Dat wil ik ook wel eens zien eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ik beide niet (meer)
Ik ben gewoon ontzettend kritisch met vrouwen, zal je wel eens een foto van mijn ex PM'en dan snap je misschien waarom
Zolang het binnen jullie PMbox blijft kan ik daarmee akkoord gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens zien eigenlijk
Snap niet hoe mensen die dingen wegkrijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb die gisteren nog gebakken
Wat tussen ons gebeurd, blijft tussen ons!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Zolang het binnen jullie PMbox blijft kan ik daarmee akkoord gaan
Nu naar de Appie dus komt later allemaal!
Ik had er binnen een paar minuten al zes opquote:Op woensdag 30 december 2015 19:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen die dingen wegkrijgen
Dan al helemaal nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had er binnen een paar minuten al zes op![]()
, zonder iets erop, ik eet ze het liefst naturel.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ik beide niet (meer)
Ik ben gewoon ontzettend kritisch met vrouwen, zal je wel eens een foto van mijn ex PM'en dan snap je misschien waarom
Nee niet je zusjequote:
Hoewel, ik heb nog wat interessante foto's hoorquote:
What happends in Geerd sc stays in Geerd scquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat tussen ons gebeurd, blijft tussen ons!
Kom maar door !!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb nog wat interessante foto's hoor
Zonder suiker?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had er binnen een paar minuten al zes op![]()
, zonder iets erop, ik eet ze het liefst naturel.
Nee dat zou me wel een flinke boete opleveren als die uitlekken. Krijg ik nooit meer een VOGquote:
Ja gewoon zonder iets, de pannenkoek zelf doet het hem.quote:
Ik heb er het liefst wel een laagje suiker over, maar voor de rest ben ik het met je eens hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder iets, de pannenkoek zelf doet het hem.![]()
En dan ook nog het liefst dik.
Voorlopig maar even niet meer bakken denk ik.
Amen to that!quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
What happends in Geerd sc stays in Geerd sc
Zie het als een beproeving.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Morgen vroege dienst. Vanmiddag na werk 1 gehad. Nog even boodschappen doen en dan naar bed. Lust ook wel een karrenvracht, maar ik moet wachten
In de andere volgorde zal het wel geen rechte strepen opleveren.quote:
Had ook wel gekund, waren muren die geverfd zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zie het als een beproeving.
[..]
In de andere volgorde zal het wel geen rechte strepen opleveren.
Had deze opmerking van SL verwacht.quote:
Ik maak wel eens pannenkoeken met een beetje bakpoeder, dan worden ze extra dik. Vooral kaas e.d. erop doet het 'mquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder iets, de pannenkoek zelf doet het hem.![]()
En dan ook nog het liefst dik.
Voorlopig maar even niet meer bakken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |