Ik waardeer dezequote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Heeft Stromae dezelfde papa als Voeckler?

ja kun je weer zien........quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan wordt hier geklaagd over hoe vrouwen stemmen

en met (aan)rechtquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan wordt hier geklaagd over hoe vrouwen stemmen

Zou je dat verhaal kunnen vertellen? Ik heb het gemist bij de Tour dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Szura het volgende:

Ik zal Herbert even bellenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Szura het volgende:

Is mogelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
waren er in 1 en 2 misschien beiden een bianca?

Daar ken ik weinig van.quote:
Het zit goed in elkaar. Het staat misschien wel erg hoog, maar ik denk dat het wel een blijver is voor de komende paar jaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch de ster van de voorbije jaren

Nice.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Bugno het volgende:
[..]die momenten dat je ergens achter komt

Dat is knap.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Gehenna het volgende:
Nog nooit gehoord dit, een daar was ik wel gelukkig om eigenlijk

Die ging met de lange Vansummeren een geblokte Noor wegen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou je dat verhaal kunnen vertellen? Ik heb het gemist bij de Tour dit jaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |