gedaanquote:Op donderdag 31 december 2015 17:51 schreef Tism het volgende:
Snel allemaal overstappen op Telegram! Heb je niets van dit gezeik.....Hup hup...Nu doen!..
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Doet het bij mij nog steeds niet. Terechte klacht.
Had je maar een iPhonequote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Doet het bij mij nog steeds niet. Terechte klacht.
iPhone.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Had je maar een iPhonemoeten kopen ipv Android rommel
Daar zitten hooguit 3 vage bekenden op.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:51 schreef Tism het volgende:
Snel allemaal overstappen op Telegram! Heb je niets van dit gezeik.....Hup hup...Nu doen!..
Heb iPhone, werkte even maar nu is het weer raakquote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb Android en hij deed het eerder dan die van jouquote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 31 december 2015 17:56 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Heb iPhone, werkte even maar nu is het weer raak
Goedzo, ik stuur je binnenkort een sticker op zodat je het kan vierenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb Android en hij deed het eerder dan die van jou
Wel een sticker met een lekker wijf erop hequote:Op donderdag 31 december 2015 18:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Goedzo, ik stuur je binnenkort een sticker op zodat je het kan vieren
Ja, ik zet een naaktfoto je zusje erop.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wel een sticker met een lekker wijf erop he
Hij zei lekker wijf, niet een waar je de sticker 34x voor moet uitvouwenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, ik zet een naaktfoto je zusje erop.
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij zei lekker wijf, niet een waar je de sticker 34x voor moet uitvouwen
crapdroid? creative maar nee dit klinkt niet het is gewoon Crapple.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:01 schreef Calcio het volgende:
Hier komen alle Crapdroid fanboys hun rommel verdedigen____!
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:24 schreef Bartcoah het volgende:
Komt omdat het 00:00 was in Azië, al die sjinezen hebben elkaar platgegooid.
Ik kwam er al over klagen ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Valt nog mee dat er nog niet gezegd is dat hij er weer uitligt
Doet het dan nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Koop dan ook een iPhone ipv Crapdroid rotzooi
Ik heb een Windows Phone en het is de schuld van WhatsApp, niet van Microsoft.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Koop dan ook een iPhone ipv Crapdroid rotzooi
Ik stuur wel oldskool een sms.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:17 schreef Leipo666 het volgende:
iedere keer rond het hele uur: iedere keer een andere regio die met nieuwjaar WA plat legt
fappenquote:Op donderdag 31 december 2015 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu WhatsApp niet werkt.
app me later ff bbquote:Op donderdag 31 december 2015 22:28 schreef Blondje_93 het volgende:
Lekker rustig zo zonder Whatsapp
ja doe maar stoer hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 22:46 schreef gedoes het volgende:
Ben de hele dag al aan t appen en heb nergens last van gehad...
Das niet om stoer te doen... Ik denk dat hier in noord Nederland minder whatsapp gebruikers zijn ofzo.quote:
Oh okquote:Op donderdag 31 december 2015 22:49 schreef gedoes het volgende:
[..]
Das niet om stoer te doen... Ik denk dat hier in noord Nederland minder whatsapp gebruikers zijn ofzo.
Ik heb niemand in de block staan...quote:Op donderdag 31 december 2015 23:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben jullie ook dat alle mensen in de blokkeringslijst nu ineens unblocked zijn?
Neemt niet weg dat Apple wel beter is dan Androidquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Domme mensen die niet snappen dat het een server side probleem is. Dus het OS van de telefoon doet er totaal niet toe.
Kk retards
Als je geen verstand hebt van techniek, zeker. Maar iedereen die ietwat wilt sleutelen aan z'n telefoon moet toch echt een Android hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Apple wel beter is dan Android
Waarom sleutelen? iPhones werken uitstekend en de kwaliteit is superieur aan Android.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:39 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Als je geen verstand hebt van techniek, zeker. Maar iedereen die ietwat wilt sleutelen aan z'n telefoon moet toch echt een Android hebben.
En waarom is het dan zogenaamd zo superieur? Het is gewoon verouderde hardware wat enkel goed draait met IOS thats it, voor de rest zit alles dichtgetimmerd en kun je er geen ruk mee, ondertussen wel janken over privacy maar Apple is de grootste privacyschender die er is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
Waarom sleutelen? iPhones werken uitstekend en de kwaliteit is superieur aan Android.
Als je tegenwoordig nog privacy wil, dan zul je een graf moeten bestellen en daar in gaan liggenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:24 schreef Syd het volgende:
[..]
En waarom is het dan zogenaamd zo superieur? Het is gewoon verouderde hardware wat enkel goed draait met IOS thats it, voor de rest zit alles dichtgetimmerd en kun je er geen ruk mee, ondertussen wel janken over privacy maar Apple is de grootste privacyschender die er is.
Zeker ook een crapple fanboy? nooit inhoudelijk verder reageren en altijd erom heen praten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig nog privacy wil, dan zul je een graf moeten bestellen en daar in gaan liggen
Sowieso, ben jij zo interessant dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |