Het is een goddelijke teken.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd, kan je je foto's ook een keer normaal uploaden?
Ik ga zo nog even een frisse neus halen, es kijken naar het premature vuurwerk. En jij?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Cassius ouwe bink wat ben jij aan het doen lekker ding?
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe ik ook een foto maak hij zet hem altijd op de kop
Geen idee, ik ben boeken aan het zoeken en theologie aan het bekijken en kijken of ik ergens kan vinden of Geerd is aangekondigd.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een frisse neus halen, es kijken naar het premature vuurwerk. En jij?
Hoe dan ? Echt schijt is het altijdquote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd, kan je je foto's ook een keer normaal uploaden?
Zie je ze wel normaal als je door je gallerij heen scrollt op je mobiel?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe dan ? Echt schijt is het altijd
Tinypic doet ook nog wel eens stoer.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zie je ze wel normaal als je door je gallerij heen scrollt op je mobiel?
Jup dan welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zie je ze wel normaal als je door je gallerij heen scrollt op je mobiel?
Zet je telefoon pp de kop wanneer je een foto maaktquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe ik ook een foto maak hij zet hem altijd op de kop
Mr. Nobody.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weten jullie een mooie film voor met oud op nieuw?
Welk genre?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weten jullie een mooie film voor met oud op nieuw?
Mijn laptop kan het scherm kantelen met ctrl + alt + pijltje omhoog.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:43 schreef renwan het volgende:
Telkens als Geerd een foto upload moet ik weer heel m'n laptop ondersteboven zetten. Op mobiel is het helemaal kut, dan draait het beeld mee dus ga ik zelf maar ondersteboven staan
Borat.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee man, beetje diepgang en verhaal wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |