ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen wasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:26 schreef over_hedge het volgende:
ik kreeg om 00:03 een tinder bericht. Dat vond ik best mafWie gaat er nou om 00:03 op tinder met oud en nieuw.
Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen was
Gelukkig was ik in het gezelschap van het 4e, 5e, 6e en 7e wielquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.
een wagen heeft geen twee wielen, ja een kruiwagen, die welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.
Betaal jij voor paiq? Ik ben een beetje afgeknapt op paiq aangezien de matches maar eens in de 2 weken zijn en speeddates soms met een uur draaien nog geen resultaat opleveren. Al is het dan wel relatief eenvoudig om als je eenmaal in gesprek bent een date te regelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
DIG / Whatsapp #12 Met zonder vinkjes
Je vraag heeft verder niks met daten te maken en dit is geen SC?
[..]
Nee? Niet dat ik weet iig.
Op Paiq ben ik wel in gesprek met een dame die ook op Fok zitGeen idee of daar nog een date mee gaat komen.
Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Details willen we, yats.
Iedereen een gezond, gelukkig en passievol 2016
Nee, was dit een eerste date?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?
Verder sluit ik me bij jouw wensen aan en wens ik iedereen dat toe.
ja ik ook helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen was
Tweede date. Een eerste date is eigenlijk altijd buitenshuis.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee, was dit een eerste date?
In dit topic bedoel je? Ja, blind date met broccoli. als het goed is, maar ze is nogal afwezig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik blokkeer nooit mensen.
Jij zou daten met iemand van hier (toch?), hoe was dat?
Ooit credits gekocht voor een paar euro, die overigens na een jaar nog steeds niet op zijnquote:
Paiq heeft wel kuren ja. Ik experimenteer ook een beetje met de relatie status. Soms op ''single'' staan, soms op ''niet-single'' en dan weer op ''lang verhaal''.quote:Ik ben een beetje afgeknapt op paiq aangezien de matches maar eens in de 2 weken zijn en speeddates soms met een uur draaien nog geen resultaat opleveren.
Fijn voor je dat je het zo ervaart.quote:Al is het dan wel relatief eenvoudig om als je eenmaal in gesprek bent een date te regelen.
Welkomquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:55 schreef Lingue het volgende:
Ik kom hier in het nieuwe jaar eens om het hoekje kijken...
Ik wil broccoli ook wel daten, waar kan ik een nummertje trekken?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:
In dit topic bedoel je? Ja, blind date met broccoli. als het goed is, maar ze is nogal afwezig.Jij weleens een user gehad?
Al geweest?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
In dit topic bedoel je? Ja, blind date met broccoli. als het goed is, maar ze is nogal afwezig.Jij weleens een user gehad?
Ik ben je niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ergens deze maand denk ik.quote:
Nee, leek me ook onwaarschijnlijk.quote:
Ik heb een Tindermatch die me niet na 3 zinnen beu isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ergens deze maand denk ik.En jij? Ga Fobo- of US-hosselen!
[..]
Nee, leek me ook onwaarschijnlijk.
En ik ben net afgewezen door een chick wiens nummer ik laatst gefixt had.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een Tindermatch die me niet na 3 zinnen beu is
stom zegquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En ik ben net afgewezen door een chick wiens nummer ik laatst gefixt had.
Mag dat niet gezegd worden? Ben van mening dat je dat zelf grotendeels in de hand hebt. Zelfde verhaal als mensen die janken dat ze maar nooit een relatie kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wtf?![]()
![]()
Jammer! Maar daar ben je zelf bij. Waren vast genoeg signalen dat je aan het lijntje werd gehouden.
Maakt het veel verschil qua speeddates wat je relatie status is? Dat vroeg ik me laatst serieus af. Verder wel herkenbaar. Al vond ik paiq voor de update beter. Toen duurde het maximaal 5 minuten voordat je een speeddates had.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ooit credits gekocht voor een paar euro, die overigens na een jaar nog steeds niet op zijn
[..]
Paiq heeft wel kuren ja. Ik experimenteer ook een beetje met de relatie status. Soms op ''single'' staan, soms op ''niet-single'' en dan weer op ''lang verhaal''.
Soms doe ik er weken/maanden niks mee, en dan heb ik opeens 5 gesprekken tegelijk lopen.
Geen pijl op te trekken.
[..]
Fijn voor je dat je het zo ervaart.Geen idee waarom je het moest melden?
[..]
Welkom
[..]
Ik wil broccoli ook wel daten, waar kan ik een nummertje trekken?
Faxie, rot nou toch es op met die eeuwigequote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een Tindermatch die me niet na 3 zinnen beu is
Sorryquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:36 schreef Andromache het volgende:
[..]
Faxie, rot nou toch es op met die eeuwige. Controleer de situatie, je bent de
![]()
, en straks ga je van dattum
Zowel BKMM3K als de crosser zijn begonnen met kusjes doen op de app
Lekker boeiend. Ze was vet lekker, maar ook een leeghoofd.quote:
Ow zo enequote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ze was vet lekker, maar ook een leeghoofd.Heb gezegd dat ik d'r nog wel wil daten als ze niet meer met iemand anders bezig is (wat nu dus aan de hand is) en haar tot slot succes gewenst.
Hier ben ik dan. Snel hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:44 schreef Lingue het volgende:
Ik zou laatst een date hebben gehad via RP, maar op de dag zelf liet die kerel niets meer horen
Paar keer geprobeerd contact te zoeken maar geen reactie, ben toen niet gegaan ook en nooit wat vernomen. En dan heb je (beiden) een betaalaccount daar.
Vind zulke acties altijd lafjes. Ga dan tinderen ofzo als je niet echt wil daten.
Hier wel regelmatig een Tinder match gehad. Heb het voorlopig weer even van de telefoon gegooid. Want veel verder dan 1 a 2 dagen chatten kom je niet echt over het algemeen.
In het verleden wel eens gedate me een match van Tinder.
En verder, we zullen eens zien wat 2016 voor leuks gaat brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |