Heb vanmiddag Herman Finkers' show bekeken en ik vond slechts 'wel aardig'.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:04 schreef sacha het volgende:
[..]
het schijnt Claudia de B.![]()
maar ja, ik had ook mijn oordeel klaar over Finkers
jawel banner nogquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Niemand meer?
In mijn eentje is het wel héél ongezellig
ik vond het wel een beetje een verademing, ik verstond deze man nooit en gisteravond heb ik mij oprecht verbaasd over z'n bijna antieke échte oudejaars conferencequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vanmiddag Herman Finkers' show bekeken en ik vond slechts 'wel aardig'.
Zo'n oudejaarsconference is niks voor hem, vind ik.
De woordgrappen en absurditeiten die hij in z'n reguliere shows altijd had waren door die beperking een stuk minder.
Militaire dienst met Tukkers doet wonderen met je talenknobbel...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het wel een beetje een verademing, ik verstond deze man nooit en gisteravond heb ik mij oprecht verbaasd over z'n bijna antieke échte oudejaars conference
ik mocht niet in dienstquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Militaire dienst met Tukkers doet wonderen met je talenknobbel...
Sterkte joh...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wens jou ook een beter jaar dan 2015![]()
Nieuwjaarsdag heb ik met al mijn zussen en zwagers doorgebracht, in het ziekenhuis, mijn zus is vanmorgen opgenomen.
Hj zag er wel heel anders uit dan ik me kon herinneren en ik dacht eerst wat zit dat pak tochquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het wel een beetje een verademing, ik verstond deze man nooit en gisteravond heb ik mij oprecht verbaasd over z'n bijna antieke échte oudejaars conference
Ik heb de hele dag geslapen, ben alleen tussen 17 en 19 u. even op geweest.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees zit even in de lurkstand, maar ze weet dat we aan haar denken![]()
kan ook niet anders....
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geslapen, ben alleen tussen 17 en 19 u. even op geweest.
En om 22.30 u. werd ik weer wakker.
Vroeger kon ik veel beter tegen een nachtje (ook meerdere achter elkaar) doorzakken, tegenwoordig heb ik de hele dag erna nodig om weer bij te komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dan zal je het wel nodig hebben gehad, maar ik heb ook niet veel uitgevoerd hoor vandaag![]()
het was een beetje mistig in mijn hoofd
Ik was nooit zo'n doorzakker eigenlijk, maar da's wel logisch dat je dat niet meer kan,quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger kon ik veel beter tegen een nachtje (ook meerdere achter elkaar) doorzakken, tegenwoordig heb ik de hele dag erna nodig om weer bij te komen.
Ah, je gaat me verkapt oud noemen.....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was nooit zo'n doorzakker eigenlijk, maar da's wel logisch dat je dat niet meer kan,
tis de leeftijd
Wat een mazzel weerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Danny, ouwe rukker, nog bedankt.
Nou ja, we kunnen toch moeilijk volhouden dat we ''piep'' zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je gaat me verkapt oud noemen.....
(Ik was gedurende de jaren 80 een beest met uitgaan, ik ging meestal van donderdag t/m zondags,niet kapot te krijgen toen.)
Ach, fijn dat Piet er weer is, dat kloongedoe, is wat verwarrend soms.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een mazzel weerzijn er in elk geval weer een user meer hiero, anders halen we
2017 niet met deze SC.
Toch is schuim ouder.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, fijn dat Piet er weer is, dat kloongedoe, is wat verwarrend soms.
Vanaf het moment dat ik kinderen 'kreeg' ging ik nog maar zelden op stap, alleen nog af en toe een concertje en geen kroegen meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen toch moeilijk volhouden dat we ''piep'' zijn![]()
Tja ik heb niet zo'n ruig leven achter de rug Mo, eigenlijk was ik best braaf![]()
misschien jammer achteraf, maar ja
zo gaat het meestal wel denk ik, gaat ook niet heel geweldig samen...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik kinderen 'kreeg' ging ik nog maar zelden op stap, alleen nog af en toe een concertje en geen kroegen meer.
Bij mij gaat het meestal zo: Eest naar kameraad biertje drinken, dan krijgen we honger en lopen naar Shoarmatent stuk verder, daar krijg je dorst van en het zit tussen de kroegen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik kinderen 'kreeg' ging ik nog maar zelden op stap, alleen nog af en toe een concertje en geen kroegen meer.
Het was maar tijdelijk, nu kunnen we gezellig samen gaan zuipen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
zo gaat het meestal wel denk ik, gaat ook niet heel geweldig samen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |