quote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn man heeft dat nog steeds. Hij is 37

quote:Like a tiger defying the laws of gravity

Alleen vind niemand Waylon leuk.quote:

Ik sta eigenlijk nooit op het schoolplein. Twan gaat zelf (duh) en Lennon haal ik maar 1x per week op van school.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessant voor op het schoolplein.
 Die breng ik voornamelijk.
 Die breng ik voornamelijk.

jammer probeer nog eensquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit scheen Freddie te schrijven toen ie jarig was.

Klopt.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alleen vind niemand Waylon leuk.

quote:Op donderdag 31 december 2015 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was mijn beltoon op het werk.
Werd niet altijd begrepen en gewaardeerd...

drugs...quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]

Hij vindt het ook niet grappig. Ik soms ook niet, als mensen zeggen: "Jij hebt wel een heel erg jong vriendje he?" Alsof ik een of andere ouwe snoeperd benquote:

quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Kijk essje. Zelfs Freddie heeft het over jou
[..]

Ik denk dat ik maar een jongere vriend zoek.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij vindt het ook niet grappig. Ik soms ook niet, als mensen zeggen: "Jij hebt wel een heel erg jong vriendje he?" Alsof ik een of andere ouwe snoeperd ben
Dan zeg ik altijd maar: "We zijn al twintig jaar bij elkaar." Dan kijken ze altijd een beetje raar naar me. Heel gek.

and even when she was giving head, she said mmhhmhhmhhhquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef JaneDoe het volgende:
schijnt freddie geschreven te hebben tijdens een pijpbeurt

heyyyy ook hierquote:

Daar staat REC achter.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond Queen @ Wembley op NPO3 trouwens. 22:40 uur.

innuendo en March of the Black queen hierquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef Fred_B het volgende:
Dit is mijn op één-na favoriete Queen
(de nummer 1 was 5 minuten terug).

Hier deed Brian niet al te hard May inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Brian vond het niet leuk want zit weinig gitaar in.

Overrated concert.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:

.
.

Herman Finkers overruled ditquote:Op donderdag 31 december 2015 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:

Wat?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
 zn wenkbrauw leverde ons de tweede plaats op het eurovisiesongfestival op. Hij kan bij mij niet meer stuk.
 zn wenkbrauw leverde ons de tweede plaats op het eurovisiesongfestival op. Hij kan bij mij niet meer stuk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |