Solo's gaan me dan weer prima af. Als ik nu ook eens rhythm kn spelenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Net of ik goed benik speel al een jaar of 23 en ik krijg er geen solo uit...
Het zou me verbazen. Morgen gaat het een stuk slomer, dan zijn de meeste mensen met andere dingen bezig.quote:
21 topics halen we zonder twijfel. Veel meer niet, maar 21 wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er ook aan of er morgenavond nog veel gepost wordt
Hmmm... Mijn bron is een biografie van Johnny Cash die hier in de kast staat...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens last.fm is het origineel van Ring of Fire van Merle Kilgore. Geen idee wie dat is.
Het gaat nog steeds vlot.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:07 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
het tempo deze avond ging ook echt nergens over
Als je nu mevrouw Pippen wakker maakt, wordt het misschien nog wel mevrouw Pijpen straksquote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou nu mevrouw Pippen wakker moeten maken. Doe het toch maar niet.
Dat ligt helemaal aan jou Mex.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
21 topics halen we zonder twijfel. Veel meer niet, maar 21 wel.
Cheers! Drink met je mee!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik trek nog maar een biertje open.
Daarna komt Blof wel om je snel naar bed te jagen!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Stickertje het volgende:
ik wil eigenlijk opblijven tot nirvana is geweest
Ohjeejquote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Stickertje het volgende:
Ik post gewoon door, of men nu wil of niet.quote:
Ik ben best een optimist, maar er zijn ook grenzen aan optimisme.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je nu mevrouw Pippen wakker maakt, wordt het misschien nog wel mevrouw Pijpen straks
Proost!quote:
ja goede motivatie om de radio uit te zettenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daarna komt Blof wel om je snel naar bed te jagen!
Opgelost:quote:Op donderdag 31 december 2015 01:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens last.fm is het origineel van Ring of Fire van Merle Kilgore. Geen idee wie dat is.
Ik bedoelde trouwens setlist.fm, niet last.fm.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hmmm... Mijn bron is een biografie van Johnny Cash die hier in de kast staat...
Ik kan wel een band gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Solo's gaan me dan weer prima af. Als ik nu ook eens rhythm kn spelen
je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 31 december 2015 01:11 schreef Stickertje het volgende:
Ahquote:Op donderdag 31 december 2015 01:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Opgelost:
Kilgore went on to a career as a country music recording artist but had great success as a songwriter, co-writing with June Carter the song "Ring of Fire", first recorded by her sister Anita Carter and later by June's future husband, Johnny Cash (Kilgore was a distant cousin of the Carter sisters through their maternal grandmother, Margaret Kilgore Addington); June, later known as June Carter Cash, would record her own version of the song for her album Press On, released in 1999
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Merle_Kilgore
dank jequote:Op donderdag 31 december 2015 01:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je doet je naam eer aangeniale username
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
* haalt plaatje weer van stal
[ afbeelding ]
DO YOU REMEMBERquote:Op donderdag 31 december 2015 01:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
* haalt plaatje weer van stal
[ afbeelding ]
Dat is vast geen wilde gokquote:
Begint goed met Ome Neil... daar blijft het wel bijquote:
A-Ha, Scorpions, Dolly Parton...zou wl een uurtje voor mij zijn. Maar dan hoop ik te slapen. Ik ga na deze want nog een keer De Dijk, ga ik jullie niet aandoen.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint goed met Ome Neil... daar blijft het wel bij
Ik ga ook zo.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
A-Ha, Scorpions, Dolly Parton...zou wl een uurtje voor mij zijn. Maar dan hoop ik te slapen. Ik ga na deze want nog een keer De Dijk, ga ik jullie niet aandoen.
Als je dat maar niet voor treintje doet.quote:
Welterustenquote:
Klinkt niet bestquote:
Ook voor jou voor zo slaap lekker danquote:Op donderdag 31 december 2015 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Het is vanaf nu allemaal goed maar ik ga ook echt zo.. sleeptimer op de radio, dat dan weer wel.
Vind die blaffende hond meer te veel erinquote:
Sowieso vind ik het maar een raar nummer maar ik heb weinig met Sting.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker en wie ik morgen niet meer tegenkom, fijne jaarwisseling![]()
quote:
Toedels!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
datquote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef houdjemond het volgende:
Een oowduh aan duh vrauw. Bedankt he
thanks , u2 en sweet dreamsquote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
dacht ff dat t sonja b wasquote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef Mani89 het volgende:
BEDANKT SONJA UIT DRONTEN DIE OP DE DE DIJK HEEFT GESTEMPT
te vaak...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef Tagliano het volgende:
De Dijk, die hoor ik vies vaak vandaag
Veel te vroeg joh.quote:
jij ookquote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
Wil je dit niet onder je balkon horen dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef houdjemond het volgende:
Een oowduh aan duh vrauw. Bedankt he
Ik heb flarden gezien. Hij playbackt veel en komt af en toe gek doen in het cafe.quote:
Truste en jij ook alvast een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
inderdaad, bijna vergeten, geen idee of ik hier nog langskom morgenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
KutSonja.quote:
mumford & sonsquote:Op donderdag 31 december 2015 01:20 schreef richolio het volgende:
Goed uurtje. Ik wacht tot Mumford & Sons en dan ga ik slapen.
Ik verwaarloos mijn boek al een paar dagen voor de top 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |