Ja, 51 wekenquote:
De 70s liggen dikwijls gewoon wat gemakkelijker in het gehoor. Iet's poppierquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met geluidskwaliteit. Tov tegenwoordig is dat natuurlijk veel slechter in de 60s en iets beter in de 70s. Daarbij zijn veel stroming in de 70s ontstaan door de 60s.
Maar goed ik heb geen idee of deze redenering op feiten gebaseerd is.
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft, het verschil tussen 1966 en 1969 is zo debiel groot ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met geluidskwaliteit. Tov tegenwoordig is dat natuurlijk veel slechter in de 60s en iets beter in de 70s. Daarbij zijn veel stroming in de 70s ontstaan door de 60s.
Maar goed ik heb geen idee of deze redenering op feiten gebaseerd is.
Ach mischien dat ik 'm ooit weer oppak. Ben wel echt een serie-bingerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer. Er is nu wel weer een interessante verhaallijn.
was ook niet als excuserig bedoeld.quote:
ja goed! Maar lief heeft de snowboots nog niet aan gehad.quote:Hoe is het met je oorwarmers?
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit uur vind ik Video Games het beste lied
Het wordt vanaf 1 januari koudquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ook niet als excuserig bedoeld.
[..]
ja goed! Maar lief heeft de snowboots nog niet aan gehad.
Ligt eraan welke jaren 70 platen je luistert. Maar wat er in de top van deze lijst staat welquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
De 70s liggen dikwijls gewoon wat gemakkelijker in het gehoor. Iet's poppier
Koert vind dit leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ging het mis met die Rot Steward
Wij kijken ook veel series. Een aantal samen, een paar apart.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach mischien dat ik 'm ooit weer oppak. Ben wel echt een serie-binger
ja maar ik had de hoop dat ze de 19e de boots aan zou doen.quote:
precies. Laten we niet vergeten dat veel muziek uit de 60s geinspireerd is door de 50s en daarvoor. En daar is helemaal weinig van terug te vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft, het verschil tussen 1966 en 1969 is zo debiel groot ook
Zeker weten doe ik het niet, maar de opnamekwaliteit van de 70's is niet veel slechter dan die van nu, dat zeker
In jaren niet maar qua muziek zijn er eind jaren '60 flinke stappen gezet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft, het verschil tussen 1966 en 1969 is zo debiel groot ook
Zeker weten doe ik het niet, maar de opnamekwaliteit van de 70's is niet veel slechter dan die van nu, dat zeker
Wat was er toen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik had de hoop dat ze de 19e de boots aan zou doen.
Dickens festijn in Deventer.quote:
Ohquote:
In z'n algemeen gewoon. Het is allemaal iets minder oubollig, flinke stappen gezet met opnames en instrumenten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan welke jaren 70 platen je luistert. Maar wat er in de top van deze lijst staat wel
was een prima gelegenheid om te zorgen dat ze niet naast me wilde lopen met haar snowboots.quote:
Bach staat ook niet in de top 2000. En die had prima in een 'top 2000 van het millenium' gekund. In tegenstelling tot Adele, die heeft in het vorig milenniumm nooit iets gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. Laten we niet vergeten dat veel muziek uit de 60s geinspireerd is door de 50s en daarvoor. En daar is helemaal weinig van terug te vinden.
Robert Johnsonquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bach staat ook niet in de top 2000. En die had prima in een 'top 2000 van het millenium' gekund. In tegenstelling tot Adele, die heeft in het vorig milenniumm nooit iets gemaakt.
Daarnaast is het een popzender en geen jazzzender, op een jazzzender zou er natuurlijk veel meer uit de 30's en de 50's te vinden zijn. Ik moet trouwens zelf ook eens vaker naar de 30's en 50's luisterenIk merk deze top 2000 hoe mooi die plaatjes kunnen zijn
Inderdaad. Behalve de verplichte Elvis en een enkele Chuck Berry, zouden m.i. Gene Vincent, Eddy Cochran en Buddy Holly ook niet in de lijst mogen ontbrekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. Laten we niet vergeten dat veel muziek uit de 60s geinspireerd is door de 50s en daarvoor. En daar is helemaal weinig van terug te vinden.
Van jazz word ik heel nerveusquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bach staat ook niet in de top 2000. En die had prima in een 'top 2000 van het millenium' gekund. In tegenstelling tot Adele, die heeft in het vorig milenniumm nooit iets gemaakt.
Daarnaast is het een popzender en geen jazzzender, op een jazzzender zou er natuurlijk veel meer uit de 30's en de 50's te vinden zijn. Ik moet trouwens zelf ook eens vaker naar de 30's en 50's luisterenIk merk deze top 2000 hoe mooi die plaatjes kunnen zijn
Staat weer een "ft." in. Derhalve afgekeurd.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef peaceman het volgende:
Da Ya Think I'm Sexy? staat die er nog in?
Bach staat een paar keer in de lijst. Procol Harum en Ekseption.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek Gossip Girl altijd samen. Mooie tijdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken ook veel series. Een aantal samen, een paar apart.
Wat Bach betreft.. zeker weten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste optreden everquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat Bach betreft.. zeker weten.
Wat ik wel leuk vind dat er soms ineens weer een paar 60s plaatjes binnenkomen ineens en die vaak ook blijven hangen. Dat is hoopvol.
Dat heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik keek Gossip Girl altijd samen. Mooie tijden
Dat klopt. Ik vind ook alleen de rustige stukjes leuk. Hquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef cafca het volgende:
Dit is eigenlijk ook een draak van een meezinger
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Stiekem haat ik Queen met passie maar dat durf ik maar zelden uit te spreken geen zin hebbende mij te moeten verantwoorden.
Zo af en toe met een groot sportevenement en in de top2000 is primaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied moet je niet te vaak horen
Stel je voor dat je te vaak kampioen wordt iddquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied moet je niet te vaak horen
Serieus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
dit refrein werd continue gedraaid in Walibi als je de spaceshot overleeft had. Als je daar in de rij stond, was je het snel zat...
Ik vind het nergens voor nodig om je te hoeven verantwoorden voor een smaak die afwijkt van anderen. Kan gebeuren toch? Je bent vast niet de enige.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Stiekem haat ik Queen met passie maar dat durf ik maar zelden uit te spreken geen zin hebbende mij te moeten verantwoorden.
Je begint er zelf over, dus ik vraag het toch. Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe met een groot sportevenement en in de top2000 is prima
Linkje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mvg - Barney is wel echt een godenpartij trouwens. Ik zit echt te genieten van dat in combinatie met deze heerlijke muziek
Hier kun je alles zeggen....het wordt allemaal tegen je gebruikt, dat wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
En! Vinyl is weer hip en dus worden diverse oudere platen weer opnieuw uitgebracht. Dat zal bij jongeren ongetwijfeld leiden tot een zoektocht in de krochten van de 60s. Ook dat is hoopvol.quote:
Ik vind die ene altijd zo leukquote:
Ik heb er totaal geen gevoel bij. Het zit muzikaal meer dan prima in maar ik word er warm nog koud van en met Bohemian Rhapsody ben ik al helemaal klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is dit nou![]()
Waarom haat je Queen
Idd, bijvoorbeeld dat sommige users naar een coldplay concert gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier kun je alles zeggen....het wordt allemaal tegen je gebruikt, dat wel.
Knarreveld was rond 2009 echt teringdik jaquote:
of een A-teens album in de kast hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd, bijvoorbeeld dat sommige users naar een coldplay concert gaan
Linkin Parkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Cee het volgende:
In dit liedje hoor ik altijd I'M PEEING ON THE WALLLLLS.
Verder bloeden m'n oren te hard om er iets zinnigs van te maken.
Linkin Park
In hun eentje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Spaceshot.. Is dat die waar je wordt afgevuurd? Die vroeger gewoon de Superman heette?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
dit refrein werd continue gedraaid in Walibi als je de spaceshot overleeft had. Als je daar in de rij stond, was je het snel zat...
Nee, ik ga met 3 anderen.quote:
Ik zie dat je 20 jaar jonger bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook wat meer gericht op mijn leeftijd
Voor de 2e keerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat het spaceshot was, inderdaad zo'n ding dat heel snel omhoog schietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spaceshot.. Is dat die waar je wordt afgevuurd? Die vroeger gewoon de Superman heette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |