Beste optreden everquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat Bach betreft.. zeker weten.
Wat ik wel leuk vind dat er soms ineens weer een paar 60s plaatjes binnenkomen ineens en die vaak ook blijven hangen. Dat is hoopvol.
Dat heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik keek Gossip Girl altijd samen. Mooie tijden
Dat klopt. Ik vind ook alleen de rustige stukjes leuk. Hquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef cafca het volgende:
Dit is eigenlijk ook een draak van een meezinger
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Stiekem haat ik Queen met passie maar dat durf ik maar zelden uit te spreken geen zin hebbende mij te moeten verantwoorden.
Zo af en toe met een groot sportevenement en in de top2000 is primaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied moet je niet te vaak horen
Stel je voor dat je te vaak kampioen wordt iddquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied moet je niet te vaak horen
Serieus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef het_fokschaap het volgende:
dit refrein werd continue gedraaid in Walibi als je de spaceshot overleeft had. Als je daar in de rij stond, was je het snel zat...
Ik vind het nergens voor nodig om je te hoeven verantwoorden voor een smaak die afwijkt van anderen. Kan gebeuren toch? Je bent vast niet de enige.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Stiekem haat ik Queen met passie maar dat durf ik maar zelden uit te spreken geen zin hebbende mij te moeten verantwoorden.
Je begint er zelf over, dus ik vraag het toch. Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe met een groot sportevenement en in de top2000 is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |