Vorig jaar zelfs op 34quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey staat dit hier weer? Dit is een paar jaar uit de Top 100 geweest toch?
wel erg traag in elk gevalquote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Ff iets heel anders he, ligt whatsapp eruit?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
Jaren terug dacht ik verzadigd te zijn van Alive... Naïeve gedachtequote:
Kan hier ook niet versturenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
ik krijg uiteindelijk wel een vinkjequote:
Kan best geen ideequote:
Ja m'n mams belde al, die heeft mijn "oude" telefoon (gloednieuwe s4) en was in paniek want ze moet er nog aan wennen,de lieverdquote:
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:49 schreef houdjemond het volgende:
vorig jaar geen probleem gehad volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?
Doei!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar
Fijne jaarwisseling en tot weer eensquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga mij ook maar eens bezighouden met sociaal doen. Het was gezellig hier, iedereen een fijne jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar
Hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nieuwjaar op sommige plekken in de wereld. Servers overbelast. Zou dat het zijn?
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Fritsjequote:
Veel plezier en een fijn 2016!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Tagliano het volgende:
Toch gek, is toch niet de eerste O&N voor WhatsApp.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch nog even gluren?quote:
Wat mis je dan ?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:53 schreef Stickertje het volgende:
Valt op dat er eigenlijk alleen oude nummers van bowie in de lijst staan... nieuwste is uit 1985
quote:
ahhhhhhh wat een kindermishandelingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik deze CD kocht en thuis kwam bij mijn ouders, pakten ze de cd af en ik werd naar boven gestuurd, want ze wilden die met zijn tweetjes luisteren...![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik deze CD kocht en thuis kwam bij mijn ouders, pakten ze de cd af en ik werd naar boven gestuurd, want ze wilden die met zijn tweetjes luisteren...![]()
![]()
En iets later kreeg je een broertje of zusje?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:54 schreef Bos81 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef Szura het volgende:
Toch maar snel naar de plek van bestemming nu. Fijne jaarwisseling allemaal![]()
.
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En iets later kreeg je een broertje of zusje?
Radiohead nooit gezien dusquote:Op donderdag 31 december 2015 17:45 schreef Stickertje het volgende:
Pearl Jam..
Beste band die ik live gezien heb
Toch maar snel naar de plek van bestemming nu. Fijne jaarwisseling allemaal![]()
.
ga je weg?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Alvast de beste wensen en tot volgend jaar dan
quote:
Zou kunnen idd, maar zijn oudere werk is toch wel aansprekender.quote:
.
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef Szura het volgende:
.
en toen werd de DVD door je ouders afgepakt en jij naar boven gestuurd?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:56 schreef Ferdo het volgende:
Het eerste dvd'tje wat ik van mijn huidige vrouw kreeg was er ook een van deze bazen.
Verzamel-dvd met verschillende optredens.
Too spicy?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
Jongens ik zit huilend m'n macaroni naar binnen te werken. Dat je 't weet.
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
.
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef Szura het volgende:
.
En wat blijft dit mooi!quote:
Pics voor het nageslacht.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
ahhhhhhh kusje er op?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |