Linkje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mvg - Barney is wel echt een godenpartij trouwens. Ik zit echt te genieten van dat in combinatie met deze heerlijke muziek
Hier kun je alles zeggen....het wordt allemaal tegen je gebruikt, dat wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Stiekem haat ik Queen met passie maar dat durf ik maar zelden uit te spreken geen zin hebbende mij te moeten verantwoorden.
En! Vinyl is weer hip en dus worden diverse oudere platen weer opnieuw uitgebracht. Dat zal bij jongeren ongetwijfeld leiden tot een zoektocht in de krochten van de 60s. Ook dat is hoopvol.quote:
Ik vind die ene altijd zo leukquote:
Ik heb er totaal geen gevoel bij. Het zit muzikaal meer dan prima in maar ik word er warm nog koud van en met Bohemian Rhapsody ben ik al helemaal klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is dit nou![]()
Waarom haat je Queen
Idd, bijvoorbeeld dat sommige users naar een coldplay concert gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier kun je alles zeggen....het wordt allemaal tegen je gebruikt, dat wel.
Knarreveld was rond 2009 echt teringdik jaquote:
of een A-teens album in de kast hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd, bijvoorbeeld dat sommige users naar een coldplay concert gaan
Linkin Parkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Cee het volgende:
In dit liedje hoor ik altijd I'M PEEING ON THE WALLLLLS.
Verder bloeden m'n oren te hard om er iets zinnigs van te maken.
Linkin Park
In hun eentje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Spaceshot.. Is dat die waar je wordt afgevuurd? Die vroeger gewoon de Superman heette?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
dit refrein werd continue gedraaid in Walibi als je de spaceshot overleeft had. Als je daar in de rij stond, was je het snel zat...
Nee, ik ga met 3 anderen.quote:
Ik zie dat je 20 jaar jonger bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook wat meer gericht op mijn leeftijd
Voor de 2e keerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat het spaceshot was, inderdaad zo'n ding dat heel snel omhoog schietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spaceshot.. Is dat die waar je wordt afgevuurd? Die vroeger gewoon de Superman heette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |