sweet dreamsquote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Mocht ik jullie ook niet meer spreken morgen, bedankt voor weer een gezellig Fok!jaar en anders tot straks!![]()
Welterusten en misschien tot straks. En anders alvast een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Mocht ik jullie ook niet meer spreken morgen, bedankt voor weer een gezellig Fok!jaar en anders tot straks!![]()
Ja.. Maar niet onterecht imo. Vind wel dat 505 er gewoon in had gemoeten, Dancefloor veel te laag ookquote:Op donderdag 31 december 2015 01:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staan de AM's zo hoog? En dan I bet you look good zo laag..
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Dat lukt me nooit. Als ik overdag een dutje doe, ben ik altijd chagrijnig voor de rest van de dagquote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kun je overdag nog een mooi uurtje slaap pakken in het uurtje van Pharell Williams (happy) en Maaike Ouboter.![]()
Die van 10 is mooi idd
Welterustenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
Insgelijks!quote:Op donderdag 31 december 2015 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Yes, bedtijd.
goed jaren 80 nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 01:32 schreef Cassius het volgende:
Ik heb tijden gedacht dat dit nummer uit de jaren '80 kwam
Staan best dicht bij elkaar, maar na deze zijn ze klaar, geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik let er nu even op. Weet je zeker dat je 90% leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |