ja, dan ben ik aan het fok!ken..quote:Op donderdag 31 december 2015 01:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je morgenavond wat te doen?
En ik ken mezelf ook. Ik doe geen rare dingen met drank en drugs (ja, ok. Een drankje hier en daar) en ik smijt mijn geld verder ook niet over de balk aan allerlei onzin. Dus dan vind ik dat ik 1x per jaar wel zoiets mag van mezelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:49 schreef noodgang het volgende:
[..]Gelijk heb je ook eigenlijk!!!
Mijn ouders hadden (ongeveer) 10 jaar geleden ook kaarten gewonnen, ze konden niet, ik ook niet, uiteindelijk is volgens mij niemand gegaanquote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Stickertje het volgende:
mijn moeder heeft the rolling stones ooit een keer live gezien.. kaarten gewonnen
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst
Volgend jaar opgeven als vrije keuze.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Zeker! Ik vind dat festivals hun geld bijna altijd wel waard zijn sowieso!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik ken mezelf ook. Ik doe geen rare dingen met drank en drugs (ja, ok. Een drankje hier en daar) en ik smijt mijn geld verder ook niet over de balk aan allerlei onzin. Dus dan vind ik dat ik 1x per jaar wel zoiets mag van mezelf.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
slaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei
Dooie boel moet dat geweest zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden (ongeveer) 10 jaar geleden ook kaarten gewonnen, ze konden niet, ik ook niet, uiteindelijk is volgens mij niemand gegaan
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dooie boel moet dat geweest zijn.
Mick pissig joh, niet normaal...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dooie boel moet dat geweest zijn.
Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
ik = wegslaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei
ik = wegslaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei
We kunnen best samen fokken!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, dan ben ik aan het fok!ken..![]()
Prioriteiten he
Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:56 schreef Ferdo het volgende:
"Ja, dit nummer doet me denken aan mijn moeder, daarom heb ik erop gestemd"
Daar heb ik op gestemd!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Tagliano het volgende:
Dat was hem weer voor vandaag. Fijne nacht verder en wie weet tot morgen, anders fijne jaarwisseling
Vind het niet echt een opwindend nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Ferdo het volgende:
Ik vrees trouwens dat dit de laatste Genesis.
Die moesten we altijd zingen bij muziekles op de basisschoolquote:
Vrije keus zekerquote:
Ik deed een variant.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Stickertje het volgende:
Nog geen 'Ik geloof dat dit Genesis' post?
Dan doe ik het maar..
Ik geloof dat dit Genesis
Er staat er nog 1 van Phil Collin(s)quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Ferdo het volgende:
Ik vrees trouwens dat dit de laatste Genesis.
Nicely done.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Stickertje het volgende:
Nog geen 'Ik geloof dat dit Genesis' post?
Dan doe ik het maar..
Ik geloof dat dit Genesis
Slaap lekker en een fijne jaarwisseling alvast!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Tagliano het volgende:
Dat was hem weer voor vandaag. Fijne nacht verder en wie weet tot morgen, anders fijne jaarwisseling
Als het toch bombastisch moet hoor ik liever Meatloaf of Falco...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vind het niet echt een opwindend nummer
Het is echt een goed nummer eigenlijk, maar vooral dat meisje, wat kan zij zingenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moesten we altijd zingen bij muziekles op de basisschool
toch niet een lied uit de tarzan film?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er staat er nog 1 van Phil Collin(s)
Oh door die zangeres. Ja die kwam me ook nogal dominant over in dat filmpjequote:
Nope die nietquote:Op donderdag 31 december 2015 01:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch niet een lied uit de tarzan film?
Geheel in stijl, zal ik maar zeggen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ooo ik weet het all..
in the air tonight?
Dat vind ik echt zo'n boutnummerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ooo ik weet het all..
in the air tonight?
Tot 02.00 geloof ik. Dus nuquote:
Tot nu ongeveer.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Tot hoe laat is dat cafe open? Wil wel zien hoe die gasten eruit worden getrapt
quote:
Ik zie het iddquote:
was toch ook een vreselijke versie van met lil kim?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n boutnummer
Was dit een vrije keuzenummer ja?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik op gestemd!
Eén van mijn favoriete liedjes van Neil Young.
De beste nummers staan niet in de voorkeuzelijst.
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef SureD1 het volgende:
En op de tonen van Neil Young begeef ik me naar de slaapkamer
Truste
Truste
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef SureD1 het volgende:
Truste
Dankzij de met GTA Vice City opgegroeide jongeren zal het nog wel in die regionen blijven hangen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n boutnummer
Truste
Truste
Succesquote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef SureD1 het volgende:
Truste
Dat zou nog erger zijn. Snap niet zo goed waarom iedereen er zo lyrisch over doet.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was toch ook een vreselijke versie van met lil kim?
ik vind het wel een goed nummer eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat zou nog erger zijn. Snap niet zo goed waarom iedereen er zo lyrisch over doet.
Dit staat echt wel in de keuzelijst.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was dit een vrije keuzenummer ja?
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit staat echt wel in de keuzelijst.
Oh nee, deze staat in de keuzelijst.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was dit een vrije keuzenummer ja?
mag hij niet van zijn moederquote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Blijf je wakker tot de volgende van Muse?
The graveyard shift is begonnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
Elke avond dezelfde DJ voor een leeg café, ook lekker lullig
Hoelaat en welke?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die komt morgenmiddag toch pas?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |