SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
"Waar de smaak van zaad niet onbekend is"quote:
Die had ik verwacht jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef renwan het volgende:
[..]
"Waar de smaak van zaad niet onbekend is"
Dat gaat wel erg verquote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Gewoon wij heiligen Geerds zaad als tt.
Dat jaquote:
Kost dat ding ?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef renwan het volgende:
Denk dat ik zo even naar de Blokker loop en zo'n vloer stoomreiniger haal. Eens kijken of dat bevalt
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Scuidward het volgende:
Eigen zaad eerst. Dat zou ook een leuke TT zijn.
67 euro, veel positieve reviews welquote:
Dank dank, goed om te weten dat we iemand hebben om op terug te vallenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik ooit een lapo haal zal ik de fout rechtzetten.
UHMZZ best veel bier 67 euro.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef renwan het volgende:
[..]
67 euro, veel positieve reviews wel
Ja, maar ik heb een schurfthekel aan dweilen en net 200 euro extra gehadquote:
Volgens mij zit het overalquote:
Misschien wil opso even proevenquote:
Altijd een goed idee om Opso het even te laten checken!quote:
quote:Geerd is een barmhartige god die goed is voor zijn volgelingen. Hij is de verspreider van het goede leven en heeft het tot zijn levenstaak gemaakt om zijn woord over het goede leven aan zoveel mogelijk mensen te vertellen. Met zijn eigen leven als lichtend voorbeeld wil hij zoveel mogelijk mensen verlichten en het goede leven te lijden.
Van alle wijsheden die wij van Geerd al hebben mogen ontvangen zijn de woorden “Zou het/haar doen” de meest bekende en inmiddels al over heet FOK! verspreid. Met deze woorden wordt Geerd dan ook vaak geassocieerd en veel “zou haar doen” momenten worden dan ook aan Geerd opgedragen.
Ook weet Geerd altijd elke discussie te sussen met de woorden “Ik ga een biertje doen”. Dit is altijd een goed idee en Geerd laat ons realiseren dat er belangrijkere dingen zijn in het leven dan discussies voeren over onnozele dingen en dat we beter met zijn alle kunnen gaan zuipen en gezellig gaan doen.
Weet Geerd dan echt alles, zullen velen van jullie je nu afvragen. Het simpele antwoord op deze vraag is: Ja, Geerd heeft op alles en iedereen een antwoord klaar en hij is dan ook niet bang om ons allen te verlichten met deze antwoorden. Zijn plichtsgevoel, zoals ook wel zal blijken uit de teksten in dit boek, is altijd aanwezig en het is juist dit groots plichtsgevoel dat Geerd tot een uitstekende God maakt van ons geloof.
Alle mensen die Geerd eren en open staan voor zijn verlichtende woorden zullen uiteindelijk het goede leven bereiken en op deze manier het ultieme eerbetoon aan onze Geerd God brengen.
Proost op onze Geerd!
Mwoah het mist teveel goddelijkheid... De opzet is goed, echter.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb de inleiding voor het Groot Geerd boek al af, maar weet niet of dit nog aanpassingen verdient.
[..]
Ik heb het bewust een beetje 'te' nuchter gehouden omdat er wellicht ongelovigen dit boek uiteindelijk gaan lezen en ik wilde het begin een beetje behapbaar voor hen maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah het mist teveel goddelijkheid... De opzet is goed, echter.
Ik zou het zo doen...quote:Op woensdag 30 december 2015 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het bewust een beetje 'te' nuchter gehouden omdat er wellicht ongelovigen dit boek uiteindelijk gaan lezen en ik wilde het begin een beetje behapbaar voor hen maken.
Deze man weet. Inleiding nuchter houden. Hoofdstuk 1 een introducerende toon over de goddelijkheid van Geerd en dan vanaf hoofdstuk 2 vol knallen met de aanbiddingen van Geerd en het goede leven dat hij lijd!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Scuidward het volgende:
Om vanaf hoofdstuk 2 vol de aanval aan te gaan.
Mwoah ik ben puristisch ingesteld, je volgt Geerd of je volgt hem niet, ik ga niemand pamperen en geef geen millimeter ruimte voor de ketters.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet. Inleiding nuchter houden. Hoofdstuk 1 een introducerende toon over de goddelijkheid van Geerd en dan vanaf hoofdstuk 2 vol knallen met de aanbiddingen van Geerd en het goede leven dat hij lijd!
Je hebt wel ergens een punt, maar ik geloof meer in de richting dat het hele Geerd Geloof erom draait om zoveel mogelijk mensen het goede leven te laten lijden.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah ik ben puristisch ingesteld, je volgt Geerd of je volgt hem niet, ik ga niemand pamperen en geef geen millimeter ruimte voor de ketters.
Denk dat ik het meest geradicaliseerd ben en het fundamenteelst.
Dan is Geerd meer een Guus of een andere linkse die zegt dat we vluchtelingen moeten opnemen, en iedereen vrede moet hebben en bier moet drinken. Geerd is ook wel van het harde werken. En het goede leven moet je dan toch echt definiëren voor sommige is dat heel wat anders dan voor andere. Dit gaan mensen verkeerd interpreteren en dan heb je over 2000 jaar net zoveel sektes en stromingen als het christendom.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt wel ergens een punt, maar ik geloof meer in de richting dat het hele Geerd Geloof erom draait om zoveel mogelijk mensen het goede leven te laten lijden.
Kutliedquote:
10/10quote:Op woensdag 30 december 2015 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Geerd is een barmhartige god die goed is voor zijn volgelingen. Hij is de verspreider van het goede leven en heeft het tot zijn levenstaak gemaakt om zijn woord over het goede leven aan zoveel mogelijk mensen te vertellen. Met zijn eigen leven als lichtend voorbeeld wil hij zoveel mogelijk mensen verlichten en het goede leven te lijden.
Van alle wijsheden die wij van Geerd al hebben mogen ontvangen zijn de woorden “Zou het/haar doen” de meest bekende en inmiddels al over heet FOK! verspreid. Met deze woorden wordt Geerd dan ook vaak geassocieerd en veel “zou haar doen” momenten worden dan ook aan Geerd opgedragen.
Ook weet Geerd altijd elke discussie te sussen met de woorden “Ik ga een biertje doen”. Dit is altijd een goed idee en Geerd laat ons realiseren dat er belangrijkere dingen zijn in het leven dan discussies voeren over onnozele dingen en dat we beter met zijn alle kunnen gaan zuipen en gezellig gaan doen.
Weet Geerd dan echt alles, zullen velen van jullie je nu afvragen. Het simpele antwoord op deze vraag is: Ja, Geerd heeft op alles en iedereen een antwoord klaar en hij is dan ook niet bang om ons allen te verlichten met deze antwoorden. Zijn plichtsgevoel, zoals ook wel zal blijken uit de teksten in dit boek, is altijd aanwezig en het is juist dit groots plichtsgevoel dat Geerd tot een uitstekende God maakt van ons geloof.
Alle mensen die Geerd eren en open staan voor zijn verlichtende woorden zullen uiteindelijk het goede leven bereiken en op deze manier het ultieme eerbetoon aan onze Geerd God brengen.
Proost op onze Geerd!
Dit is wat Opso luisterd de hele dag.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar voel jij je dan prettiger bij?
Met zo 1 ding hoef je niet meer te dweilen dan ?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een schurfthekel aan dweilen en net 200 euro extra gehad
Dat verschilt per dagquote:Op woensdag 30 december 2015 17:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar voel jij je dan prettiger bij?
Ah het is zo'n dag.quote:
OM DAT TE KUNNEN LUISTEREN MOET IK MN LEEFTIJD BEVESTIGENquote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is wat Opso luisterd de hele dag.
Onze koning der koningenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met zo 1 ding hoef je niet meer te dweilen dan ?
Goed dat we het weten, kunnen we er rekening mee houden!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed dat we het weten, kunnen we er rekening mee houden!
Thanks. Ik ben er nog niet over uit of ik het in de OP zou gooienquote:
We moeten denk ik de nieuwste volgeling vragen. Hij weet het het beste. Wij zijn al van het eerste uur. Cassius heeft zich later aangesloten bv, maar ook andere. We moeten wachten.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben er nog niet over uit of ik het in de OP zou gooien
Nieuwe volgelingen hebben geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We moeten denk ik de nieuwste volgeling vragen. Hij weet het het beste. Wij zijn al van het eerste uur. Cassius heeft zich later aangesloten bv, maar ook andere. We moeten wachten.
De oude garde weet het best!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nieuwe volgelingen hebben geen recht van spreken.
Zat ik niet ook al in topic 1?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We moeten denk ik de nieuwste volgeling vragen. Hij weet het het beste. Wij zijn al van het eerste uur. Cassius heeft zich later aangesloten bv, maar ook andere. We moeten wachten.
Dat is wel het idee, maar ik ga 'm morgen eens testen!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met zo 1 ding hoef je niet meer te dweilen dan ?
Ja maar dan moeten we vanaf begin vol in de aanval gaan waarom pas hoofdstuk twee. Je wil ze pamperen en vervolgens hebben ze niks te zeggen dan zijn die twee hoofdstukken verloren moeite direct in de aanval zeg ik je.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude garde weet het best!![]()
Wij kennen Geerds wegen het beste
Excuses.quote:
Ik ben eruit. We vragen werkman voor de inleiding. Geerd is een grote fan hij zou het zo gewild hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude garde weet het best!![]()
Wij kennen Geerds wegen het beste
Ik had Werkman meer in gedachte voor het voorwoord en eventueel een paar paints ter illusie!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben eruit. We vragen werkman voor de inleiding. Geerd is een grote fan hij zou het zo gewild hebben.
Daar wordt al aan gewerkt, maar je mag Geerd of mij altijd een PM sturen om mee te praten hierover!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef renwan het volgende:
Is het niet handiger om sowieso eerst de Geerd geboden te bepalen?
Dit sowieso. Geerd moet het eigenlijk bepalen en niemand anders ik leg het bij Geerd.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef renwan het volgende:
Is het niet handiger om sowieso eerst de Geerd geboden te bepalen?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit sowieso. Geerd moet het eigenlijk bepalen en niemand anders ik leg het bij Geerd.
Voor painten heb ik voorlopig geen tijd, val me al mee dat ik tot nu toe nog af en toe kan fokken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had Werkman meer in gedachte voor het voorwoord en eventueel een paar paints ter illusie!
Hoe daar wordt aan gewerkt? En met wie en wat? Geerd moet gewoon openlijk mensen aanstellen met taken en niets door achterdeuren daar krijgen we weer problemen mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar wordt al aan gewerkt, maar je mag Geerd of mij altijd een PM sturen om mee te praten hierover!
Bedankt renwan dat je me terug floot bijna had ik Geerd weer een mes in zijn rug gestoken.quote:
Ik weet niet man als jij via de pm met Geerd dit bespreekt is het jouw en geerds boek. Geerd zal dit zelf moeten maken zonder invloeden. Dan is het geerds boek. Als wij weer indelingen etc bepalen gaan mensen zich achtergelaten voelen en Geerd is een God geen parlement. Er moet geen plaats zijn voor democratie. Dat doen ze in de politiek. Wel kunnen we Geerd vragen stellen van stel wat moet ik doen in die situatie. Die antwoorden en vragen kunnen in een bundel.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien toch even een apart topic aanmaken voor het bespreken van het Boek des Geerds
Weet niet, denk dat er dan een Geerd overkill komt in ONZquote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien toch even een apart topic aanmaken voor het bespreken van het Boek des Geerds
16 minutenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Ik heb spareribs besteld, laatste keer duurde het 14 minuten. Ben benieuwd
Heb je daar iets op tegen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat er dan een Geerd overkill komt in ONZ
Ik niet maar de mods misschien welquote:Op woensdag 30 december 2015 18:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je daar iets op tegen dan?
Daarbij kan Geerd het best alleen bepalen. Kom nou hij is God, waarom zouden we eigenlijk denken dat wij het beter weten dan Geerd? Waarom zouden wij ons tot Geerd moeten richten? Geerd zal het zien wanneer we klaar zijn voor zijn woord, we troggelen het niet van hem af Geerd brengt het ons. Ja toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik niet maar de mods misschien wel
Geerd brengt ons het woord door middel van zijn dagelijkse tekstenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarbij kan Geerd het best alleen bepalen. Kom nou hij is God, waarom zouden we eigenlijk denken dat wij het beter weten dan Geerd? Waarom zouden wij ons tot Geerd moeten richten? Geerd zal het zien wanneer we klaar zijn voor zijn woord, we troggelen het niet van hem af Geerd brengt het ons. Ja toch?
Daarom zou ik de op eigenlijk minimalistisch houden mijn gedicht eruit en gewoon Geerd God met wat paints dat houdt het het beste.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd brengt ons het woord door middel van zijn dagelijkse teksten
Geerd is een man van weinig woorden maar grote dadenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom zou ik de op eigenlijk minimalistisch houden mijn gedicht eruit en gewoon Geerd God met wat paints dat houdt het het beste.
Geerd heeft laatst de op gehad en wilde hem zo houden.
Ik zou haar doen!! Na al de alcohol.quote:
Ben er helemaal ondersteboven vanquote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Foto voor renwan !! Denhaag met lekker chikie
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb de inleiding voor het Groot Geerd boek al af, maar weet niet of dit nog aanpassingen verdient.
[..]
Waarom die dat doet geen ideequote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ben er helemaal ondersteboven van
Geerd is een vleermuisquote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Iglo zakken.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hulp nodig. Ik wil wat makkelijks halen in de supermarkt, maar kan de oven/magnetron niet gebruiken (dus pizza, magnetronmaaltijd kan nie). Wat is lekker makkelijk voor in de pan?
Die zakken van aviko met hamburger erbij of je koopt pakje hamburgers broodjes ui tomaat sla plakjes kaas !!quote:Op woensdag 30 december 2015 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hulp nodig. Ik wil wat makkelijks halen in de supermarkt, maar kan de oven/magnetron niet gebruiken (dus pizza, magnetronmaaltijd kan nie). Wat is lekker makkelijk voor in de pan?
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Die Iglo zakken zijn wel oké ja maar vind het altijd aan de weinige kantquote:Op woensdag 30 december 2015 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
Goed dat je het zegt!quote:
Ja idd, miss wat erbij pleurenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Die Iglo zakken zijn wel oké ja maar vind het altijd aan de weinige kant
Komt omdat je limburger bent.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Daarom vlees erbij of 2 zakken ! Je kunt ook nog saté erbij doenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:50 schreef renwan het volgende:
[..]
2 zakken Griekse Aardappelschotel altijd baasquote:Op woensdag 30 december 2015 18:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom vlees erbij of 2 zakken ! Je kunt ook nog saté erbij doen
Da's een goeie!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Bak gewoon pannenkoeken anders.
Wat moet je met twee dames over de vloer? Nog geen Hc en nu komen de dames al bij de vleten?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
Ik moet zo boodschappen gaan doen voor morgenavond, helemaal geen zin in. Morgen krijg ik 2 dames over de vloer kan ik dus grote schoonmaak gaan houden want dat is hard nodig
Als dat geen neuqon wordt! ! Daarom was je zo aan het poetsen !!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
Ik moet zo boodschappen gaan doen voor morgenavond, helemaal geen zin in. Morgen krijg ik 2 dames over de vloer kan ik dus grote schoonmaak gaan houden want dat is hard nodig
Zelfs jij zou er maar 1 van de 2 rakenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als dat geen neuqon wordt! ! Daarom was je zo aan het poetsen !!
Tja die ruiken natuurlijk eventueel toekomstig succesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat moet je met twee dames over de vloer? Nog geen Hc en nu komen de dames al bij de vleten?
Is het zo erg ? Je zus en je moeder?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelfs jij zou er maar 1 van de 2 raken
Heb ik beide niet (meer)quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is het zo erg ? Je zus en je moeder?
Dat wil ik ook wel eens zien eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ik beide niet (meer)
Ik ben gewoon ontzettend kritisch met vrouwen, zal je wel eens een foto van mijn ex PM'en dan snap je misschien waarom
Zolang het binnen jullie PMbox blijft kan ik daarmee akkoord gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens zien eigenlijk
Snap niet hoe mensen die dingen wegkrijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb die gisteren nog gebakken
Wat tussen ons gebeurd, blijft tussen ons!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Zolang het binnen jullie PMbox blijft kan ik daarmee akkoord gaan
Nu naar de Appie dus komt later allemaal!
Ik had er binnen een paar minuten al zes opquote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen die dingen wegkrijgen
Dan al helemaal nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had er binnen een paar minuten al zes op![]()
, zonder iets erop, ik eet ze het liefst naturel.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ik beide niet (meer)
Ik ben gewoon ontzettend kritisch met vrouwen, zal je wel eens een foto van mijn ex PM'en dan snap je misschien waarom
Nee niet je zusjequote:
Hoewel, ik heb nog wat interessante foto's hoorquote:
What happends in Geerd sc stays in Geerd scquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat tussen ons gebeurd, blijft tussen ons!
Kom maar door !!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb nog wat interessante foto's hoor
Zonder suiker?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had er binnen een paar minuten al zes op![]()
, zonder iets erop, ik eet ze het liefst naturel.
Nee dat zou me wel een flinke boete opleveren als die uitlekken. Krijg ik nooit meer een VOGquote:
Ja gewoon zonder iets, de pannenkoek zelf doet het hem.quote:
Ik heb er het liefst wel een laagje suiker over, maar voor de rest ben ik het met je eens hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder iets, de pannenkoek zelf doet het hem.![]()
En dan ook nog het liefst dik.
Voorlopig maar even niet meer bakken denk ik.
Amen to that!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
What happends in Geerd sc stays in Geerd sc
Zie het als een beproeving.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Morgen vroege dienst. Vanmiddag na werk 1 gehad. Nog even boodschappen doen en dan naar bed. Lust ook wel een karrenvracht, maar ik moet wachten
In de andere volgorde zal het wel geen rechte strepen opleveren.quote:
Had ook wel gekund, waren muren die geverfd zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zie het als een beproeving.
[..]
In de andere volgorde zal het wel geen rechte strepen opleveren.
Had deze opmerking van SL verwacht.quote:
Ik maak wel eens pannenkoeken met een beetje bakpoeder, dan worden ze extra dik. Vooral kaas e.d. erop doet het 'mquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder iets, de pannenkoek zelf doet het hem.![]()
En dan ook nog het liefst dik.
Voorlopig maar even niet meer bakken denk ik.
Ik was ook een beetje verward door het bericht en de poster!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Had deze opmerking van SL verwacht.
Sorry, zat op mijn verkeerde account.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje verward door het bericht en de poster!
Even kijken of het me nu wel lukt om 'm onder de 50 kB te krijgen.quote:
Geerd is weer qoutable bezigquote:
Met een negerlul in haar spleet, crost Opso naar Nunspeet!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:41 schreef Geerd het volgende:
Nunspeet? Daar vind je opso met een negerlul in der spleet !!
Net als die floppy's van vroeger, daar paste ook maar een half pornoplaatje op.quote:
Viezerdsquote:Op woensdag 30 december 2015 20:41 schreef Geerd het volgende:
Nunspeet? Daar vind je opso met een negerlul in der spleet !!
Verdient deze Uw goedkeuring om in de OP geplaatst te worden Geerd?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef M4rc0 het volgende:
Had iemand een Koning Geerd besteld?
[ afbeelding ]
Dan kan ik hem beter wel wat verkleinen denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verdient deze Uw goedkeuring om in de OP geplaatst te worden Geerd?
Of ze zijn een fapje aan het machen!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Cassius het volgende:
Geerd zit aan de koffie, de rest aan het bier
jij?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze zijn een fapje aan het machen!
Heb net fapje gemacht ter ere van Geerdquote:
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net fapje gemacht ter ere van Geerd
Nee sorry, overdag carbid schieten, 's avonds huisfeest in Eindhoven.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:42 schreef Simterklaas het volgende:
Wie gaat het hier morgen in de gaten houden?
Als er niks gebeurd kan er ook niks misgaan toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:42 schreef Simterklaas het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef M4rc0 het volgende:
Had iemand een Koning Geerd besteld?
[ afbeelding ]
Nou ja, ik weet niet hoe het er hier normaal gesproken aan toe gaat tijdens de jaarwisseling...quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als er niks gebeurd kan er ook niks misgaan toch?
Paar mensen azen op het 1e topic. Paar anderen lachen die mensen vervolgens uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe het er hier normaal gesproken aan toe gaat tijdens de jaarwisseling...
Dan weet je dat je een ecto zolderkamer autist bent als je zulke dingen gaat doenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Paar mensen azen op het 1e topic. Paar anderen lachen die mensen vervolgens uit.
That's it.
Ja. Ik heb zelf dit jaar geen feestje of andere happening, maar ik ga niet echt doelloos rondsurfen of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een ecto zolderkamer autist bent als je zulke dingen gaat doen
Maar er moet natuurlijk wel iemand aanwezig zijn om te voorkomen dat deze kwaliteits-SC niet volgebaggerd en/of gekaapt wordt!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Paar mensen azen op het 1e topic. Paar anderen lachen die mensen vervolgens uit.
That's it.
Kan wel een oogje in het zeil houden, maar heb geen modrechten.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Maar er moet natuurlijk wel iemand aanwezig zijn om te voorkomen dat deze kwaliteits-SC niet volgebaggerd wordt!
Ik ben van 7 tot 7 ongeveer weg gok ikquote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Maar er moet natuurlijk wel iemand aanwezig zijn om te voorkomen dat deze kwaliteits-SC niet volgebaggerd en/of gekaapt wordt!
Hier ongeveer hetzelfde. Ben vanaf een uur of 10 pleite en ben de dag erna pas laat weer online ivm werkquote:Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben van 7 tot 7 ongeveer weg gok ik
Ja, ik ben waarschijnlijk ook ergens anders en hopelijk dronkenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben van 7 tot 7 ongeveer weg gok ik
Ik ga met scuidward nieuwjaarszoenen dus wij niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:42 schreef Simterklaas het volgende:
Kom in Zwolle zuipen dan kun je blijven pittenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf dit jaar geen feestje of andere happening, maar ik ga niet echt doelloos rondsurfen of wat dan ook.
Kan de rest van het jaar weer.
Als zelfs ik mijn reputatie als reeksbeschermer even laat voor wat het is dan moet er wel iets gaande zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ja, ik ben waarschijnlijk ook ergens anders
Nee, ik pas ook op wat katten, kijken hoe bang ze zijn. Dus ik plof met whiskey op een bank.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom in Zwolle zuipen dan kun je blijven pitten
Als ik niet hoefde te werken op nieuwjaarsdag was ik zeker langs gekomenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom in Zwolle zuipen dan kun je blijven pitten
Uit Geerd zijn laars drinkenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik niet hoefde te werken op nieuwjaarsdag was ik zeker langs gekomen
Dat zou helemaal een bazenactie zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Uit Geerd zijn laars drinken
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik niet hoefde te werken op nieuwjaarsdag was ik zeker langs gekomen
Wat zou het toch een eer zijn om samen met jou wat biertjes te klappenquote:
Met zijn allen djensen bij Geerd thuis!quote:
Die blijft mooi is dat opso rechts in dat witte blousequote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Met zijn allen djensen bij Geerd thuis!
Wanneer mogen we langskomen?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die blijft mooi is dat opso rechts in dat witte blouse
Godver ik moet bij een fokmeet echt altijd aan dat filmpje denkenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Altijd je weet toch!! Wel zelf ff boodschappen halen het is natuurlijk geen leger des heilsquote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer mogen we langskomen?
Ja, we kijken gewoon jouw ouders lief aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Altijd je weet toch!! Wel zelf ff boodschappen halen het is natuurlijk geen leger des heils
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, we kijken gewoon jouw ouders lief aan.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Geerd het volgende:
Documentaire over fok! Ook gezien dan ?
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef M4rc0 het volgende:
Geerdmeet @ Geerd's place, zou komen 11/10
Jup maar vond m dodelijk saaiquote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef Geerd het volgende:
Documentaire over fok! Ook gezien dan ?
Dan moet het wel binnen een maand, anders is mijn studentenreisproduct niet meer geldigquote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Altijd je weet toch!! Wel zelf ff boodschappen halen het is natuurlijk geen leger des heils
24 minuten met de trein hierquote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Simterklaas het volgende:
En Zwolle ligt niet echt om de hoek voor mij
Gewoon die post nl bus meequote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Simterklaas het volgende:
En Zwolle ligt niet echt om de hoek voor mij
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0Q4jMxwMHwSDit is wat ik ga zeggen als we mensen executeren die geen alcohol drink.
Helaas is mijn kamer absoluut niet goed om dingen op te nemen, en heb ik ook geen kamer tot mijn beschikking dus helaas klinkt het kut.
Ik denk niet dat ze waarderen als een van de concurrenten een bus van hun jatquote:
Likken aan kutten?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
In putten kun je lekker ...
Putten, Australië.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
In putten kun je lekker ...
Het is een goddelijke teken.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd, kan je je foto's ook een keer normaal uploaden?
Ik ga zo nog even een frisse neus halen, es kijken naar het premature vuurwerk. En jij?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Cassius ouwe bink wat ben jij aan het doen lekker ding?
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe ik ook een foto maak hij zet hem altijd op de kop
Geen idee, ik ben boeken aan het zoeken en theologie aan het bekijken en kijken of ik ergens kan vinden of Geerd is aangekondigd.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een frisse neus halen, es kijken naar het premature vuurwerk. En jij?
Hoe dan ? Echt schijt is het altijdquote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd, kan je je foto's ook een keer normaal uploaden?
Zie je ze wel normaal als je door je gallerij heen scrollt op je mobiel?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe dan ? Echt schijt is het altijd
Tinypic doet ook nog wel eens stoer.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zie je ze wel normaal als je door je gallerij heen scrollt op je mobiel?
Jup dan welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zie je ze wel normaal als je door je gallerij heen scrollt op je mobiel?
Zet je telefoon pp de kop wanneer je een foto maaktquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe ik ook een foto maak hij zet hem altijd op de kop
Mr. Nobody.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weten jullie een mooie film voor met oud op nieuw?
Welk genre?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weten jullie een mooie film voor met oud op nieuw?
Mijn laptop kan het scherm kantelen met ctrl + alt + pijltje omhoog.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:43 schreef renwan het volgende:
Telkens als Geerd een foto upload moet ik weer heel m'n laptop ondersteboven zetten. Op mobiel is het helemaal kut, dan draait het beeld mee dus ga ik zelf maar ondersteboven staan
Borat.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee man, beetje diepgang en verhaal wellicht.
Beter dan Bruno, wat een aidsfilm was datquote:Op woensdag 30 december 2015 22:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Beste film ooit.
[ afbeelding ]
Nooit gezien. Geen spijt.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter dan Bruno, wat een aidsfilm was dat
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef Cassius het volgende:
[..]
Makes Crotch Capers 3 look like Naughty Nurses 2!
Minuut lang naar een helicopterende lul zitten kijkenquote:
Wie vervangt Gods even door Geerd? Ik heb geen zin om te photoshoppenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Denk dat ik Of Gods and Men ga kijken in de geest van Geerd.
[ afbeelding ]
2 LULLEN IN DR KUTJE!quote:
Iemand uit mijn klas kent Tiener Tinaquote:
Ik ken de koningquote:Op woensdag 30 december 2015 22:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas kent Tiener Tina
Ik heb de siderip op de pc staan zo ff kijken !! 1uur en 45 min nogquote:Op woensdag 30 december 2015 22:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas kent Tiener Tina
Godver Geerdquote:Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb de siderip op de pc staan zo ff kijken !! 1uur en 45 min nog
Niet eens zo met Geerd in het midden?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zo gaan wij allemaal voor Geerd op de straat.
Oh man met halve liters!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens zo met Geerd in het midden?
Lekker vechten om de OPquote:Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
Op deze manier gaat het toch nog vol komen voor twaalf uur.
Moet dan wel in dit topic geplaatst wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:04 schreef renwan het volgende:
Als het hier een beetje druk is vannacht haal ik de 10.000 wel denk ik
Omdat als wij 'm hebben er niet gekaapt kan wordenquote:
Moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet dan wel in dit topic geplaatst worden
quote:1 3705 renwan
2 2853 Geerd
3 2718 Sneeuw-Leeuw
4 1793 Opsonisatie
5 1688 DerRabbit
6 1310 PausNicolaas
7 1093 Simterklaas
8 1000 Cassius
9 998 H0D3NPYL
10 797 Scuidward
Moet zeker lukken, mijn stats sinds het moment dat deze reeks begon:quote:Op woensdag 30 december 2015 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet dan wel in dit topic geplaatst worden
quote:3877 Onzin voor je leven!
193 Klaagbaak
13 Film, Tv & Radio
11 General Chat
10 Voetbal
9 Stad & Streek
6 Bier en Tetten!
4 Feedback
2 Sport
2 Serious Request
1 Werk, Geldzaken & Recht
1 Seksualiteit
1 Nieuws & Achtergronden
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfersquote:Op woensdag 30 december 2015 23:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Van waar haal je die lijstjes..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |