Goedzo, ik stuur je binnenkort een sticker op zodat je het kan vierenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb Android en hij deed het eerder dan die van jou
Wel een sticker met een lekker wijf erop hequote:Op donderdag 31 december 2015 18:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Goedzo, ik stuur je binnenkort een sticker op zodat je het kan vieren
Ja, ik zet een naaktfoto je zusje erop.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wel een sticker met een lekker wijf erop he
Hij zei lekker wijf, niet een waar je de sticker 34x voor moet uitvouwenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, ik zet een naaktfoto je zusje erop.
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij zei lekker wijf, niet een waar je de sticker 34x voor moet uitvouwen
crapdroid? creative maar nee dit klinkt niet het is gewoon Crapple.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:01 schreef Calcio het volgende:
Hier komen alle Crapdroid fanboys hun rommel verdedigen____!
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:24 schreef Bartcoah het volgende:
Komt omdat het 00:00 was in Azië, al die sjinezen hebben elkaar platgegooid.
Ik kwam er al over klagen ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Valt nog mee dat er nog niet gezegd is dat hij er weer uitligt
Doet het dan nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Koop dan ook een iPhone ipv Crapdroid rotzooi
Ik heb een Windows Phone en het is de schuld van WhatsApp, niet van Microsoft.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Koop dan ook een iPhone ipv Crapdroid rotzooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |