Jasper heeft een vroijke sidekick!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
The gravejard shift is begonnen.
Nou ja, Jasper is het gewend.

Ik niet. Die opbouw duurt me te lang en die drumbreak vind ik ook niksquote:Op donderdag 31 december 2015 02:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind het wel een goed nummer eigenlijk

Heb ik ook op gestemd. Dat lied ken ik omdat het zo hoog stond in de Snob 2000.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh nee, deze staat in de keuzelijst.
Als het aan mij lag stond Cortez the Killer ook in de keuzelijst en had ik daarop gestemd.

Dat is echt een geweldig nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh nee, deze staat in de keuzelijst.
Als het aan mij lag stond Cortez the Killer ook in de keuzelijst en had ik daarop gestemd.

Knights of Cydonia tussen 11 en 12quote:

Dat kan, maar daar word je ook niet vrolijk vanquote:

Echt heh, ik wou het beschaafd houden, maar wtfquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is dat voor een vieze vleeswond tussen haar tieten?

Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is dat voor een vieze vleeswond tussen haar tieten?
 Vast een tatoeage met diepe betekenis.
 Vast een tatoeage met diepe betekenis.

Niet nodig, ik ben vrolijk zatquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar word je ook niet vrolijk van

2 woorden: JJ Cale.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef Achterhoker het volgende:
Hoezo heeft Cocaine van Eric Clapton nog nooit in de Top 2000 gestaan? Misschien wel zijn beste nummer. Of was de titel van het nummer niet gewenst?

Enorm vet nummer, maar hoe komt die zo hoogquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Knights of Cydonia tussen 11 en 12

Mee eens. Over een paar jaar heeft iedereen deze mening. Kane was ooit ook groot.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Kensington echt t toppunt van bagger van alles wat door 3FM is grootgemaakt.

Dan had J.J.Cale nooit met het origineel de lijst in geweest.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef Achterhoker het volgende:
Hoezo heeft Cocaine van Eric Clapton nog nooit in de Top 2000 gestaan? Misschien wel zijn beste nummer. Of was de titel van het nummer niet gewenst?

Eerste album was best leuk vind ikquote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef Impressme het volgende:
Racoon heeft ook maar 1 goed nummer gehad ofzo.

De laatste vijf jaar heeft Muse 4 nummers in de top 2000 en elke keer worden ze hoger gestemd. Nu zijn er vijf bijgekomen en zullen een aantal nummers wel weer gaan dalen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Enorm vet nummer, maar hoe komt die zo hoog

weet je toevallig welk nummer van hun het hoogst staat?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De laatste vijf jaar heeft Muse 4 nummers in de top 2000 en elke keer worden ze hoger gestemd. Nu zijn er vijf bijgekomen en zullen een aantal nummers wel weer gaan dalen.

Niet over de afwas.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Impressme het volgende:
Zodadelijk Within Temptation
Ff plassen nu.

Ja. Uprisingquote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet je toevallig welk nummer van hun het hoogst staat?

Wel mee eens. Laten we er morgen op stemmen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Die van Clapton is vele malen mooier.

quote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Impressme het volgende:
[..]
Echt heh, ik wou het beschaafd houden, maar wtf
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Impressme het volgende:
Zodadelijk Within Temptation
Ff plassen nu.

die gaat volgend jaar in mijn vrije keuze lijstquote:Op donderdag 31 december 2015 02:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
En Butterflies and Hurricanes niet eens in de lijst

In de Mother Earth remix?quote:

Stond er bij mij dit jaar al inquote:Op donderdag 31 december 2015 02:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die gaat volgend jaar in mijn vrije keuze lijst

Dat was Mother Earth. Klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren.quote:

Elk nummer van Muse.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Fylax vindt Uprising vast ook goed.

Je fapt niet meer op ariane grande?quote:

Ik fap op vanalles.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je fapt niet meer op ariane grande?
Kunnen er nu elke dag een schijtpost over muse op FP verwachten?

quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Cassius het volgende:
Wie gaat er nou de goedkoopste pizza bezingen.

Alle Nederlandstalige nummers tochquote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit werd geschreven door Leo Driessen..
 ?
?

Moet dat tegenwoordig ook als je hetero bent?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben je al uit de kast gekomen voor je moeder?

Fyl waar was je nou tijdens pluginbaby!quote:

quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit werd geschreven door Leo Driessen..

Moet je ook niet zeggen dat je op alles faptquote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet dat tegenwoordig ook als je hetero bent?

Zelfs Survival. Laatste 2 nog nooit gehoord. ik ben nog steeds aan het ontdekkenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs Survival? Of Save Me en Liquid State

Die past niet over mijn enorme hersenmassa.quote:

Jammer. Chicks in coltruiquote:Op donderdag 31 december 2015 02:21 schreef Impressme het volgende:
[..]
Die past niet over mijn enorme hersenmassa.

Supereng!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Stickertje het volgende:
lapo komt er weer aan..
Stilte ineens

DO SOMETHING!quote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Stickertje het volgende:
lapo komt er weer aan..
Stilte ineens

Komt door Marcoquote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Stickertje het volgende:
lapo komt er weer aan..
Stilte ineens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |