While My Guitar Gently Sweeps van Jeff Healey had ik graag gehoordquote:
Dat hoofd ook erbijquote:
Staan de AM's zo hoog? En dan I bet you look good zo laag..quote:Op donderdag 31 december 2015 01:27 schreef richolio het volgende:
Uurtje van 4-5 is goed; While My Guitar Gently Sweeps, Haus Am Seegod, Do I Wanna Know, Paranoid Android etc
En dan overdag van die gare uurtjes
Ik wil om 10 uur ook weer inschakelen, want Elbowquote:Op donderdag 31 december 2015 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben van plan om om 5 uur naar bed te gaan (na Do I Wanna Know) en dan om iets voor 10 wakker te worden, omdat dat uur zo mooi is.
Morgenavond om half 12 lig ik vast in de stoel te slapen
Het eerste was leuk, origineel, fris.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Szura het volgende:
Na 1 nummer van MaS heb je ze allemaal gehad
Dan kun je overdag nog een mooi uurtje slaap pakken in het uurtje van Pharell Williams (happy) en Maaike Ouboter.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben van plan om om 5 uur naar bed te gaan (na Do I Wanna Know) en dan om iets voor 10 wakker te worden, omdat dat uur zo mooi is.
Morgenavond om half 12 lig ik vast in de stoel te slapen
Dat is hun bestequote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat Dust Bowl Dance er niet in en dit wel?
Eerste jaar in de keuzelijst en het enige lied van Arctic Monkeys, dus dan eindig je wel zo hoog. Dat zie je ook met Queens of the Stone Age, die staan ook in de top 200.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staan de AM's zo hoog? En dan I bet you look good zo laag..
Verbied de banjo en ze zijn nergens meer.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Szura het volgende:
Na 1 nummer van MaS heb je ze allemaal gehad
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Mocht ik jullie ook niet meer spreken morgen, bedankt voor weer een gezellig Fok!jaar en anders tot straks!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |