SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Gillen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
misschien ooitquote:Op donderdag 31 december 2015 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Onze nieuwe kat zou Woodstock heten, maar ja we nemen geen nieuwe kat.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De mijne is net leeg. Maar het komt me na 2 weken wel zo langzamerhand de neus uit.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:38 schreef Stickertje het volgende:
Half 6 geweest..
* Stickertje opent fles alcohol![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 31 december 2015 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prince ging een tijd door het leven als TAFKAP (The Artist Formarly Known as Prince)![]()
Dan vond ik het een goeien garpjen
-XOXO-![]()
Da's ook meer iets voor een vogeltjequote:Op donderdag 31 december 2015 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Onze nieuwe kat zou Woodstock heten, maar ja we nemen geen nieuwe kat.![]()
![]()
Vanaf morgen ga ik ook afkicken jaquote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef asco het volgende:
[..]
De mijne is net leeg. Maar het komt me na 2 weken wel zo langzamerhand de neus uit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vorig jaar om sluitingstijd brachten ze de karretjes naar binnen vanwege vuurwerk.quote:
Toen kregen ze een pistool tegen het hoofd en mochten ze meelopen naar de kassa.
Nog uren een helicopter hierboven die avond.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
hazelnoot is viesquote:Op donderdag 31 december 2015 17:41 schreef Stickertje het volgende:
Bbooohhh... chocolaatjes met hazelnoten![]()
Ben allergisch voor hazelnoten
I love music |Ajax forever
Op een dag als vandaag horen alle katten Sylvester te heten.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat is waar maar het is wel leuk om tegendraads te doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook meer iets voor een vogeltjeMake love, not war ☮![]()
Je hebt 2 weken over 1 fles gedaan?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef asco het volgende:
[..]
De mijne is net leeg. Maar het komt me na 2 weken wel zo langzamerhand de neus uit.
Ze smelten de kazen!![]()
Poes heet Poesquote:Op donderdag 31 december 2015 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is wel leuk om tegendraads te doen.![]()
![]()
1 van m'n honden heet Bowie
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vaak deze film gekeken bij muziekles. Nooit erg
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
omdat het kan!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is wel leuk om tegendraads te doen.I love music |Ajax forever
Nietszeggende nummers, volgens mij moet je eens terug naar school om je Nederlands op te krikken.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zo weer muziek na 2 Nederlandse nietszeggende nummers.![]()
![]()
Mijn hond heet Mishka (muis) en mijn kat Kotka (poesquote:)
This ain't Lake Minnetonka..quote:Op donderdag 31 december 2015 17:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Vaak deze film gekeken bij muziekles. Nooit ergWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
zo heet mijn... oh neequote:Op donderdag 31 december 2015 17:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
En onze haan heet Karel de groteI love music |Ajax forever
Ditquote:Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Dan moet je er dus niet doorheen lullen klaphark![]()
WOOOOOOOOOOOOOOOO I'm still Alive heeeeeeeeeyyyyyaaaaaaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Eerst zegt hij hem helemaal te draaien, kapt ie hem af
Un dann rettet kein Kavallerie,
Meesterlijk! Al ben ik meer van van Jeremy vanwege het verhaal erachter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog meer genot
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat is wel heel origineel.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef D. het volgende:
We hadden een 2e kat (tot 2 jaar terug) en die heette Kleine (Poes)
Make love, not war ☮![]()
goed .quote:Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zwager toch? Zonder de grote dan wel.I love music |Ajax forever
*op gestemd heeftquote:Op donderdag 31 december 2015 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Meesterlijk! Al ben ik meer van van Jeremy vanwege het verhaal erachter.![]()
mooiste nummer van PJquote:Op donderdag 31 december 2015 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Meesterlijk! Al ben ik meer van van Jeremy vanwege het verhaal erachter.I love music |Ajax forever
Met de gitaarsolo uit She van Kiss die weer van Five To One van The Doors afkomstig is
Smakelijkquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
QFTquote:Op donderdag 31 december 2015 17:45 schreef Stickertje het volgende:
Pearl Jam..
Beste band die ik live gezien heb![]()
Lekker dit man"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ss something wrong she said..well of course there is..you're still alive she said... oh, and do I deserve to be is that the question
and if so...if so...who answers...who answers...
Dan te bedenken dat rockmuziek eigenlijk helemaal uit is tegenwoordig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nee manquote:Op donderdag 31 december 2015 17:48 schreef Fascination het volgende:
Say who?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:48 schreef Fascination het volgende:
Dan te bedenken dat rockmuziek eigenlijk helemaal uit is tegenwoordig.![]()
![]()
Hier in huis nietquote:Op donderdag 31 december 2015 17:48 schreef Fascination het volgende:
Bedankt Cee, schijtlollig is nu op 't randje ons woord van 2015lig helemaal dubbel.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Fossiel.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nu op 18 in de tijdloze t mooiste nr dat ontbreekt in de Top 2000: Tom Waits - MarthaHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Juist niet toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:48 schreef Fascination het volgende:
Dan te bedenken dat rockmuziek eigenlijk helemaal uit is tegenwoordig.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ROCK
Wat een genot die solo
Er staat daar een verwarde man die denkt dat hij een gitaar in zijn handen heeft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kwam klaarquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Die laatste dag is toch een partij kut als je niet van gitaargenot houdt hee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
*trots isquote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef Stickertje het volgende:
En niet afgekapt..
dat dit kan in nederland![]()
Nu helemaal oorgasme"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hey staat dit hier weer? Dit is een paar jaar uit de Top 100 geweest toch?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Er staat daar een verwarde man die denkt dat hij een gitaar in zijn handen heeft.
En we blijven maar door gaan met de
ff testequote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste dag is toch een partij kut als je niet van gitaargenot houdt heeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haha, dan kan je inderdaad beter gewoon de radio uitzettenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste dag is toch een partij kut als je niet van gitaargenot houdt hee
Vorig jaar zelfs op 34quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey staat dit hier weer? Dit is een paar jaar uit de Top 100 geweest toch?
wel erg traag in elk gevalquote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?![]()
Jaren terug dacht ik verzadigd te zijn van Alive... Naïeve gedachtequote:
Bowiegod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan hier ook niet versturenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?![]()
![]()
Heroes
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ik krijg uiteindelijk wel een vinkjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kan best geen ideequote:
whatsapp is kaduukOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja m'n mams belde al, die heeft mijn "oude" telefoon (gloednieuwe s4) en was in paniek want ze moet er nog aan wennen,de lieverdquote:
-Scorpion_17![]()
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?Un dann rettet kein Kavallerie,
vorig jaar geen probleem gehad volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doei!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaarReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgend jaar trouwens een nieuw Bowie album
Fijne jaarwisseling en tot weer eensquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar
Hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?maar we hebben elkaar nog!
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Valt op dat er eigenlijk alleen oude nummers van bowie in de lijst staan... nieuwste is uit 1985Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar![]()
![]()
Fritsjequote:![]()
Veel plezier en een fijn 2016!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaarT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Toch gek, is toch niet de eerste O&N voor WhatsApp.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?
Ah, kippenvelnummer-alert!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zo mooi![]()
![]()
Fijne jaarwisseling Tagliano
Eerste sigaretje van de dag. Dat gaat zeer doen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog even gluren?quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat mis je dan ?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:53 schreef Stickertje het volgende:
Valt op dat er eigenlijk alleen oude nummers van bowie in de lijst staan... nieuwste is uit 1985De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Fritsgod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toen ik deze CD kocht en thuis kwam bij mijn ouders, pakten ze de cd af en ik werd naar boven gestuurd, want ze wilden die met zijn tweetjes luisteren...![]()
![]()
quote:
ahhhhhhh wat een kindermishandelingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik deze CD kocht en thuis kwam bij mijn ouders, pakten ze de cd af en ik werd naar boven gestuurd, want ze wilden die met zijn tweetjes luisteren...![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh hij postte zelf ook nog onze held[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Heb je hem al terug?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Toch maar snel naar de plek van bestemming nu. Fijne jaarwisseling allemaal![]()
.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En iets later kreeg je een broertje of zusje?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Bos81 het volgende:
![]()
-Scorpion_17![]()
Dead Man Walking van Bowie moet er ook inWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef Szura het volgende:
Toch maar snel naar de plek van bestemming nu. Fijne jaarwisseling allemaal![]()
.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En iets later kreeg je een broertje of zusje?![]()
![]()
Radiohead nooit gezien dusquote:Op donderdag 31 december 2015 17:45 schreef Stickertje het volgende:
Pearl Jam..
Beste band die ik live gezien heb
.
ga je weg?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Alvast de beste wensen en tot volgend jaar dan
quote:
Zou kunnen idd, maar zijn oudere werk is toch wel aansprekender.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het eerste dvd'tje wat ik van mijn huidige vrouw kreeg was er ook een van deze bazen.
Verzamel-dvd met verschillende optredens.
.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die trein mag wel ns opschieten, A Forest (of die erna) moet m'n laatate worden maar zo lukt dat niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef Szura het volgende:
.
en toen werd de DVD door je ouders afgepakt en jij naar boven gestuurd?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:56 schreef Ferdo het volgende:
Het eerste dvd'tje wat ik van mijn huidige vrouw kreeg was er ook een van deze bazen.
Verzamel-dvd met verschillende optredens.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Too spicy?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
Jongens ik zit huilend m'n macaroni naar binnen te werken. Dat je 't weet.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
Jongens ik zit huilend m'n macaroni naar binnen te werken. Dat je 't weet.![]()
.
![]()
Dit is zo mooi![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef Szura het volgende:
.
En wat blijft dit mooi!quote:
Pics voor het nageslacht.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
Jongens ik zit huilend m'n macaroni naar binnen te werken. Dat je 't weet.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
ahhhhhhh kusje er op?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
Jongens ik zit huilend m'n macaroni naar binnen te werken. Dat je 't weet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mensen, het was me weer een waar (en bij tijden zwaar) genoegen deze top 2000 met jullie te mogen delen.
Ik wens jullie allen een heel goed 2016 toe en zie jullie graag volgend jaar weer terug![]()
![]()
Reflektor mag er wel in van bowie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Mensen, het was me weer een waar (en bij tijden zwaar) genoegen deze top 2000 met jullie te mogen delen.
Ik wens jullie allen een heel goed 2016 toe en zie jullie graag volgend jaar weer terug
![]()
Fijne jaarwisseling
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Helemaal van hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Ik wens jullie allen een heel goed 2016 toe en zie jullie graag volgend jaar weer terug
Je kookkunsten zijn om te janken?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
Jongens ik zit huilend m'n macaroni naar binnen te werken. Dat je 't weet.Ze smelten de kazen!![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen werd de DVD door je ouders afgepakt en jij naar boven gestuurd?
Ik moest lachen om die Belg![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Ik wens jullie allen een heel goed 2016 toe en zie jullie graag volgend jaar weer terug![]()
![]()
Hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Volgend jaar gewoon weer natuurlijk
-XOXO-![]()
Ik vond je hier heel sociaal hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar![]()
![]()
Gelukkig 2016 Dquote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Het was ook een genoegen samen met jou de top2000 te mogen delen.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Hele fijne jaarwisseling, goed 2016 en tot dan!
mijn testapp komt nu binnen bij lief op toestelquote:Op donderdag 31 december 2015 17:58 schreef luukert het volgende:
Wel gelukkig de top 2000 tijdens de Whatsapp-storingOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
jezus spreken alleen verstandelijk gehandicapten die app in?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oooh Yeah.....
Van Yello, maar staat er niet in."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja hoor, gewoon de volgende ochtend kreeg ik hem terug..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ja, heb jij geen uitnodiging gekregen?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jezus spreken alleen verstandelijk gehandicapten die app in?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee ik ben ook 2x erop geweestquote:Op donderdag 31 december 2015 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jezus spreken alleen verstandelijk gehandicapten die app in?![]()
![]()
shots firedquote:Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, heb jij geen uitnodiging gekregen?Ze smelten de kazen!![]()
FTFYquote:Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook 2x erop geweestOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Top 2000 mail komt altijd in vakje reclame en die kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, heb jij geen uitnodiging gekregen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goede jaarwisseling gewenst, D.!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
gelukkigquote:Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gaat alweer, die whatsapp berichtjes werkten ontnuchterend.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb overigens het idee dat Rock weer een beetje in de lift zit
Ja kom er maar in met de Aerosmith grapI love music |Ajax forever
Zalig uiteindequote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef D. het volgende:
Wel apart ja. De meeste mensen hier heb ik maar eens per jaar contact mee
*maakt de grap nietquote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef peaceman het volgende:
Ja kom er maar in met de Aerosmith grap
Volgens mij stond er 2 - 3 jaar geleden veel meer disco in de lijstZe smelten de kazen!![]()
dat maakt het juist speciaalquote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef Dven het volgende:
Wel apart ja. De meeste mensen hier heb ik maar eens per jaar contact meeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat geldt voor de meesten hierquote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef Dven het volgende:
Wel apart ja. De meeste mensen hier heb ik maar eens per jaar contact mee
Dat zijn een hoop wisselende contacten.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef Dven het volgende:
Wel apart ja. De meeste mensen hier heb ik maar eens per jaar contact mee![]()
Courtney barnetts elevator operator is beterquote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef peaceman het volgende:
Ja kom er maar in met de Aerosmith grap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom geen ondertiteling"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Amazingquote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef peaceman het volgende:
Ja kom er maar in met de Aerosmith grap
Dat idee heb ik ook. Moet maar weer gebeuren.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*maakt de grap niet
Volgens mij stond er 2 - 3 jaar geleden veel meer disco in de lijstMake love, not war ☮![]()
Angela had haar kunstgebit niet inWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
D.![]()
![]()
Heb je afscheid even gemist
Mag ik van U een lift meneer van de Zangeres Zonder Naam ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Courtney barnetts elevator operator is beterDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat een butnieuwsbericht."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat eruit gaat is evenredig maar wat erin komt is veel meer rockquote:Op donderdag 31 december 2015 18:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*maakt de grap niet
Volgens mij stond er 2 - 3 jaar geleden veel meer disco in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aangepaste dienstregeling is allang niet meer nieuwswaardig."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Moet maar weer gebeuren.![]()
disco heb ik totaal niks meeZe smelten de kazen!![]()
I knowquote:Op donderdag 31 december 2015 18:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
disco heb ik totaal niks meeIk wel
![]()
Al is het ook niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:02 schreef Ferdo het volgende:
Aangepaste dienstregeling is allang niet meer nieuwswaardig.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wiw zjawwen dazz?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Angela had haar kunstgebit niet in"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
wie doet een uurlijstje?I love music |Ajax forever
Gepruts vergeleken bij Euromillions.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
58 Electric Light Orchestra Mr. Blue Sky 1978quote:
57 U2 Sunday Bloody Sunday 1985
56 U2 With Or Without You 1987
55 Guns N' Roses Sweet Child O' Mine 1988
54 Marco Borsato Dochters 2008
53 AC/DC Whole Lotta Rosie 1978
52 Supertramp School 1974
51 The Beatles Let It Be 1970
50 The Rolling Stones Paint It Black 1966
49 The Doors Riders On The Storm 1971Ze smelten de kazen!![]()
Hello....denk je?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:04 schreef asco het volgende:
Het volgende uur is ook alweer genot maarja dat is nu ook niet meer zo moeilijk."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Na achten komt er anders een hoop zooiquote:Op donderdag 31 december 2015 18:04 schreef asco het volgende:
Het volgende uur is ook alweer genot maarja dat is nu ook niet meer zo moeilijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou het morgen afgelopen zijn met die kut Triodos reclame?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Dochters...toch nog een braakmoment..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
58 Electric Light Orchestra Mr. Blue Sky 1978![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
57 U2 Sunday Bloody Sunday 1985
56 U2 With Or Without You 1987
55 Guns N' Roses Sweet Child O' Mine 1988
54 Marco Borsato Dochters 2008
53 AC/DC Whole Lotta Rosie 1978![]()
52 Supertramp School 1974
51 The Beatles Let It Be 1970![]()
![]()
50 The Rolling Stones Paint It Black 1966
49 The Doors Riders On The Storm 1971![]()
![]()
Maar de rest van het uur...
Ik haatte vorig jaar op Twitter op Dochters en ik kreeg echt allemaal boze mensen op mn dak waarvoor het nummer echt wel een speciale betekenis hadquote:Op donderdag 31 december 2015 18:06 schreef Ferdo het volgende:
Dochters...toch nog een braakmoment...
Forza Eniesee!![]()
Bedankt Stickertje
57 U2 Sunday Bloody Sunday 1985![]()
56 U2 With Or Without You 1987![]()
55 Guns N' Roses Sweet Child O' Mine 1988![]()
54 Marco Borsato Dochters 2008![]()
![]()
52 Supertramp School 1974![]()
50 The Rolling Stones Paint It Black 1966![]()
49 The Doors Riders On The Storm 1971
#58 de titel zegt mij niks, maar ik weet dat ik hem ken want hij komt elk jaar langs in de top 2000Ze smelten de kazen!![]()
Topuurtje komt eraan
Dit nummer raakt mij want hep een dochter!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:06 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik haatte vorig jaar op Twitter op Dochters en ik kreeg echt allemaal boze mensen op mn dak waarvoor het nummer echt wel een speciale betekenis had![]()
57 U2 Sunday Bloody Sunday 1985![]()
![]()
56 U2 With Or Without You 1987/
![]()
55 Guns N' Roses Sweet Child O' Mine 1988/
![]()
54 Marco Borsato Dochters 2008![]()
![]()
52 Supertramp School 1974![]()
![]()
![]()
50 The Rolling Stones Paint It Black 1966![]()
49 The Doors Riders On The Storm 1971![]()
Ah t is 6 uur geweest merk ikWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
EN herken je m al?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
#58 de titel zegt mij niks, maar ik weet dat ik hem ken want hij komt elk jaar langs in de top 2000I love music |Ajax forever
![]()
![]()
![]()
![]()
top-10 materiaal dit
![]()
![]()
![]()
Forza Eniesee!![]()
Meneer blauwe luchtJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deze is flink gestegen zeker?
was vroege middag materiaalWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik kan oprecht boos worden dat Mr. Blue Sky onder een nummer als Dochters staat
Forza Eniesee!![]()
Geweldige plaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha hoor jij verschil dan? damn het is hier de hele dag al een oorlogzonequote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah t is 6 uur geweest merk ikOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet zo snel als Ekdomquote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste klanken herkende ik hem gelijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier gingen een paar lawinepijlen de lucht in, ik schrok me de graftering!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog te laagquote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was vroege middag materiaal
Toen de UFO kwam al?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste klanken herkende ik hem gelijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nieuwe plaat.. dus meer belangstellingquote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was vroege middag materiaalI love music |Ajax forever
doe nie joh, slecht voor je gemoedsrust en je doet er toch niets aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:08 schreef LDS het volgende:
Ik kan oprecht boos worden dat Mr. Blue Sky onder een nummer als Dochters staatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij mij in de straat/buurt hebben ze best netjes tot 18:00 gewacht. Sowieso merk ik dat het sinds het 18:00 mag het hier in de buurt echt een stuk minder isquote:Op donderdag 31 december 2015 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha hoor jij verschil dan? damn het is hier de hele dag al een oorlogzone
Forza Eniesee!![]()
Gewoon afschaffen dat vuurwerk, of iig alleen door professionals. Snap niet wat daar t probleem mee is.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier gingen een paar lawinepijlen de lucht in, ik schrok me de graftering!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen dat vuurwerk, of iig alleen door professionals. Snap niet wat daar t probleem mee is.I love music |Ajax forever
Melkbussen hier volop.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier gingen een paar lawinepijlen de lucht in, ik schrok me de graftering!![]()
Hier in Eindhoven noord ookquote:Op donderdag 31 december 2015 18:09 schreef LDS het volgende:
[..]
Bij mij in de straat/buurt hebben ze best netjes tot 18:00 gewacht. Sowieso merk ik dat het sinds het 18:00 mag het hier in de buurt echt een stuk minder is.
![]()
Ik ben vandaag even totaal van slag geweest door al dat geknal..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |