In jaren niet maar qua muziek zijn er eind jaren '60 flinke stappen gezet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft, het verschil tussen 1966 en 1969 is zo debiel groot ook
Zeker weten doe ik het niet, maar de opnamekwaliteit van de 70's is niet veel slechter dan die van nu, dat zeker
Wat was er toen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik had de hoop dat ze de 19e de boots aan zou doen.
Dickens festijn in Deventer.quote:
Ohquote:
In z'n algemeen gewoon. Het is allemaal iets minder oubollig, flinke stappen gezet met opnames en instrumenten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan welke jaren 70 platen je luistert. Maar wat er in de top van deze lijst staat wel
was een prima gelegenheid om te zorgen dat ze niet naast me wilde lopen met haar snowboots.quote:
Bach staat ook niet in de top 2000. En die had prima in een 'top 2000 van het millenium' gekund. In tegenstelling tot Adele, die heeft in het vorig milenniumm nooit iets gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. Laten we niet vergeten dat veel muziek uit de 60s geinspireerd is door de 50s en daarvoor. En daar is helemaal weinig van terug te vinden.
Robert Johnsonquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bach staat ook niet in de top 2000. En die had prima in een 'top 2000 van het millenium' gekund. In tegenstelling tot Adele, die heeft in het vorig milenniumm nooit iets gemaakt.
Daarnaast is het een popzender en geen jazzzender, op een jazzzender zou er natuurlijk veel meer uit de 30's en de 50's te vinden zijn. Ik moet trouwens zelf ook eens vaker naar de 30's en 50's luisterenIk merk deze top 2000 hoe mooi die plaatjes kunnen zijn
Inderdaad. Behalve de verplichte Elvis en een enkele Chuck Berry, zouden m.i. Gene Vincent, Eddy Cochran en Buddy Holly ook niet in de lijst mogen ontbrekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. Laten we niet vergeten dat veel muziek uit de 60s geinspireerd is door de 50s en daarvoor. En daar is helemaal weinig van terug te vinden.
Van jazz word ik heel nerveusquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bach staat ook niet in de top 2000. En die had prima in een 'top 2000 van het millenium' gekund. In tegenstelling tot Adele, die heeft in het vorig milenniumm nooit iets gemaakt.
Daarnaast is het een popzender en geen jazzzender, op een jazzzender zou er natuurlijk veel meer uit de 30's en de 50's te vinden zijn. Ik moet trouwens zelf ook eens vaker naar de 30's en 50's luisterenIk merk deze top 2000 hoe mooi die plaatjes kunnen zijn
Staat weer een "ft." in. Derhalve afgekeurd.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef peaceman het volgende:
Da Ya Think I'm Sexy? staat die er nog in?
Bach staat een paar keer in de lijst. Procol Harum en Ekseption.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek Gossip Girl altijd samen. Mooie tijdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken ook veel series. Een aantal samen, een paar apart.
Wat Bach betreft.. zeker weten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |