SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Beste liedje van Ringo dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zoals een echt FOK!ker betaamtquote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Kolere, volgend jaar gewoon weer met O&N onder een fleecedeken op de bank, laptop op schoot en FOk!-en...al dat sociale gedoe is niet aan mij besteed.
-XOXO-![]()
Gisteren zat ik in de treinOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
GistereeeeeeeeeenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Suddenly
I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me [insert mr Bean]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Lepracy...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Leuk liedje maar ik vind die ballads uit het vorige uur beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh I believe, in yesterday
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ben je even weg, zijn we drie topics verder
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dan geven ze je een rolletje worst ipv een sleutelhangerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een jongere vriend zoek.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Matig deze.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vanaf nu alleen nog maar toppersPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Dit leerden wij bij muziekles
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Voor mij is White Queen (As it Began)de mooiste van Queen. Maar vele nummers zitten daar niet ver achter.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef King_Merc het volgende:
[..]
innuendo en March of the Black queen hier"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, het is stom, maar ik ben er nu al klaar mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals een echt FOK!ker betaamt
Ik mis mijn vogeltjes, sta de halve dag in de keuken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
doe ik nu al 4 jaar, bevalt me prima.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
Kolere, volgend jaar gewoon weer met O&N onder een fleecedeken op de bank, laptop op schoot en FOk!-en...al dat sociale gedoe is niet aan mij besteed.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Yesterday![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een muziekles klassieker dit![]()
![]()
Je moet er toch aan denken jaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef essnhills het volgende:
Suddenly
I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me [insert mr Bean]
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Deze kwam langs bij muziek, dat wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
geef hem een drankbolquote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ow vriendje van Lennon vraag of hij een oliebol mag.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dan ben je echt of een blinde of een domme kassamiep. Of allebei.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:20 schreef Nizno het volgende: [..] blijkbaar niet. Vriendin van me is 35 en werd gevraagd bij de appie. Kreeg ze een sleutelhangert
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond Queen @ Wembley op NPO3 trouwens. 22:40 uur.Dan is de Top 2000 nog bezig.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Single blijven een optie?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan geven ze je een rolletje worst ipv een sleutelhangerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daardoor ook het allereerste Beatle-liedje wat ik leerde kennen. Ik vond er geen zak aan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij kregen deze bij godsdienstleer..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jaquote:![]()
Mooi dat Rob Who Wants To Live Forever helemaal uit liet spelen
(Ja ik zat in de auto, maar toch ff melden)Un dann rettet kein Kavallerie,
die hadden wij ook!quote:I love music |Ajax forever
WOWOWOWOWOWquote:Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beatles zijn sowieso maar een matig garagebandje![]()
Die kwam daarna. Die vond ik leuker.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vlucht maar alvast voor Fragile komt.
Tot ziens allen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mensen zijn engquote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
![]()
![]()
beide denk ikquote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan ben je echt of een blinde of een domme kassamiep. Of allebei.
maar we hebben er smakelijk om gelachenik noem dr al langer babyface
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef Fred_B het volgende:
Het gaat hard met de topics trouwens.![]()
Ik heb het 7 jaar gedaan, maar ik weet nu al dat het eenmalig is. En het zal best wel gezellig worden hoor. Maar ik wil gewoon rust in mijn vakantie.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik nu al 4 jaar, bevalt me prima.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De enige van Sting die ik echt kan waarderen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij deden bijna alle Beatles met muziekles.. Die leraar deed niets anders"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Enige goede nummer van Sting / The Police
![]()
omzet in
![]()
Dat je het hebt overleefdquote:Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef essnhills het volgende:
Wij deden bijna alle Beatles met muziekles.. Die leraar deed niets anders
RespectTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ook al zo mooi
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Fragile gaat over een wijnglasThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geen Parijs-bonus kennelijk, want gezakt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Nee, ik ben daar graag. Maar toch.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan kun je de rest ook wel waarderen hoor. Is steeds hetzelfde nummer met een andere titelquote:Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige van Sting die ik echt kan waarderen.
Wij deden niets over het algemeenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:26 schreef essnhills het volgende:
Wij deden bijna alle Beatles met muziekles.. Die leraar deed niets andersOftewel ik ben jaloers
![]()
Ik ben soms nog steeds wel eens onder de indruk van mezelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je het hebt overleefd
Respect"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
![]()
![]()
Ik kan hier over meepratenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Fragile gaat over een wijnglas
-XOXO-![]()
Nee, die is nog teveel met de Tsunami verbonden.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Ferdo het volgende:
Geen Parijs-bonus kennelijk, want gezakt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Misschien vragen of ze het volgende week willen doen als je meer tijd hebtquote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Uccie het volgende:
[..]Nee, ik ben daar graag. Maar toch.
![]()
![]()
Hierna is het zover EssI love music |Ajax forever
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook leukquote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij deden niets over het algemeen
een zus van een collega is gedumpt door dr vent voor een jonger exemplaar (jaartje of 20), komt die vrouw in de kroeg met dr dochter en daar zitten ex en nieuwe vriendin ook. Bestelt dochter een biertje en een ranja voor dat tafeltje daar..... en de ober zet het neer bij de man het biertje en bij de vriendin de ranja (zoals de bedoeling was) die kop van die vriendin.. heerlijk!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan geven ze je een rolletje worst ipv een sleutelhangerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
de muziekleraar wegpestenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij deden niets over het algemeen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ohjee....scherven brengen geluk zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan hier over meepratenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb deze al hersteltquote:quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
stiekem?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zou mij beter uitkomen jaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vragen of ze het volgende week willen doen als je meer tijd hebt
Prat Niederlansj met mee?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Ferdo het volgende:
Geen Parijs-bonus kennelijk, want gezakt.![]()
Wijn drink je dan ook gewoon uit zo'n mega limoglas.Trotste mama van Ambar
Ik kan mij niet herinneren wat wij deden met muziekles. Het heeft zeker geen indruk gemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij deden niets over het algemeenMake love, not war ☮![]()
Ja, eigenlijk ontbreken alleen Andy Summers en Stewart Copeland, maar de rest van de groep is van de partij.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Fragile speelde Sting ook op het concert bij hem thuis in Toscane op de bewuste 11 september. Indrukwekkende dvd van dat concert. Je ziet alle voorbereidingen en dan het nieuws dat de vliegtuigen de torens invlogen. Toch besloten om het concert te doen. Begon dus met Fragile.
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een zus van een collega is gedumpt door dr vent voor een jonger exemplaar (jaartje of 20), komt die vrouw in de kroeg met dr dochter en daar zitten ex en nieuwe vriendin ook. Bestelt dochter een biertje en een ranja voor dat tafeltje daar..... en de ober zet het neer bij de man het biertje en bij de vriendin de ranja (zoals de bedoeling was) die kop van die vriendin.. heerlijk!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die dochterquote:Op donderdag 31 december 2015 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
een zus van een collega is gedumpt door dr vent voor een jonger exemplaar (jaartje of 20), komt die vrouw in de kroeg met dr dochter en daar zitten ex en nieuwe vriendin ook. Bestelt dochter een biertje en een ranja voor dat tafeltje daar..... en de ober zet het neer bij de man het biertje en bij de vriendin de ranja (zoals de bedoeling was) die kop van die vriendin.. heerlijk!![]()
[..]
een zus van een collega is gedumpt door dr vent voor een jonger exemplaar (jaartje of 20), komt die vrouw in de kroeg met dr dochter en daar zitten ex en nieuwe vriendin ook. Bestelt dochter een biertje en een ranja voor dat tafeltje daar..... en de ober zet het neer bij de man het biertje en bij de vriendin de ranja (zoals de bedoeling was) die kop van die vriendin.. heerlijk!![]()
Ja misschien ligt het daaraanquote:Op donderdag 31 december 2015 14:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kun je de rest ook wel waarderen hoor. Is steeds hetzelfde nummer met een andere titel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
alcoholmuisquote:Op donderdag 31 december 2015 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijn drink je dan ook gewoon uit zo'n mega limoglas.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooie plaat, maar toch een fijn idee dat die zo weggeblazen gaat worden
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Maar na dit rustpunt mag er wel een lekkere beuker in komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sting![]()
Zo leuk en goed bij The Police en als solo-artiest zo drakerig. Wat is er toch misgegaan bij hem.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik laat bijna elke twee weken een wijnglas kapot tyfenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohjee....scherven brengen geluk zullen we maar zeggen.
-XOXO-![]()
How Freggle we are
Oh en dan dacht ik dat ik onhandig ben...quote:Op donderdag 31 december 2015 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat bijna elke twee weken een wijnglas kapot tyfenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
op het stapelbed hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
[..]
een zus van een collega is gedumpt door dr vent voor een jonger exemplaar (jaartje of 20), komt die vrouw in de kroeg met dr dochter en daar zitten ex en nieuwe vriendin ook. Bestelt dochter een biertje en een ranja voor dat tafeltje daar..... en de ober zet het neer bij de man het biertje en bij de vriendin de ranja (zoals de bedoeling was) die kop van die vriendin.. heerlijk!
Seniorenzang graag nuWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wij deden Crockett's Themequote:Op donderdag 31 december 2015 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren wat wij deden met muziekles. Het heeft zeker geen indruk gemaakt.![]()
![]()
Maak plezier en lachquote:
ALLEMAAL MEEZINGEN!!!quote:KILLING IN THE NAME OF..
SOME OF THOSE THAT WORK FORCES ARE THE SAME THAT BURN CROSSES
HUH!
KILLING IN THE NAME OF
KILLING IN THE NAME OF
AND NOW YOU DO WHAT THEY TOLD YA (11 TIMES)
BUT NOW YOU DO WHAT THEY TOLD YA
WELL NOW YOU DO WHAT THEY TOLD YA
THOSE WHO DIED ARE JUSTIFIED, FOR WEARING THE BADGE, THEY'RE THE CHOSEN WHITES
YOU JUSTIFY THOSE THAT DIED BY WEARING THE BADGE, THEY'RE THE CHOSEN WHITES
UGGH!
KILLING IN THE NAME OF
KILLING IN THE NAME OF
AND NOW YOU DO WHAT THEY TOLD YA (4 TIMES)
AND NOW YOU DO WHAT THEY TOLD YA, NOW YOU'RE UNDER CONTROL (7 TIMES)
AND NOW YOU DO WHAT THEY TOLD YA!
COME ON!
(GUITAR SOLO)
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME (8 TIMES)
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME! (8 TIMES)
MOTHERFUCKER!
UGH!No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Nee, meer voor de Bataclangspeelplaat.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En nu vraagt ie ook nog om drinken. Terwijl hij al vuurwerk van Lennon heeft gehad, net bij een ander jongetje is geweest en nu terugkomt voor oliebol en drinken bij ons. Ik kan daar niet zo goed tegen.![]()
Maar ja, wil me er niet druk over maken.
Make love, not war ☮![]()
HOOOOOO GENOT
ooit mijn nummer 2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef djenneke het volgende:
Ik heb hier vroeger nog op geheadbanged...ik 3 weken geleden nog ofzo
Pinkpop 93quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mothaaaaaafuckaaaaaaaaaaaa!!!!!Un dann rettet kein Kavallerie,
Zullen de korte vlotte kapsels en babyboomers meezingen?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja, precies dat is wat Sting is kwijtgeraakt.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Mijn ouders zijn van t type dat Radiohead al als herrie bestempelt. Toen ik nog thuis woonde zette ik dit nr dan ook altijd bewust heel hard aan
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Terecht zo hoog dit. Ooit zat dit nog altijd in mijn vrije keuze
Dit staat ook in mijn auto-playlist, tussen alle Adele'squote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
Yeah!Dit nummer hoort ook wel in de top 100 thuis. Tussen alle Adele's.
Ow mijn ouders vinden dat zenuwmuziek.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn ouders zijn van t type dat Radiohead al als herrie bestempelt. Toen ik nog thuis woonde zette ik dit nr dan ook altijd bewust heel hard aan
Voor die paar keer per jaar is dit wel lekker ja.Trotste mama van Ambar
Hier hebben we op Pinkpop nog een aardbeving op veroorzaaktquote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef djenneke het volgende:
Ik heb hier vroeger nog op geheadbanged![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem wel
Maar vind hem niet zo eigenlijk
Now you're out of control
Niks mis meequote:Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.![]()
kort pittig kapsel danst op tafel.....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:32 schreef essnhills het volgende:
Ik ken hem wel
Mijn ouders vragen bij Radiohead altijd of ie pijn heeftquote:Op donderdag 31 december 2015 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow mijn ouders vinden dat zenuwmuziek.
Kan iemand omschrijven wat er in het cafe gebeurd?Trotste mama van Ambar
Ik heb het idee dat dit liedje al jaren hier heeft gestaan...
Ik ken hem wel
Kan me niet zo boeienquote:
Christus wat een ellende in de winkels zeg...pffff.
Heb nu al zin in drank:(
Ontopic killing in the name offff
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders vragen bij Radiohead altijd of ie pijn heeftzo zingt ie ook wel een beetje
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.![]()
Justify those who dyed
for wearing their breasts
they're the chosen whites
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ultieme sloopplaatquote:
Nee, meestal iets hoger.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat dit liedje al jaren hier heeft gestaan...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen bewegen 'hip' op de muziekquote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand omschrijven wat er in het cafe gebeurd?![]()
![]()
Soberso.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Koen66 het volgende:
alleen audio hier, beeld wil de firewall niet
[..]
heyyyy ook hier
Maar m'n internet knalt er steeds uit, dus mis de helft
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Hugo kunnen vinden?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef houdjemond het volgende:
Ontopic killing in the name offff[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
er staat een kort pittig kapsel te dansen op tafel, nou ja dansen..... irritant doen. headbangen probeert ze ookquote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand omschrijven wat er in het cafe gebeurd?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Matt Bellamy vindt dit leuk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mijn moeder kan dit waarderen. Die stond ooit te rocken bij Korn op Pinkpop.Trotste mama van Ambar
druk ?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef houdjemond het volgende:
Ontopic killing in the name offffAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
wie?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die Caroline eigenlijk best wel een beetje irritant. De hele week al.
Kelere...quote:Op donderdag 31 december 2015 14:32 schreef Nizno het volgende:
kort pittig kapsel danst op tafel.....
da's lang geleden!quote:I love music |Ajax forever
Staat uberhaupt pas 5 jaar in de Lijst he?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je wil headbangen moet je niet voor pittig kort gaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat een kort pittig kapsel te dansen op tafel, nou ja dansen..... irritant doen. headbangen probeert ze ookOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
save me IS een heel mooi nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:32 schreef King_Merc het volgende:
Dit concert vond ik van Queen hun beste met vooral dit nummer,![]()
Ik ken hem wel
Maar vind hem niet zo eigenlijk![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het meisje tegenover Stendersquote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Culturaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soberso.
Maar m'n internet knalt er steeds uit, dus mis de helft![]()
Heb ook over moeten schakelen-XOXO-![]()
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
trek er vast 1 openquote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef houdjemond het volgende:
Ontopic killing in the name offff
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL MEI love music |Ajax forever
ow op die kant let ik nooitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Op Caroline haten
Ja, maar toch.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat uberhaupt pas 5 jaar in de Lijst he?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
MOTHERFUCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Motherfuckeeeeeeeeeeeeeeeer!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soberso.
Maar m'n internet knalt er steeds uit, dus mis de helftthat sucks
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik zie dr nu dom doen idd.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De producer die tegenover Rob in de studio staat.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is ook wel een beetje boze puber muziek.Trotste mama van Ambar
Toen we nog jong, knap en gelukkig warenquote:
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
WOOOOOOOEEEEIIIIIII Net op tijd weer terug
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Dat sowiesoquote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En dan nu ditTerechte hoge notering maar dit is nu wel heel zaaddodend
Even overschakelen naar andere provider zal wel helpenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cultura![]()
Heb ook over moeten schakelen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Iddquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deze
Op 2 achter Deep Purple oke?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik wandel weer ffOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi liedjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat ben IK nog steedsquote:Op donderdag 31 december 2015 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen we nog jong, knap en gelukkig waren
Was het zo druk? Ik ben blij dat ik niets meer hoef te halen dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef houdjemond het volgende:
Ontopic killing in the name offff![]()
![]()
Snow Patrol, voor eeuwig verpest door vrouwen die Grey's Anatomy kijken.Trotste mama van Ambar
Dikke BMW mevrouw vindt dit leuk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind het tijd voor een potje Metallica of AC/DC.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
And now for something completely differentAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Jaquote:! Maar nie't meegenomen.. is blijkbaar hele vieze mierzoete troep.
-Scorpion_17![]()
Wat een gemaakte gezelligheid in dat 2000-café, of ligt dat aan mij?Hoelang mag de bezoeker blijven in deze attractie? een uurtje? Twee?
dag![]()
Deal!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 2 achter Deep Purple oke?
KITNO kan makkelijk op één van de plaatsen van Coldplay en Adele. Geld ook voor Master of PuppetsNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het tijd voor een potje Metallica of AC/DC.![]()
Zelf hebben ze er ook wel schuld aan hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Snow Patrol, voor eeuwig verpest door vrouwen die Grey's Anatomy kijken.![]()
![]()
Mocht iemand nog toastjes willen hebben: PECH, UITVERKOCHT!! Haha.Trotste mama van Ambar
Nog steeds toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen we nog jong, knap en gelukkig waren![]()
Ja, hoe ultiem zou dat zijn! Je radio zo hard.. je hoort het vuurwerk niet eensquote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Berkery het volgende:
Met RATM het nieuwe jaar in volgend jaar
Enter Sandman volgend uur.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het tijd voor een potje Metallica of AC/DC.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Half uurtje en na zessen de hele avond maar daar moest je voor reserveren meen ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef Peter het volgende:
Wat een gemaakte gezelligheid in dat 2000-café, of ligt dat aan mij?Hoelang mag de bezoeker blijven in deze attractie? een uurtje? Twee?
-Scorpion_17![]()
dat kun je wel stellen ja!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef livelink het volgende:
And now for something completely differentI love music |Ajax forever
Jups, hun grote succes kwam dankzij Grey's Anatomy. Beetje jammer.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zelf hebben ze er ook wel schuld aan hoorTrotste mama van Ambar
Highway To Hell dadelijkquote:
midden in de nacht ook maar een half uurtje?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Half uurtje en na zessen de hele avond maar daar moest je voor reserveren meen ik.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi. AC/DC zal wel nog een stuk hoger staanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ook lekker, maar minder krachtig toch.quote:I love music |Ajax forever
Ik wil nog toastjesquote:Op donderdag 31 december 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand nog toastjes willen hebben: PECH, UITVERKOCHT!! Haha.![]()
![]()
die kale was er gisteren de hele dagquote:Op donderdag 31 december 2015 14:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Half uurtje en na zessen de hele avond maar daar moest je voor reserveren meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |