Fijne jaarwisseling en tot weer eensquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar
Hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Fritsjequote:
Veel plezier en een fijn 2016!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Toch gek, is toch niet de eerste O&N voor WhatsApp.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |