SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
My friends all drive horses![]()
Dagnacht.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
2012.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Nee, maar ik was op aan het zoeken wanneer ik Editors op Werchter had gezien.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zit iedereen mobiel en willen ze geen nieuw topic openen?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Het is geen Limburgs lullen of bestel maar, dus nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:35 schreef noodgang het volgende:
Dit is echt niet een van de bekendere nummers van Rowwen Hèze toch?My friends all drive horses![]()
en dan gaan ze je TT beoordelenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Brengen zoveel verantwoordelijkheid met zich mee en zo.
Ze smelten de kazen!![]()
Ik houd er niet van om de lapo te hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Brengen zoveel verantwoordelijkheid met zich mee en zo.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de rest van Nederland bedoel je?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:35 schreef noodgang het volgende:
Dit is echt niet een van de bekendere nummers van Rowwen Hèze toch?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bestel maar bestel maar, bestel maar
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Best een okay nunmmer, maar wel verdacht hoge noteringquote:Op donderdag 31 december 2015 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is geen Limburgs lullen of bestel maar, dus nee.![]()
En het is nooit goed!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan gaan ze je TT beoordelen![]()
FF pissen
Wel terechtquote:Op donderdag 31 december 2015 01:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
dat dit ooit nog es de hoogste Rowwen Heze plaat zou wordenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:![]()
Enige keer RW voor mij trouwens. Maar ik wil nog een keer. Supertof vond ik het.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Prachtig nummer van Rowwen Hèze dit... Cover van een Iers nummer On Raglan Road, versie van Luke Kelly is het luisteren waard.
Limburg![]()
![]()
Ik de laatste 11 jaar 1 keer niet, dus tof vind ik het ook welquote:Op donderdag 31 december 2015 01:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Enige keer RW voor mij trouwens. Maar ik wil nog een keer. Supertof vond ik het.![]()
![]()
Loopt wel een maandje achter dat nummer.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik wil komend jaar, want Rammstein. Lijkt me zó tofquote:Op donderdag 31 december 2015 01:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik de laatste 11 jaar 1 keer niet, dus tof vind ik het ook wel
Vind de line up de laatste 2 jaar wel steeds minder worden en headliners voor komend jaar ook nog maar matig..quote:Op donderdag 31 december 2015 01:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik de laatste 11 jaar 1 keer niet, dus tof vind ik het ook welHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Stones
quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik heb het idee dat dat voor elk festival moeilijk wordt. Het valt wel in herhaling in elk geval jaquote:Op donderdag 31 december 2015 01:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind de line up de laatste 2 jaar wel steeds minder worden en headliners voor komend jaar ook nog maar matig..![]()
STONES
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die heb ik wel een paar keer voorbij zien komen. Vaak wel erg goeie show ja!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil komend jaar, want Rammstein. Lijkt me zó tof![]()
Ga naar Polen, naar Gdansk, daar heb je een groot festival met goede headliners voor niet heel veel geldquote:Op donderdag 31 december 2015 01:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat voor elk festival moeilijk wordt. Het valt wel in herhaling in elk geval ja![]()
![]()
De mensen waar ik normaliter mee ga houden niet zo van het soort muziek wat Rammstein maakt. En alleen gaan vind ik een beetje zonde. Pinkpop alleen vond ik nog wel te doen, maar RW is net ff anders op een of andere manier.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heb ik wel een paar keer voorbij zien komen. Vaak wel erg goeie show ja!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Moet dat dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je weet toch wel dat dit geen muse is?
(she/her)![]()
Florence and the machine en RHCP, hetzelfde als werchterquote:Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga naar Polen, naar Gdansk, daar heb je een groot festival met goede headliners voor niet heel veel geld![]()
![]()
Festival alleen is wel kut lijkt me ja!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De mensen waar ik normaliter mee ga houden niet zo van het soort muziek wat Rammstein maakt. En alleen gaan vind ik een beetje zonde. Pinkpop alleen vond ik nog wel te doen, maar RW is net ff anders op een of andere manier.![]()
Garpig nr.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
PP was nog wel te doen omdat er ook nog andere vrienden gingen en ik daar wel tegenkwam. Maar ik stond alleen op de camping enzo. Maar genoeg aanspraak gehad + feest in een of andere vage partytent met zelfgemaakte drankquote:Op donderdag 31 december 2015 01:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Festival alleen is wel kut lijkt me ja!![]()
Sowieso is Basket Case hun bestequote:Op donderdag 31 december 2015 01:44 schreef noodgang het volgende:
Green Day!Alleen waarom dit nummer zo hoog?
Basket Case
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Maar twee keer zo goedkoop? Enige nadeel: Heinekenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Florence and the machine en RHCP, hetzelfde als werchter![]()
![]()
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 31 december 2015 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Sowieso is Basket Case hun beste
Basket Case
Dit!!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Basket Case![]()
Dit, sowieso heel Dookiequote:Op donderdag 31 december 2015 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Basket Casedie heb ik laatst nog eens opnieuw gekocht op cd, kwam ik tegen ergens in een uitverkoopbak, orgineel was reeds lang verloren gegaan...
![]()
Dat is wel stoer, zou ik niet durven, alleen op een camping gaan staan en genieten van een festival!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
PP was nog wel te doen omdat er ook nog andere vrienden gingen en ik daar wel tegenkwam. Maar ik stond alleen op de camping enzo. Maar genoeg aanspraak gehad + feest in een of andere vage partytent met zelfgemaakte drank![]()
![]()
Weet je wat het is. Vroeger durfde ik dat allemaal nooit. Maar daarmee kom je ook nergens. En nu ga ik gewoon. Vorige maand ook gewoon naar een optreden in Amsterdam gegaan. Gewoon omdat het kan en een dikke fuck you naar iedereen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, zou ik niet durven, alleen op een camping gaan staan en genieten van een festival!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Er wordt al gehosseld hier inmiddelsquote:
BEST NUMMER OOIT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
DIT IS ZO MOOI"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Vroeger durfde ik dat allemaal nooit. Maar daarmee kom je ook nergens. En nu ga ik gewoon. Vorige maand ook gewoon naar een optreden in Amsterdam gegaan. Gewoon omdat het kan en een dikke fuck you naar iedereen.Gelijk heb je ook eigenlijk!!!
![]()
Live gezien![]()
Ja.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
En iedereen roepen, ah ze zijn te oud, ze draaien een riedeltje af, ik vond het fantastisch, een van de twee grootste bands uit de geschiedenis van de popmuziek...quote:![]()
mijn moeder heeft the rolling stones ooit een keer live gezien.. kaarten gewonnen
ja, dan ben ik aan het fok!ken..quote:Op donderdag 31 december 2015 01:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je morgenavond wat te doen?![]()
Prioriteiten heZe smelten de kazen!![]()
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst
En ik ken mezelf ook. Ik doe geen rare dingen met drank en drugs (ja, ok. Een drankje hier en daar) en ik smijt mijn geld verder ook niet over de balk aan allerlei onzin. Dus dan vind ik dat ik 1x per jaar wel zoiets mag van mezelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:49 schreef noodgang het volgende:
[..]Gelijk heb je ook eigenlijk!!!
Mijn ouders hadden (ongeveer) 10 jaar geleden ook kaarten gewonnen, ze konden niet, ik ook niet, uiteindelijk is volgens mij niemand gegaanquote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Stickertje het volgende:
mijn moeder heeft the rolling stones ooit een keer live gezien.. kaarten gewonnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst![]()
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst![]()
Volgend jaar opgeven als vrije keuze.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijstOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
ik = wegslaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Zeker! Ik vind dat festivals hun geld bijna altijd wel waard zijn sowieso!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik ken mezelf ook. Ik doe geen rare dingen met drank en drugs (ja, ok. Een drankje hier en daar) en ik smijt mijn geld verder ook niet over de balk aan allerlei onzin. Dus dan vind ik dat ik 1x per jaar wel zoiets mag van mezelf.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
slaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei
Dooie boel moet dat geweest zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden (ongeveer) 10 jaar geleden ook kaarten gewonnen, ze konden niet, ik ook niet, uiteindelijk is volgens mij niemand gegaanRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dooie boel moet dat geweest zijn.Hehe, helemaal niemand in die zaal, superkut
![]()
Mick pissig joh, niet normaal...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dooie boel moet dat geweest zijn.![]()
Het is niet dat het het tweede nummer van de stones is dat je het moet afkappen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
ik = wegslaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen best samen fokken!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, dan ben ik aan het fok!ken..![]()
Prioriteiten heHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
En de eerste dj is klaar voor dit jaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dit
GTA IVRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
"Ja, dit nummer doet me denken aan mijn moeder, daarom heb ik erop gestemd"
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mama, janknummerYou know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:56 schreef Ferdo het volgende:
"Ja, dit nummer doet me denken aan mijn moeder, daarom heb ik erop gestemd"![]()
![]()
Aanrader trouwens
Ik vrees trouwens dat dit de laatste Genesis."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Daar heb ik op gestemd!quote:![]()
Nog geen 'Ik geloof dat dit Genesis' post?
Dan doe ik het maar..
Ik geloof dat dit GenesisZe smelten de kazen!![]()
Dat was hem weer voor vandaag. Fijne nacht verder en wie weet tot morgen, anders fijne jaarwisseling
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Tagliano het volgende:
Dat was hem weer voor vandaag. Fijne nacht verder en wie weet tot morgen, anders fijne jaarwisseling
Vind het niet echt een opwindend nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Ferdo het volgende:
Ik vrees trouwens dat dit de laatste Genesis.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Die moesten we altijd zingen bij muziekles op de basisschoolquote:
Vrije keus zekerquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik deed een variant.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Stickertje het volgende:
Dan doe ik het maar..
Ik geloof dat dit Genesis
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Er staat er nog 1 van Phil Collin(s)quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Ferdo het volgende:
Ik vrees trouwens dat dit de laatste Genesis.![]()
Nicely done.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Stickertje het volgende:
Dan doe ik het maar..
Ik geloof dat dit Genesis![]()
Slaap lekker en een fijne jaarwisseling alvast!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Tagliano het volgende:
Als het toch bombastisch moet hoor ik liever Meatloaf of Falco...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vind het niet echt een opwindend nummer![]()
Het is echt een goed nummer eigenlijk, maar vooral dat meisje, wat kan zij zingenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moesten we altijd zingen bij muziekles op de basisschool
Wel aardig in geknipt trouwens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
toch niet een lied uit de tarzan film?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er staat er nog 1 van Phil Collin(s)
Oh door die zangeres. Ja die kwam me ook nogal dominant over in dat filmpjequote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Nope die nietquote:Op donderdag 31 december 2015 01:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch niet een lied uit de tarzan film?![]()
Tot hoe laat is dat cafe open? Wil wel zien hoe die gasten eruit worden getraptRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Prima uur dit trouwensRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Geheel in stijl, zal ik maar zeggen.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ooo ik weet het all..
in the air tonight?
Dat vind ik echt zo'n boutnummerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ooo ik weet het all..
in the air tonight?![]()
![]()
Tot 02.00 geloof ik. Dus nuquote:
Tot nu ongeveer.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Tot hoe laat is dat cafe open? Wil wel zien hoe die gasten eruit worden getrapt"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Ik zie het iddquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Toen Neil Young was, maar ook geen twenty four meer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hier heb ik op gestemd!
Eén van mijn favoriete liedjes van Neil Young.
De beste nummers staan niet in de voorkeuzelijst.My friends all drive horses![]()
was toch ook een vreselijke versie van met lil kim?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n boutnummer
Was dit een vrije keuzenummer ja?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik op gestemd!
Eén van mijn favoriete liedjes van Neil Young.
De beste nummers staan niet in de voorkeuzelijst.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef SureD1 het volgende:
En op de tonen van Neil Young begeef ik me naar de slaapkamer
Truste![]()
![]()
Truste
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef SureD1 het volgende:
Truste
Dankzij de met GTA Vice City opgegroeide jongeren zal het nog wel in die regionen blijven hangen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n boutnummer"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Truste
My friends all drive horses![]()
Truste
Succesquote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef SureD1 het volgende:
Truste
You know, you come from nothing
Dat zou nog erger zijn. Snap niet zo goed waarom iedereen er zo lyrisch over doet.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was toch ook een vreselijke versie van met lil kim?![]()
ik vind het wel een goed nummer eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat zou nog erger zijn. Snap niet zo goed waarom iedereen er zo lyrisch over doet.
Dit staat echt wel in de keuzelijst.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was dit een vrije keuzenummer ja?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit staat echt wel in de keuzelijst.![]()
TeringsnoerenYou know, you come from nothing
Oh nee, deze staat in de keuzelijst.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was dit een vrije keuzenummer ja?
Als het aan mij lag stond Cortez the Killer ook in de keuzelijst en had ik daarop gestemd.My friends all drive horses![]()
mag hij niet van zijn moederquote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Blijf je wakker tot de volgende van Muse?Ze smelten de kazen!![]()
The graveyard shift is begonnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
Elke avond dezelfde DJ voor een leeg café, ook lekker lullig
Nou ja, Jasper is het gewend."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hoelaat en welke?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Blijf je wakker tot de volgende van Muse?(she/her)![]()
Die komt morgenmiddag toch pas?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Blijf je wakker tot de volgende van Muse?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Net Michael Jackson johRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Jasper heeft een vroijke sidekick!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
The gravejard shift is begonnen.
Nou ja, Jasper is het gewend.My friends all drive horses![]()
Ik niet. Die opbouw duurt me te lang en die drumbreak vind ik ook niksquote:Op donderdag 31 december 2015 02:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind het wel een goed nummer eigenlijk![]()
![]()
Heb ik ook op gestemd. Dat lied ken ik omdat het zo hoog stond in de Snob 2000.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh nee, deze staat in de keuzelijst.
Als het aan mij lag stond Cortez the Killer ook in de keuzelijst en had ik daarop gestemd.![]()
Dat is echt een geweldig nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh nee, deze staat in de keuzelijst.
Als het aan mij lag stond Cortez the Killer ook in de keuzelijst en had ik daarop gestemd.![]()
![]()
Knights of Cydonia tussen 11 en 12quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Kunnen we ook doorspoelen?
Dat kan, maar daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Het klinkt wel allemaal hetzelfde ja.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
De hoeveelste versie van Kensington hun hit is dit?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Echt heh, ik wou het beschaafd houden, maar wtfquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is dat voor een vieze vleeswond tussen haar tieten?
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is dat voor een vieze vleeswond tussen haar tieten?Vast een tatoeage met diepe betekenis.
Ik vind Kensington echt t toppunt van bagger van alles wat door 3FM is grootgemaakt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoezo heeft Cocaine van Eric Clapton nog nooit in de Top 2000 gestaan? Misschien wel zijn beste nummer. Of was de titel van het nummer niet gewenst?Fade to Black![]()
Niet nodig, ik ben vrolijk zatquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar word je ook niet vrolijk van
Rukkloon."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
2 woorden: JJ Cale.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef Achterhoker het volgende:
Hoezo heeft Cocaine van Eric Clapton nog nooit in de Top 2000 gestaan? Misschien wel zijn beste nummer. Of was de titel van het nummer niet gewenst?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Enorm vet nummer, maar hoe komt die zo hoogquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Knights of Cydonia tussen 11 en 12![]()
![]()
Mee eens. Over een paar jaar heeft iedereen deze mening. Kane was ooit ook groot.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Kensington echt t toppunt van bagger van alles wat door 3FM is grootgemaakt.![]()
Racoon heeft ook maar 1 goed nummer gehad ofzo.You know, you come from nothing
Oceaan is wel goeRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Dan had J.J.Cale nooit met het origineel de lijst in geweest.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef Achterhoker het volgende:
Hoezo heeft Cocaine van Eric Clapton nog nooit in de Top 2000 gestaan? Misschien wel zijn beste nummer. Of was de titel van het nummer niet gewenst?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eerste album was best leuk vind ikquote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef Impressme het volgende:
Racoon heeft ook maar 1 goed nummer gehad ofzo.![]()
![]()
De laatste vijf jaar heeft Muse 4 nummers in de top 2000 en elke keer worden ze hoger gestemd. Nu zijn er vijf bijgekomen en zullen een aantal nummers wel weer gaan dalen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Enorm vet nummer, maar hoe komt die zo hoog![]()
weet je toevallig welk nummer van hun het hoogst staat?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De laatste vijf jaar heeft Muse 4 nummers in de top 2000 en elke keer worden ze hoger gestemd. Nu zijn er vijf bijgekomen en zullen een aantal nummers wel weer gaan dalen.Ze smelten de kazen!![]()
Zodadelijk Within Temptation![]()
Ff plassen nu.
Niet over de afwas.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Impressme het volgende:
Ff plassen nu.![]()
Ja. Uprisingquote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet je toevallig welk nummer van hun het hoogst staat?![]()
![]()
Wel mee eens. Laten we er morgen op stemmen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Die van Clapton is vele malen mooier.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Impressme het volgende:
[..]
Echt heh, ik wou het beschaafd houden, maar wtfquote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Impressme het volgende:
Ff plassen nu.Ze smelten de kazen!![]()
Trots op Kensington? Meh..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
*Pissen en *
die gaat volgend jaar in mijn vrije keuze lijstquote:Op donderdag 31 december 2015 02:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
En Butterflies and Hurricanes niet eens in de lijst![]()
Ik moet trouwens weer pissen. Laatste keer was nog geen 1.5 uur geleden.
In de Mother Earth remix?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Stond er bij mij dit jaar al inquote:Op donderdag 31 december 2015 02:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die gaat volgend jaar in mijn vrije keuze lijst![]()
![]()
Dat was Mother Earth. Klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Elk nummer van Muse.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Fylax vindt Uprising vast ook goed.(she/her)![]()
Je fapt niet meer op ariane grande?quote:
Kunnen er nu elke dag een schijtpost over muse op FP verwachten?Ze smelten de kazen!![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Quinty Trustful is lekkerRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik fap op vanalles.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je fapt niet meer op ariane grande?
Kunnen er nu elke dag een schijtpost over muse op FP verwachten?(she/her)![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Cassius het volgende:
Wie gaat er nou de goedkoopste pizza bezingen.
Alle Nederlandstalige nummers tochquote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit werd geschreven door Leo Driessen..?
![]()
Moet dat tegenwoordig ook als je hetero bent?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben je al uit de kast gekomen voor je moeder?(she/her)![]()
Fyl waar was je nou tijdens pluginbaby!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe kan je je nummer nou 228 noemenRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Nu er bijna niemand is durf ik toe te geven dat ik dit een mooi liedje vind.My friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit werd geschreven door Leo Driessen..
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Moet je ook niet zeggen dat je op alles faptquote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet dat tegenwoordig ook als je hetero bent?Ze smelten de kazen!![]()
Zelfs Survival. Laatste 2 nog nooit gehoord. ik ben nog steeds aan het ontdekkenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs Survival? Of Save Me en Liquid State(she/her)![]()
Die past niet over mijn enorme hersenmassa.quote:You know, you come from nothing
Ik kan m gewoon nog meezingen![]()
![]()
Jammer. Chicks in coltruiquote:Op donderdag 31 december 2015 02:21 schreef Impressme het volgende:
[..]
Die past niet over mijn enorme hersenmassa.![]()
![]()
Nu er toch niemand meer meeluistert. Ik heb een Marco Borsato poster boven mijn bed hangen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Supereng!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Stickertje het volgende:
lapo komt er weer aan..
Stilte ineens![]()
DO SOMETHING!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Stickertje het volgende:
lapo komt er weer aan..
Stilte ineens![]()
Komt door Marcoquote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Stickertje het volgende:
lapo komt er weer aan..
Stilte ineensIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |