Ik probeer van mijn kater af te komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk van wel![]()
Ik heb net een special gekeken van Frank Sinatra
ik heb al een liter verse Jus dórange op, dat helptquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer van mijn kater af te komen.
Nu moet ik (van mezelf) de komende tijd helemaal geen druppel meer drinken.quote:
Ik ook, maar dat zal me geen moeite kostenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu moet ik (van mezelf) de komende tijd helemaal geen druppel meer drinken.
Ik wilde nog bij moeder langs, maar dat trek ik vandaag niet meer, ik bel wel en ga van de week wel een keer langs.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zal me geen moeite kostenkan geen wijn meer zien
Nou ja vandaag even bellen is wel een goed idee, weet ze toch dat je aan haar gedacht hebtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde nog bij moeder langs, maar dat trek ik vandaag niet meer, ik bel wel en ga van de week wel een keer langs.
Ik vond het top dat baardaap ook met oud op nieuw toch het liefste bij zijn vader is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja vandaag even bellen is wel een goed idee, weet ze toch dat je aan haar gedacht hebt
moet vast een goed gevoel zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het top dat baardaap ook met oud op nieuw toch het liefste bij zijn vader is.![]()
![]()
We doen ons geen moeite we kunnen gewoon goed met elkaar opschieten.quote:
da's mooi Moquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We doen ons geen moeite we kunnen gewoon goed met elkaar opschieten.
Komende week is ie jarig.quote:
Ik had niet eens een lot, maar ja, je hebt tóch altijd een heel klein kansje als je er wel eentje hebt,quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die 30 euro van het oudejaarslot was overigens weggegooid geld.
Juist met Oud en Nieuw is de kans zelfs nog lager meende ik afgelopen week ergens gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had niet eens een lot, maar ja, je hebt tóch altijd een heel klein kansje als je er wel eentje hebt,
voor hetzelfde geld had je 2 miljoen gewonnen
ow... dat wist ik niet eens, kan je beter volgende maand kopen dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist met Oud en Nieuw is de kans zelfs nog lager meende ik afgelopen week ergens gehoord te hebben
Dat klopt, het is ook idioot dat ik er een kocht, maar ach, heel soms doe ik mee met de massa....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist met Oud en Nieuw is de kans zelfs nog lager meende ik afgelopen week ergens gehoord te hebben
Ik speel vast mee, maar niet voor de oudejaars-trekking... We blijven hopen op de jackpotquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat wist ik niet eens, kan je beter volgende maand kopen dus.
en als je de Jackpot wint? Wat zou je doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speel vast mee, maar niet voor de oudejaars-trekking... We blijven hopen op de jackpot
Ja Daar moet ik wel even over nadenken.. Rentenieren.....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je de Jackpot wint? Wat zou je doen?
Dat doe je toch alquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Daar moet ik wel even over nadenken.. Rentenieren.....
Ja dát hoeft dan niet meerquote:
dan gaat ie met mij trouwenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je de Jackpot wint? Wat zou je doen?
Ik heb nog een oude Asus eee pad transformer tf201 liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
iemand nog een tablet in de aanbieding?
die van Aap is hoogstwaarschijnlijk overleden
quanto costa?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Asus eee pad transformer tf201 liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik.
das lief!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet veel.... Ga hem straks ff checken en opschonen. Laat ik het je morgen weten...
Ik wens jou ook een beter jaar dan 2015quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was een beetje dom![]()
jij ook alle goeds gewenst Dees en voor jou natuurlijk ook extra veel sterkte dit jaar![]()
Ooit komt het allemaal eens goed zullen we maar denken, positief blijven noemen ze dat![]()
en dat gaan we gewoon doen!
sterkte Deesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wens jou ook een beter jaar dan 2015![]()
Nieuwjaarsdag heb ik met al mijn zussen en zwagers doorgebracht, in het ziekenhuis, mijn zus is vanmorgen opgenomen.
Ow, damn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwjaarsdag heb ik met al mijn zussen en zwagers doorgebracht, in het ziekenhuis, mijn zus is vanmorgen opgenomen.
Sterkte Deesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
EN nu wordt Jochem Meijer gejureerd?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:18 schreef sacha het volgende:
ik moet trouwens mijn idee over Herman Finkers bijstellen na zijn oudejaars conference![]()
ik heb oprecht genoten gisteravond
ai ai, héél veel sterkte Dees!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wilde dat eigenlijk nog terugkijken, ik hield het gisteren maar eventjes vol...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:18 schreef sacha het volgende:
ik moet trouwens mijn idee over Herman Finkers bijstellen na zijn oudejaars conference![]()
ik heb oprecht genoten gisteravond
halo dagquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Niemand meer?
In mijn eentje is het wel héél ongezellig
Westernquote:
Ik ben bezig met een pakjequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Niemand meer?
In mijn eentje is het wel héél ongezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |