Labiliteitsgenot op de vrijdagmiddagquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 pijlen . Knar en Viesdikjr zijn labiel
Ik zal je niet missen.quote:
Als wij nou ook zo'n wijf als bij Sky hadden...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael wil gewoon niet voor de Nederlandse tv komen. Boeeehhh
van gaal ben jij dat?quote:
Goede observatie!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef THEFXR het volgende:
ze filmen hem van onder waardoor zijn dikke kop nog dikker lijkt
Met Frank , nog meer labielgenotquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Labiliteitsgenot op de vrijdagmiddag
Of avond, wie zal het zeggen
Ik heb nog een lekker biertje gekregen van mijn zeer gewaardeerde buurmanquote:
Belangrijker nog is dat hij dit WK goede zaken kan doen met het oog op de World Matchplay en co. Heeft hij minder last van een Van Gerwen, Anderson, Taylorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney naar de 12e plek in de OoM nu.
Dan word ik wel aardig leip, Frank Verhoeven die over Barney praat die mogelijk ook nog ten onder gaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Frank , nog meer labielgenot
ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eens met Filemon. Minachting van FOK! dit.
Ik juich met je meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen voor Chisnall, Norris en Klaasen.
Schofterig hard, en ik geef ze allen een redelijke tot goede kansquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen voor Chisnall, Norris en Klaasen.
Met al die nep dartsfans in Nederland, zou ik het ook niet doen. Sky ja, different koek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eens met Filemon. Minachting van FOK! dit.
Ben ik het wel mee eens. Rvb heeft zijn energie nu verspeeld, maar Mvg had ook niet zijn beste spel op het wk. Hij was goed maar toch miste ik het heilige vuurtje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef MakkieR het volgende:
Vraag is nu of van Barneveld last gaat krijgen van het Phil Taylor Syndroom. Of beter bekend het Van Gerwen syndroom. Als je wint van de gedoodverfde favoriet Phil Taylor of Michael van Gerwen, dan wint hij nooit de volgende ronde laat staan het WK. Dus Raymond heeft Nederland het kampioenschap ontnomen.
Elk scenario.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In welke scenario's blijft MvG #1?
Allequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In welke scenario's blijft MvG #1?
Die dacht dat MVG al die titel gewonnen had net als mvg zelfquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan word ik wel aardig leip, Frank Verhoeven die over Barney praat die mogelijk ook nog ten onder gaat
Help me herinneren om wat kalmerende middelen in huis te halen
De_Pel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Morgen is die andere mongool weer terug.
Uh, neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Die co vergeet even gauw dat Barney eigenlijk werd overklast![]()
Hopen op een Nederlanderloze middagsessiequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die dacht dat MVG al die titel gewonnen had net als mvg zelf
Hopelijk voor een trein zo
Lekker rustig ,quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen op een Nederlanderloze middagsessie
HIHIHIquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker rustig ,
Al zal die wel over Nederlanders beginnen
Zet het flesje in de keuken dan bekijk ik het de volgende keer zelf wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekker biertje gekregen van mijn zeer gewaardeerde buurman
Maar ik ben alweer vergeten wat het was
5 hoger gemiddeld. Betere checkout, hogere finishes.quote:
Bij Lakeside nog een kans. Als je daar het hardst juicht voor Jeffrey de Graaf heb je een goede kans dat je voor de wereldkampioen juicht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi pech, ik ben morgen weer in dit topic te vinden.
quote:
Feit is wel dat Van Gerwen beter kan spelen, Van Barneveld kan alleen maar slechter spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Rvb heeft zijn energie nu verspeeld, maar Mvg had ook niet zijn beste spel op het wk. Hij was goed maar toch miste ik het heilige vuurtje.
Je kan alleen maar hopen dat hij dat weer terug vindt door dit tikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |