Tief op met Raybar. Vuile counterdarterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Doe dat maar. Haten op Raybar![]()
negen inch nagels inderdaad. Maar van Cash is hij mooier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit liedje is eigenlijk helemaal niet van sjonnie kesh.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
doet immers nog mee, nee zeker ...die klootzak kan er niks van
Klaasen zal dit alles goedmakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef MakkieR het volgende:
Vraag is nu of van Barneveld last gaat krijgen van het Phil Taylor Syndroom. Of beter bekend het Van Gerwen syndroom. Als je wint van de gedoodverfde favoriet Phil Taylor of Michael van Gerwen, dan wint hij nooit de volgende ronde laat staan het WK. Dus Raymond heeft Nederland het kampioenschap ontnomen.
Haha counterdarten. Alsof er tactiek zit in pijltjes gooien, gooi gewoon elke beurt 501 uitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tief op met Raybar. Vuile counterdarter
Volgend jaar staat hij in de finale.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
doet immers nog mee, nee zeker ...die klootzak kan er niks van
Elke beurt 501 vind ik een bijzondere tactiek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Haha counterdarten. Alsof er tactiek zit in pijltjes gooien, gooi gewoon elke beurt 501 uit
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Doe dat maar. Haten op Raybar![]()
Dit denkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Haha counterdarten. Alsof er tactiek zit in pijltjes gooien, gooi gewoon elke beurt 501 uit
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
nananaquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.
Bunting en Van Gerwen gooiden allebei fantastisch en toch zijn ze in het vuur verdwenen. Wat een pijn, wat een mentaal leed, wat een walgelijk leed.
Kings of Leon dan maar.
Nee hoor. Barney heeft heel handig een paar keer getankt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Of Barney. Maar dan moet ie nu wel blijven volhouden. Anders is het weer het zelfde liedje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hoop dat Gary hem nu wint.
Ik was lichtelijk sarcastisch. Al zie ik hem Taylor er misschien nog wel uit mieterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet genoeg kaliber om Anderson, Wade Lewis of Taylor aan de kant te zetten.
Is Barney een sporter?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.
Bunting en Van Gerwen gooiden allebei fantastisch en toch zijn ze in het vuur verdwenen. Wat een pijn, wat een mentaal leed, wat een walgelijk leed.
Kings of Leon dan maar.
Ach, hier krijg je een note omdat je een doodsverwensing krijgtquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je niet bij de PDC speelt, anders kreeg je een boete.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hier krijg je een note omdat je een doodsverwensing krijgt
Had vorig jaar anders gewoon van Anderson moeten winnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet genoeg kaliber om Anderson, Wade Lewis of Taylor aan de kant te zetten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
baco cola zou haags_kwartiertje zeggen.
And soooooooooooooooquote:
Volgende pot gooit hij gewoon weer rond de 95. En gaat hij er weer hangend op de bagagedrager af joh. Vieze FEBO.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of Barney. Maar dan moet ie nu wel blijven volhouden. Anders is het weer het zelfde liedje.
Beugelsdijk maant ze wel tot rust.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ojee, miljoenen turken op straat
grappig hansquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
give it up give it up brabant give it up
je lokte het uit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hier krijg je een note omdat je een doodsverwensing krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |