ja, dan ben ik aan het fok!ken..quote:Op donderdag 31 december 2015 01:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je morgenavond wat te doen?

En ik ken mezelf ook. Ik doe geen rare dingen met drank en drugs (ja, ok. Een drankje hier en daar) en ik smijt mijn geld verder ook niet over de balk aan allerlei onzin. Dus dan vind ik dat ik 1x per jaar wel zoiets mag van mezelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:49 schreef noodgang het volgende:
[..]Gelijk heb je ook eigenlijk!!!

Mijn ouders hadden (ongeveer) 10 jaar geleden ook kaarten gewonnen, ze konden niet, ik ook niet, uiteindelijk is volgens mij niemand gegaanquote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Stickertje het volgende:
mijn moeder heeft the rolling stones ooit een keer live gezien.. kaarten gewonnen

quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst

Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:
Het enige wat ik ooit live heb gezien is Wolter Kroes, en hij staat niet eens in de lijst

Volgend jaar opgeven als vrije keuze.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Ingolstadt het volgende:

Zeker! Ik vind dat festivals hun geld bijna altijd wel waard zijn sowieso!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik ken mezelf ook. Ik doe geen rare dingen met drank en drugs (ja, ok. Een drankje hier en daar) en ik smijt mijn geld verder ook niet over de balk aan allerlei onzin. Dus dan vind ik dat ik 1x per jaar wel zoiets mag van mezelf.

quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
slaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei

Dooie boel moet dat geweest zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden (ongeveer) 10 jaar geleden ook kaarten gewonnen, ze konden niet, ik ook niet, uiteindelijk is volgens mij niemand gegaan

quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dooie boel moet dat geweest zijn.

Mick pissig joh, niet normaal...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dooie boel moet dat geweest zijn.

Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef DaniqueV het volgende:
ik = wegslaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei

ik = wegslaap lekker als je gaat slapen anders nog veel luisterplezier, doei doei

We kunnen best samen fokken!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, dan ben ik aan het fok!ken..![]()
Prioriteiten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |