dat ze toen wel naar Ahoy kwamen voor audities.![]()
- Die jury daar is Gert toch gewoon door de strot geduwd? SBS figuren als Patty en Forno kan geen toeval zijn.![]()
- Beetje raar om Gert te horen zeggen dat de de 3 finalisten gelijkwaardig waren na die analyses van Riparius hier.
Ik wist niet eens meer dat er toen mannen mee mochten doen. En ik vind Kristel zo totaal anders dan ze nu is, wat een verschil eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
K2 zoekt K3 was meer een soort Studio 100 versie van Idols terwijl K3 zoekt K3 de Studio 100 versie van The Voice was.
Trouwens:
Shit ja dat klinkt best logisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
K2 zoekt K3 was meer een soort Studio 100 versie van Idols terwijl K3 zoekt K3 de Studio 100 versie van The Voice was.
Trouwens:
Hoe zouden Axana en Miguel het gevonden hebben om met Patty samen te werken? Wat een vreselijk mens is het toch.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Autoplay ging door op de K2 Weer K3 Special![]()
- Toch lame dat ze toen wel naar Ahoy kwamen voor audities.![]()
- Die jury daar is Gert toch gewoon door de strot geduwd? SBS figuren als Patty en Forno kan geen toeval zijn.![]()
- Beetje raar om Gert te horen zeggen dat de de 3 finalisten gelijkwaardig waren na die analyses van Riparius hier.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe zouden Axana en Miguel het gevonden hebben om met Patty samen te werken? Wat een vreselijk mens is het toch.
Koen Wauters was een betere keus geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe zouden Axana en Miguel het gevonden hebben om met Patty samen te werken? Wat een vreselijk mens is het toch.
Ja als je hier naar kijkt zijn bij K&K de laatste jaren er wel hard ingehakt; ze zien er beide nog steeds goed uit (ook voor hun leeftijd) maar tering.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer dat er toen mannen mee mochten doen. En ik vind Kristel zo totaal anders dan ze nu is, wat een verschil eigenlijk.
Ik ben de enige die Patty echt geweldig vindt he? Ik vind haar echt hilarischquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet verwacht dat jij een liefhebber van Patty zou zijn nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:35 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die Patty echt geweldig vindt he? Ik vind haar echt hilarisch
Ik miste echt de Patty shade in de jury bij K3 zoekt K3!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet verwacht dat jij een liefhebber van Patty zou zijn nee.
Sisi heeft, hoe zal ik het zeggen, wat opmerkelijke voorkeuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet verwacht dat jij een liefhebber van Patty zou zijn nee.
Ik ben nog steeds bang dat we die de komende jaren ook in een K3-rol gaan zien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koen Wauters was een betere keus geweest.![]()
Ik vind Karen niet eens zo heel erg veranderd. Maar Kristel heeft vooral een andere uitstraling gekregen. Haar gezicht was lief/zacht etcetera en dat straalt ze nu niet meer zo uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:35 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ja als je hier naar kijkt zijn bij K&K de laatste jaren er wel hard ingehakt; ze zien er beide nog steeds goed uit (ook voor hun leeftijd) maar tering.Tzal ook het werken zijn want Josje is op 6 jaar ook 15 jaar verouderd.
Patty vind ik totaal niet bij Gert passen eigenlijk, das op tv net zo tenenkrommend als met Geer vs. Gert.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik miste echt de Patty shade in de jury bij K3 zoekt K3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |