check... die komt dus nog.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zal toch wel al geweest zijn?
Smooth trek ik ook goed hoor, heerlijk clipje er bij, lekker manquote:Op woensdag 30 december 2015 19:35 schreef Gehenna het volgende:
Bij Santana moet ik altijd denken aan die vervelende comeback platen van hem, maar die man was een enorme baas ooit
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gaat bepaald niet met de Stromae
ow verrek, dan ben ik echt niet meer goed qua geheugenquote:
dat mens met dat schilderij op de rug toch?quote:
Won de tweede editie.quote:
100% EENSCHquote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Oh die verschrikkelijke Stroma, wat een overgewaardeerde drek is dat zeg.
Smooth is echt lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 19:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Smooth trek ik ook goed hoor, heerlijk clipje er bij, lekker man
Dat heb ik met Heather Novaquote:
quote:
Maar verkeerd is het nietquote:
waren er in 1 en 2 misschien beiden een bianca?quote:
en dan wordt hier geklaagd over hoe vrouwen stemmenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Formidable is leuker, daar heb ik ook op gestemd.
Idem hier.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Formidable is leuker, daar heb ik ook op gestemd.
Ik waardeer dezequote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Heeft Stromae dezelfde papa als Voeckler?
ja kun je weer zien........quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan wordt hier geklaagd over hoe vrouwen stemmen
en met (aan)rechtquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan wordt hier geklaagd over hoe vrouwen stemmen
Zou je dat verhaal kunnen vertellen? Ik heb het gemist bij de Tour dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Ik zal Herbert even bellenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Is mogelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
waren er in 1 en 2 misschien beiden een bianca?
Daar ken ik weinig van.quote:
Het zit goed in elkaar. Het staat misschien wel erg hoog, maar ik denk dat het wel een blijver is voor de komende paar jaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch de ster van de voorbije jaren
Nice.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Bugno het volgende:
[..]die momenten dat je ergens achter komt
Dat is knap.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Gehenna het volgende:
Nog nooit gehoord dit, een daar was ik wel gelukkig om eigenlijk
Die ging met de lange Vansummeren een geblokte Noor wegen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou je dat verhaal kunnen vertellen? Ik heb het gemist bij de Tour dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |