Ik had Werkman meer in gedachte voor het voorwoord en eventueel een paar paints ter illusie!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben eruit. We vragen werkman voor de inleiding. Geerd is een grote fan hij zou het zo gewild hebben.
Daar wordt al aan gewerkt, maar je mag Geerd of mij altijd een PM sturen om mee te praten hierover!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef renwan het volgende:
Is het niet handiger om sowieso eerst de Geerd geboden te bepalen?
Dit sowieso. Geerd moet het eigenlijk bepalen en niemand anders ik leg het bij Geerd.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef renwan het volgende:
Is het niet handiger om sowieso eerst de Geerd geboden te bepalen?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit sowieso. Geerd moet het eigenlijk bepalen en niemand anders ik leg het bij Geerd.
Voor painten heb ik voorlopig geen tijd, val me al mee dat ik tot nu toe nog af en toe kan fokken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had Werkman meer in gedachte voor het voorwoord en eventueel een paar paints ter illusie!
Hoe daar wordt aan gewerkt? En met wie en wat? Geerd moet gewoon openlijk mensen aanstellen met taken en niets door achterdeuren daar krijgen we weer problemen mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar wordt al aan gewerkt, maar je mag Geerd of mij altijd een PM sturen om mee te praten hierover!
Bedankt renwan dat je me terug floot bijna had ik Geerd weer een mes in zijn rug gestoken.quote:
Ik weet niet man als jij via de pm met Geerd dit bespreekt is het jouw en geerds boek. Geerd zal dit zelf moeten maken zonder invloeden. Dan is het geerds boek. Als wij weer indelingen etc bepalen gaan mensen zich achtergelaten voelen en Geerd is een God geen parlement. Er moet geen plaats zijn voor democratie. Dat doen ze in de politiek. Wel kunnen we Geerd vragen stellen van stel wat moet ik doen in die situatie. Die antwoorden en vragen kunnen in een bundel.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien toch even een apart topic aanmaken voor het bespreken van het Boek des Geerds
Weet niet, denk dat er dan een Geerd overkill komt in ONZquote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien toch even een apart topic aanmaken voor het bespreken van het Boek des Geerds
16 minutenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Ik heb spareribs besteld, laatste keer duurde het 14 minuten. Ben benieuwd
Heb je daar iets op tegen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat er dan een Geerd overkill komt in ONZ
Ik niet maar de mods misschien welquote:Op woensdag 30 december 2015 18:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je daar iets op tegen dan?
Daarbij kan Geerd het best alleen bepalen. Kom nou hij is God, waarom zouden we eigenlijk denken dat wij het beter weten dan Geerd? Waarom zouden wij ons tot Geerd moeten richten? Geerd zal het zien wanneer we klaar zijn voor zijn woord, we troggelen het niet van hem af Geerd brengt het ons. Ja toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik niet maar de mods misschien wel
Geerd brengt ons het woord door middel van zijn dagelijkse tekstenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarbij kan Geerd het best alleen bepalen. Kom nou hij is God, waarom zouden we eigenlijk denken dat wij het beter weten dan Geerd? Waarom zouden wij ons tot Geerd moeten richten? Geerd zal het zien wanneer we klaar zijn voor zijn woord, we troggelen het niet van hem af Geerd brengt het ons. Ja toch?
Daarom zou ik de op eigenlijk minimalistisch houden mijn gedicht eruit en gewoon Geerd God met wat paints dat houdt het het beste.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd brengt ons het woord door middel van zijn dagelijkse teksten
Geerd is een man van weinig woorden maar grote dadenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom zou ik de op eigenlijk minimalistisch houden mijn gedicht eruit en gewoon Geerd God met wat paints dat houdt het het beste.
Geerd heeft laatst de op gehad en wilde hem zo houden.
Ik zou haar doen!! Na al de alcohol.quote:
Ben er helemaal ondersteboven vanquote:Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Foto voor renwan !! Denhaag met lekker chikie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |