quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
gras is groenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef GGMM het volgende:
En klaas maar voorspellen dat Van Gerwen zou winnen.
Zat hij er even pijnlijk naast zeg.
Ik neem aan dat je nu bij mij in het team zit?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta niet voor lul ik sta niet voor lul ik sta echt niet voor lul dit is niet zo.
Of course.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu bij mij in het team zit?
Kan hiernaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Raybar, legende van geboorte was een leukere TT.
Geen dank.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
Ff gemist maar waarom is 2-0 in legs niet genoeg maar 3-1 wel?
Omdat een set tot 3 gaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zag Jack keer in echt, hij is niet alleen viesdik, maar vooral viesbruinquote:
Wat een teringdomme vraag is ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
Ook vies klein.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zag Jack keer in echt, hij is niet alleen viesdik, maar vooral viesbruin
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die kerel met zijn betting-sheet waar Van Gerwen eruit zou gaan, heeft het goed voor elkaar nu
Er is geen voetbal om je over druk te maken dus ik steun Caland voor 100% in zijn post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er zo weinig gaande is in je leven dat je je plezier hier uit haalt.
Samen met jouw terugkeer op dit forum waren dat mijn twee hoogtepunten van de dag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er zo weinig gaande is in je leven dat je je plezier hier uit haalt.
Dit vind ik dan wel weer lief.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met jouw terugkeer op dit forum waren dat mijn twee hoogtepunten van de dag.
Dan heb je dezelfde smaak als de redactie. Of dat een compliment is laat ik in het midden.quote:
IQ van een gemiddelde banaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is echt tenenkrommende televisie.
Zouden die commentatoren een IQ hebben?
Gun je Caland geen vriendinnetje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:dianaenalbert twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 21:39:39#rtl7darts waarom moeten het altijd slanke dennen zijn als walk on girl? Kan toch ietsje meer zijn toch https://t.co/WjMFE44kJQ reageer retweet
Niet teveel offtopic gaan, dat kan users uit het dartstopic weghouden heb ik geleerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe de groeten van me aan je kat.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:dianaenalbert twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 21:39:39#rtl7darts waarom moeten het altijd slanke dennen zijn als walk on girl? Kan toch ietsje meer zijn toch https://t.co/WjMFE44kJQ reageer retweet
Dat boeit me nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet teveel offtopic gaan, dat kan users uit het dartstopic weghouden heb ik geleerd
Dat weet ik als Johnny Cash-fan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit liedje is eigenlijk helemaal niet van sjonnie kesh.
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.
Sinds vijftien minuten ben ik in staat van Nationale Rouw.
Durfal. Ik vind het ook bijzonder jammer dat Raybar180 gewonnen heeft, maar ik heb toch ook bijzonder genoten van een geweldige partijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.
Sinds vijftien minuten ben ik in staat van Nationale Rouw.
Dit is van hetzelfde macabere niveau als de gevleugelde tekst ''Het is maar een spelletje''. Dan moet je stoppen met sporten, stoppen met leven, stoppen met spelletjes spelen STOPPEN MET ALLES.quote:
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
Het was één grote act. Van Gerwen heeft met 4-1 gewonnen met 92 gemiddeld. Raybar 87.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik baal nu zo gigahard hè.
De pot van het jaar. En ik zit focking te werken..![]()
![]()
![]()
Doe dat maar. Haten op Raybarquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is van hetzelfde macabere niveau als de gevleugelde tekst ''Het is maar een spelletje''. Dan moet je stoppen met sporten, stoppen met leven, stoppen met spelletjes spelen STOPPEN MET ALLES.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was één grote act. Van Gerwen heeft met 4-1 gewonnen met 92 gemiddeld. Raybar 87.
Tief op met Raybar. Vuile counterdarterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Doe dat maar. Haten op Raybar![]()
negen inch nagels inderdaad. Maar van Cash is hij mooier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit liedje is eigenlijk helemaal niet van sjonnie kesh.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
doet immers nog mee, nee zeker ...die klootzak kan er niks van
Klaasen zal dit alles goedmakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef MakkieR het volgende:
Vraag is nu of van Barneveld last gaat krijgen van het Phil Taylor Syndroom. Of beter bekend het Van Gerwen syndroom. Als je wint van de gedoodverfde favoriet Phil Taylor of Michael van Gerwen, dan wint hij nooit de volgende ronde laat staan het WK. Dus Raymond heeft Nederland het kampioenschap ontnomen.
Haha counterdarten. Alsof er tactiek zit in pijltjes gooien, gooi gewoon elke beurt 501 uitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tief op met Raybar. Vuile counterdarter
Volgend jaar staat hij in de finale.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
doet immers nog mee, nee zeker ...die klootzak kan er niks van
Elke beurt 501 vind ik een bijzondere tactiek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Haha counterdarten. Alsof er tactiek zit in pijltjes gooien, gooi gewoon elke beurt 501 uit
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Doe dat maar. Haten op Raybar![]()
Dit denkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Haha counterdarten. Alsof er tactiek zit in pijltjes gooien, gooi gewoon elke beurt 501 uit
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
nananaquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.
Bunting en Van Gerwen gooiden allebei fantastisch en toch zijn ze in het vuur verdwenen. Wat een pijn, wat een mentaal leed, wat een walgelijk leed.
Kings of Leon dan maar.
Nee hoor. Barney heeft heel handig een paar keer getankt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Of Barney. Maar dan moet ie nu wel blijven volhouden. Anders is het weer het zelfde liedje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hoop dat Gary hem nu wint.
Ik was lichtelijk sarcastisch. Al zie ik hem Taylor er misschien nog wel uit mieterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet genoeg kaliber om Anderson, Wade Lewis of Taylor aan de kant te zetten.
Is Barney een sporter?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting en Van Gerwen gooiden allebei fantastisch en toch zijn ze in het vuur verdwenen. Wat een pijn, wat een mentaal leed, wat een walgelijk leed.
Kings of Leon dan maar.
Ach, hier krijg je een note omdat je een doodsverwensing krijgtquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je niet bij de PDC speelt, anders kreeg je een boete.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hier krijg je een note omdat je een doodsverwensing krijgt
Had vorig jaar anders gewoon van Anderson moeten winnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet genoeg kaliber om Anderson, Wade Lewis of Taylor aan de kant te zetten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
baco cola zou haags_kwartiertje zeggen.
And soooooooooooooooquote:
Volgende pot gooit hij gewoon weer rond de 95. En gaat hij er weer hangend op de bagagedrager af joh. Vieze FEBO.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of Barney. Maar dan moet ie nu wel blijven volhouden. Anders is het weer het zelfde liedje.
Beugelsdijk maant ze wel tot rust.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ojee, miljoenen turken op straat
grappig hansquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
give it up give it up brabant give it up
je lokte het uit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hier krijg je een note omdat je een doodsverwensing krijgt
MVG net ook..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had vorig jaar anders gewoon van Anderson moeten winnen
En jointjes! Keer positief getest na winnen open Belgische, kon hij zijn prijzengeld inleveren en 2 maanden schorsing.quote:
Ik huil met je mee Stinho.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kings of Leon dan maar.
Zo mag ik het horen Stijn, geen zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
And sooooooooooooooo
Were the words to transpire
Ik heb een leven. Ik zit hier op een stoel, ik leef met alle plezier want over zes dagen moet ik weer naar de hogeschool toe. Investeren in je Human Capital. Propedeuse halen. Dat is mijn levensdoel voor het komende half jaar. Genoeg om naar te streven.
Leven
Darten
Voetbal
Leven
Was dat veel qua prijzengeld dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jointjes! Keer positief getest na winnen open Belgische, kon hij zijn prijzengeld inleveren en 2 maanden schorsing.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen Stijn, geen zelfmoord plegen.
Nu krijgt hij het ook wel op basis van commercie en MvG eruit gooienquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef MakkieR het volgende:
Hij verdiend premier league als hij kampioen wordt.
Op basis van 1 wedstrijd en 10 maanden terug, is geen garantie. De rest kwakkelend inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef MakkieR het volgende:
Hij verdiend premier league als hij kampioen wordt.
Ik denk dat hij Smith best gek kan makenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgende ronde vliegt de Knar eruit
Want zo is die wel
kan jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Smith best gek kan maken
3 pijlen . Knar en Viesdikjr zijn labielquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ook zomaar whitewash worden, bord is rond
Nou dat snap ik heus wel, of denk je dat Barney wel naar de camera komt als hij net heeft verloren op het WKquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael wil gewoon niet voor de Nederlandse tv komen. Boeeehhh
Labiliteitsgenot op de vrijdagmiddagquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 pijlen . Knar en Viesdikjr zijn labiel
Ik zal je niet missen.quote:
Als wij nou ook zo'n wijf als bij Sky hadden...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael wil gewoon niet voor de Nederlandse tv komen. Boeeehhh
van gaal ben jij dat?quote:
Goede observatie!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef THEFXR het volgende:
ze filmen hem van onder waardoor zijn dikke kop nog dikker lijkt
Met Frank , nog meer labielgenotquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Labiliteitsgenot op de vrijdagmiddag
Of avond, wie zal het zeggen
Ik heb nog een lekker biertje gekregen van mijn zeer gewaardeerde buurmanquote:
Belangrijker nog is dat hij dit WK goede zaken kan doen met het oog op de World Matchplay en co. Heeft hij minder last van een Van Gerwen, Anderson, Taylorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney naar de 12e plek in de OoM nu.
Dan word ik wel aardig leip, Frank Verhoeven die over Barney praat die mogelijk ook nog ten onder gaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Frank , nog meer labielgenot
ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eens met Filemon. Minachting van FOK! dit.
Ik juich met je meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen voor Chisnall, Norris en Klaasen.
Schofterig hard, en ik geef ze allen een redelijke tot goede kansquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen voor Chisnall, Norris en Klaasen.
Met al die nep dartsfans in Nederland, zou ik het ook niet doen. Sky ja, different koek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eens met Filemon. Minachting van FOK! dit.
Ben ik het wel mee eens. Rvb heeft zijn energie nu verspeeld, maar Mvg had ook niet zijn beste spel op het wk. Hij was goed maar toch miste ik het heilige vuurtje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef MakkieR het volgende:
Vraag is nu of van Barneveld last gaat krijgen van het Phil Taylor Syndroom. Of beter bekend het Van Gerwen syndroom. Als je wint van de gedoodverfde favoriet Phil Taylor of Michael van Gerwen, dan wint hij nooit de volgende ronde laat staan het WK. Dus Raymond heeft Nederland het kampioenschap ontnomen.
Elk scenario.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In welke scenario's blijft MvG #1?
Allequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In welke scenario's blijft MvG #1?
Die dacht dat MVG al die titel gewonnen had net als mvg zelfquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan word ik wel aardig leip, Frank Verhoeven die over Barney praat die mogelijk ook nog ten onder gaat
Help me herinneren om wat kalmerende middelen in huis te halen
De_Pel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Morgen is die andere mongool weer terug.
Uh, neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Die co vergeet even gauw dat Barney eigenlijk werd overklast![]()
Hopen op een Nederlanderloze middagsessiequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die dacht dat MVG al die titel gewonnen had net als mvg zelf
Hopelijk voor een trein zo
Lekker rustig ,quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen op een Nederlanderloze middagsessie
HIHIHIquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker rustig ,
Al zal die wel over Nederlanders beginnen
Zet het flesje in de keuken dan bekijk ik het de volgende keer zelf wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekker biertje gekregen van mijn zeer gewaardeerde buurman
Maar ik ben alweer vergeten wat het was
5 hoger gemiddeld. Betere checkout, hogere finishes.quote:
Bij Lakeside nog een kans. Als je daar het hardst juicht voor Jeffrey de Graaf heb je een goede kans dat je voor de wereldkampioen juicht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi pech, ik ben morgen weer in dit topic te vinden.
quote:
Feit is wel dat Van Gerwen beter kan spelen, Van Barneveld kan alleen maar slechter spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Rvb heeft zijn energie nu verspeeld, maar Mvg had ook niet zijn beste spel op het wk. Hij was goed maar toch miste ik het heilige vuurtje.
Je kan alleen maar hopen dat hij dat weer terug vindt door dit tikkie.
Daar juich ik al met Mani voor Hankey en Walton.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Lakeside nog een kans. Als je daar het hardst juicht voor Jeffrey de Graaf heb je een goede kans dat je voor de wereldkampioen juicht.
Dat gaat die arme Stijn niet overleven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Lakeside nog een kans. Als je daar het hardst juicht voor Jeffrey de Graaf heb je een goede kans dat je voor de wereldkampioen juicht.
Ik zou alle wereldkampioenschappen van Barney in de bin gooien om Hankey nog 1 keer Lakeside te zien winnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar juich ik al met Mani voor Hankey en Walton.
Haha, daarmee heb je nog minder kans op succes dan met De Graaf.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loting genotquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dank God (Raybar) dat hij aan de volgende editie meedoetquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou alle wereldkampioenschappen van Barney in de bin gooien om Hankey nog 1 keer Lakeside te zien winnen.
Barney kan het WK best winnen. Maar van Gerwen zou gewoon iedere wedstrijd boven de 100 gooien. Barney kan zo ver wegzakken. Kan die het nog een paar keer? Dan zeg ik nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Feit is wel dat Van Gerwen beter kan spelen, Van Barneveld kan alleen maar slechter spelen.
RyanDeVreedeGenot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loting genot
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=623
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een genot vanavond, ik ging helemaal uit mijn dak.
[ afbeelding ]
De Graaf gaat keihard verliezen van Richard Veenstra.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haha, daarmee heb je nog minder kans op succes dan met De Graaf.
Is wel het mooie van Lakeside vind ik. Altijd wel vrij vroeg mooie clashesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel doodzonde dat hij in ronde 1 alles uit de kast moet halen tegen Philips.
Hij schijnt op JR te lijkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch Steve van FC Nerds?
Hij staat erquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet het flesje in de keuken dan bekijk ik het de volgende keer zelf wel.
Als jij het niet gemaakt hebt, dan zeer waarschijnlijk nietquote:
Tering.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is onze Nederlandse hoop in het vrouwentoernooi
[ afbeelding ]
Naam?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is onze Nederlandse hoop in het vrouwentoernooi
[ afbeelding ]
quote:
Pijnlijk om zo hard te domineren buiten de WK's maar dan met een finale en een derde ronde naar huis gaat. Kan wel een dingetje worden.quote:
Ik ga het maken. In de emotie van nu kan ik dat als geen ander.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij het niet gemaakt hebt, dan zeer waarschijnlijk niet
Genieten van dames dartsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loting genot
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=623
Ik wacht met spanning afquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het maken. In de emotie van nu kan ik dat als geen ander.
Het treurige is dat hij de afgelopen twee WK's gewoon heel goed stond te gooien in zijn verliespartijenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Pijnlijk om zo hard te domineren buiten de WK's maar dan met een finale en een derde ronde naar huis gaat. Kan wel een dingetje worden.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een genot vanavond, ik ging helemaal uit mijn dak.
[ afbeelding ]
Mwah hij heeft hem al een keer. RVB is een beetje een angstgegner. Beetje lotingpech ook enzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Pijnlijk om zo hard te domineren buiten de WK's maar dan met een finale en een derde ronde naar huis gaat. Kan wel een dingetje worden.
Ah jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef wimderon het volgende:
SPT / [darts] Lakeside World Professional Darts Championships 2016
Ja iedereen kan het WK winnen, ik kan het WK ook winnen maar dan moet mijn tegenstanders wel ontiegelijk slecht gaan gooien. Nee ik zie het niet zien gebeuren, Barney heeft een machtige avond gehad en daarmee de wedstrijd van zijn leven. Voor Van Gerwen was dit zijn gewone niveau en daar zit het probleem, dat niveau heeft Anderson ook, net als Wade, Taylor of Lewis. Je kunt van hun winnen als zij een slechte dag heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barney kan het WK best winnen. Maar van Gerwen zou gewoon iedere wedstrijd boven de 100 gooien. Barney kan zo ver wegzakken. Kan die het nog een paar keer? Dan zeg ik nee.
Mwah Anderson verdiende het toch wel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige is dat hij de afgelopen twee WK's gewoon heel goed stond te gooien in zijn verliespartijen.
Het kan haast niet beter op zijn WK's qua spel.
Gewoon even een OP maken en een modje hem erin laten zetten, maakt niemand wat uit verderquote:
Waar zeg ik van niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Anderson verdiende het toch wel?
Ben ik in ieder geval voor Butler.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ryan de Vreede v Larry Butler is een topclash.
En volgens Zjak is Pantelidis een goeie speler. Dus die zal wel met 3-0 verliezen van Greet de Vos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval voor Butler.
Vind je dat van Gerwen een slechte dag had dan? 105 en 43% is normaal gesproken genoeg voor de titel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja iedereen kan het WK winnen, ik kan het WK ook winnen maar dan moet mijn tegenstanders wel ontiegelijk slecht gaan gooien. Nee ik het het niet gebeuren, Barney heeft een machtige avond gehad en daarmee de wedstrijd van zijn leven. Voor Van Gerwen was dit zijn gewone niveau en daar zit het probleem, dat niveau heeft Anderson ook, net als Wade, Taylor of Lewis. Je kunt van hun winnen als zij een slechte dag heeft.
Hele wedstrijd niet onder de 105 geweest vind ik nog noemenswaardigerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind je dat van Gerwen een slechte dag had dan? 105 en 43% is normaal gesproken genoeg voor de titel.
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |