Ik stuur wel oldskool een sms.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:17 schreef Leipo666 het volgende:
iedere keer rond het hele uur: iedere keer een andere regio die met nieuwjaar WA plat legt
fappenquote:Op donderdag 31 december 2015 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu WhatsApp niet werkt.
app me later ff bbquote:Op donderdag 31 december 2015 22:28 schreef Blondje_93 het volgende:
Lekker rustig zo zonder Whatsapp
ja doe maar stoer hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 22:46 schreef gedoes het volgende:
Ben de hele dag al aan t appen en heb nergens last van gehad...
Das niet om stoer te doen... Ik denk dat hier in noord Nederland minder whatsapp gebruikers zijn ofzo.quote:
Oh okquote:Op donderdag 31 december 2015 22:49 schreef gedoes het volgende:
[..]
Das niet om stoer te doen... Ik denk dat hier in noord Nederland minder whatsapp gebruikers zijn ofzo.
Ik heb niemand in de block staan...quote:Op donderdag 31 december 2015 23:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben jullie ook dat alle mensen in de blokkeringslijst nu ineens unblocked zijn?
Neemt niet weg dat Apple wel beter is dan Androidquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Domme mensen die niet snappen dat het een server side probleem is. Dus het OS van de telefoon doet er totaal niet toe.
Kk retards
Als je geen verstand hebt van techniek, zeker. Maar iedereen die ietwat wilt sleutelen aan z'n telefoon moet toch echt een Android hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Apple wel beter is dan Android
Waarom sleutelen? iPhones werken uitstekend en de kwaliteit is superieur aan Android.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:39 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Als je geen verstand hebt van techniek, zeker. Maar iedereen die ietwat wilt sleutelen aan z'n telefoon moet toch echt een Android hebben.
En waarom is het dan zogenaamd zo superieur? Het is gewoon verouderde hardware wat enkel goed draait met IOS thats it, voor de rest zit alles dichtgetimmerd en kun je er geen ruk mee, ondertussen wel janken over privacy maar Apple is de grootste privacyschender die er is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
Waarom sleutelen? iPhones werken uitstekend en de kwaliteit is superieur aan Android.
Als je tegenwoordig nog privacy wil, dan zul je een graf moeten bestellen en daar in gaan liggenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:24 schreef Syd het volgende:
[..]
En waarom is het dan zogenaamd zo superieur? Het is gewoon verouderde hardware wat enkel goed draait met IOS thats it, voor de rest zit alles dichtgetimmerd en kun je er geen ruk mee, ondertussen wel janken over privacy maar Apple is de grootste privacyschender die er is.
Zeker ook een crapple fanboy? nooit inhoudelijk verder reageren en altijd erom heen praten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig nog privacy wil, dan zul je een graf moeten bestellen en daar in gaan liggen
Sowieso, ben jij zo interessant dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |