Gerard is the bombquote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Luister het in de auto een paar keer
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb flarden gezien. Hij playbackt veel en komt af en toe gek doen in het cafe.
te veel gewoon al die Nederlandse songs als je het mij vraagtquote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef Tagliano het volgende:
De Dijk, die hoor ik vies vaak vandaag
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende uurtje pak ik effe mee met de lichtjes uit
Alvast een fijn uiteinde voor de mensen die ik morgen niet meer zie.
Kah hij morgen zijn lol op met Slayer.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb flarden gezien. Hij playbackt veel en komt af en toe gek doen in het cafe.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen weer Mexicanoquote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alvast welterusten en een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben al verschillende keren bij Marco Borsato ingeschakeld, dat is ook niet per se een groot feestquote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan het op zijn tijd wel waarderen, maar dit is een beetje vaak
Kan ook aan de momenten liggen waarop ik inschakel
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef richolio het volgende:
Goed uurtje. Ik wacht tot Mumford & Sons en dan ga ik slapen.
Ik verwaarloos mijn boek al een paar dagen voor de top 2000
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef richolio het volgende:
Goed uurtje. Ik wacht tot Mumford & Sons en dan ga ik slapen.
Ik verwaarloos mijn boek al een paar dagen voor de top 2000
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 31 december 2015 01:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben al verschillende keren bij Marco Borsato ingeschakeld, dat is ook niet per se een groot feest
Klopt, glazenhuis is top2000 geworden, maar vind ik niet erg van Gerard kan ik het hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, ben nog steeds aan de gang..
pff zeg dat jaquote:
Dan komt dat Zo Stil best hard binnen...quote:
Ja.. mwehquote:Op donderdag 31 december 2015 01:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan komt dat Zo Stil best hard binnen...
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:25 schreef noodgang het volgende:
Met het geluid uit is dit nummer best te doen!
Geen ideequote:Op donderdag 31 december 2015 01:26 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat doet deze van Bluf zo hoog in de lijst
komt omdat Zeeuwen mogen stemmenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:26 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat doen ze zo wie zo in deze lijst....quote:Op donderdag 31 december 2015 01:26 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ben van plan om om 5 uur naar bed te gaan (na Do I Wanna Know) en dan om iets voor 10 wakker te worden, omdat dat uur zo mooi is.quote:
Nou ja, Claudia staat er ruim boven. Dat relativeert één en ander behoorlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:26 schreef Sfeermaker het volgende:
M'n bier helpt hier niet echt bijquote:
While My Guitar Gently Sweeps van Jeff Healey had ik graag gehoordquote:
Dat hoofd ook erbijquote:
Staan de AM's zo hoog? En dan I bet you look good zo laag..quote:Op donderdag 31 december 2015 01:27 schreef richolio het volgende:
Uurtje van 4-5 is goed; While My Guitar Gently Sweeps, Haus Am Seegod, Do I Wanna Know, Paranoid Android etc
En dan overdag van die gare uurtjes
Ik wil om 10 uur ook weer inschakelen, want Elbowquote:Op donderdag 31 december 2015 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben van plan om om 5 uur naar bed te gaan (na Do I Wanna Know) en dan om iets voor 10 wakker te worden, omdat dat uur zo mooi is.
Morgenavond om half 12 lig ik vast in de stoel te slapen
Het eerste was leuk, origineel, fris.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Szura het volgende:
Na 1 nummer van MaS heb je ze allemaal gehad
Dan kun je overdag nog een mooi uurtje slaap pakken in het uurtje van Pharell Williams (happy) en Maaike Ouboter.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben van plan om om 5 uur naar bed te gaan (na Do I Wanna Know) en dan om iets voor 10 wakker te worden, omdat dat uur zo mooi is.
Morgenavond om half 12 lig ik vast in de stoel te slapen
Dat is hun bestequote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat Dust Bowl Dance er niet in en dit wel?
Eerste jaar in de keuzelijst en het enige lied van Arctic Monkeys, dus dan eindig je wel zo hoog. Dat zie je ook met Queens of the Stone Age, die staan ook in de top 200.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staan de AM's zo hoog? En dan I bet you look good zo laag..
Verbied de banjo en ze zijn nergens meer.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Szura het volgende:
Na 1 nummer van MaS heb je ze allemaal gehad
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Mocht ik jullie ook niet meer spreken morgen, bedankt voor weer een gezellig Fok!jaar en anders tot straks!![]()
sweet dreamsquote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Mocht ik jullie ook niet meer spreken morgen, bedankt voor weer een gezellig Fok!jaar en anders tot straks!![]()
Welterusten en misschien tot straks. En anders alvast een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Ja.. Maar niet onterecht imo. Vind wel dat 505 er gewoon in had gemoeten, Dancefloor veel te laag ookquote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staan de AM's zo hoog? En dan I bet you look good zo laag..
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Dat lukt me nooit. Als ik overdag een dutje doe, ben ik altijd chagrijnig voor de rest van de dagquote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kun je overdag nog een mooi uurtje slaap pakken in het uurtje van Pharell Williams (happy) en Maaike Ouboter.![]()
Die van 10 is mooi idd
Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Insgelijks!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
goed jaren 80 nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 01:32 schreef Cassius het volgende:
Ik heb tijden gedacht dat dit nummer uit de jaren '80 kwam
Staan best dicht bij elkaar, maar na deze zijn ze klaar, geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik let er nu even op. Weet je zeker dat je 90% leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |