MVG net ook..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had vorig jaar anders gewoon van Anderson moeten winnen
En jointjes! Keer positief getest na winnen open Belgische, kon hij zijn prijzengeld inleveren en 2 maanden schorsing.quote:
Ik huil met je mee Stinho.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.
Bunting en Van Gerwen gooiden allebei fantastisch en toch zijn ze in het vuur verdwenen. Wat een pijn, wat een mentaal leed, wat een walgelijk leed.
Kings of Leon dan maar.
Zo mag ik het horen Stijn, geen zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
And sooooooooooooooo
Were the words to transpire
Ik heb een leven. Ik zit hier op een stoel, ik leef met alle plezier want over zes dagen moet ik weer naar de hogeschool toe. Investeren in je Human Capital. Propedeuse halen. Dat is mijn levensdoel voor het komende half jaar. Genoeg om naar te streven.
Leven
Darten
Voetbal
Leven
Was dat veel qua prijzengeld dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jointjes! Keer positief getest na winnen open Belgische, kon hij zijn prijzengeld inleveren en 2 maanden schorsing.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen Stijn, geen zelfmoord plegen.
Nu krijgt hij het ook wel op basis van commercie en MvG eruit gooienquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef MakkieR het volgende:
Hij verdiend premier league als hij kampioen wordt.
Op basis van 1 wedstrijd en 10 maanden terug, is geen garantie. De rest kwakkelend inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef MakkieR het volgende:
Hij verdiend premier league als hij kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |