quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
gras is groenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef GGMM het volgende:
En klaas maar voorspellen dat Van Gerwen zou winnen.
Zat hij er even pijnlijk naast zeg.
Ik neem aan dat je nu bij mij in het team zit?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta niet voor lul ik sta niet voor lul ik sta echt niet voor lul dit is niet zo.
Of course.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu bij mij in het team zit?
Kan hiernaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Raybar, legende van geboorte was een leukere TT.
Geen dank.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
Ff gemist maar waarom is 2-0 in legs niet genoeg maar 3-1 wel?
Omdat een set tot 3 gaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zag Jack keer in echt, hij is niet alleen viesdik, maar vooral viesbruinquote:
Wat een teringdomme vraag is ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
Ook vies klein.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zag Jack keer in echt, hij is niet alleen viesdik, maar vooral viesbruin
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die kerel met zijn betting-sheet waar Van Gerwen eruit zou gaan, heeft het goed voor elkaar nu
Er is geen voetbal om je over druk te maken dus ik steun Caland voor 100% in zijn post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er zo weinig gaande is in je leven dat je je plezier hier uit haalt.
Samen met jouw terugkeer op dit forum waren dat mijn twee hoogtepunten van de dag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er zo weinig gaande is in je leven dat je je plezier hier uit haalt.
Dit vind ik dan wel weer lief.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met jouw terugkeer op dit forum waren dat mijn twee hoogtepunten van de dag.
Dan heb je dezelfde smaak als de redactie. Of dat een compliment is laat ik in het midden.quote:
IQ van een gemiddelde banaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is echt tenenkrommende televisie.
Zouden die commentatoren een IQ hebben?
Gun je Caland geen vriendinnetje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:dianaenalbert twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 21:39:39#rtl7darts waarom moeten het altijd slanke dennen zijn als walk on girl? Kan toch ietsje meer zijn toch https://t.co/WjMFE44kJQ reageer retweet
Niet teveel offtopic gaan, dat kan users uit het dartstopic weghouden heb ik geleerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe de groeten van me aan je kat.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:dianaenalbert twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 21:39:39#rtl7darts waarom moeten het altijd slanke dennen zijn als walk on girl? Kan toch ietsje meer zijn toch https://t.co/WjMFE44kJQ reageer retweet
Dat boeit me nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet teveel offtopic gaan, dat kan users uit het dartstopic weghouden heb ik geleerd
Dat weet ik als Johnny Cash-fan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit liedje is eigenlijk helemaal niet van sjonnie kesh.
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.
Sinds vijftien minuten ben ik in staat van Nationale Rouw.
Durfal. Ik vind het ook bijzonder jammer dat Raybar180 gewonnen heeft, maar ik heb toch ook bijzonder genoten van een geweldige partijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.
Sinds vijftien minuten ben ik in staat van Nationale Rouw.
Dit is van hetzelfde macabere niveau als de gevleugelde tekst ''Het is maar een spelletje''. Dan moet je stoppen met sporten, stoppen met leven, stoppen met spelletjes spelen STOPPEN MET ALLES.quote:
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
Het was één grote act. Van Gerwen heeft met 4-1 gewonnen met 92 gemiddeld. Raybar 87.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik baal nu zo gigahard hè.
De pot van het jaar. En ik zit focking te werken..![]()
![]()
![]()
Doe dat maar. Haten op Raybarquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is van hetzelfde macabere niveau als de gevleugelde tekst ''Het is maar een spelletje''. Dan moet je stoppen met sporten, stoppen met leven, stoppen met spelletjes spelen STOPPEN MET ALLES.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was één grote act. Van Gerwen heeft met 4-1 gewonnen met 92 gemiddeld. Raybar 87.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |