Ja, 51 wekenquote:
De 70s liggen dikwijls gewoon wat gemakkelijker in het gehoor. Iet's poppierquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met geluidskwaliteit. Tov tegenwoordig is dat natuurlijk veel slechter in de 60s en iets beter in de 70s. Daarbij zijn veel stroming in de 70s ontstaan door de 60s.
Maar goed ik heb geen idee of deze redenering op feiten gebaseerd is.
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft, het verschil tussen 1966 en 1969 is zo debiel groot ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met geluidskwaliteit. Tov tegenwoordig is dat natuurlijk veel slechter in de 60s en iets beter in de 70s. Daarbij zijn veel stroming in de 70s ontstaan door de 60s.
Maar goed ik heb geen idee of deze redenering op feiten gebaseerd is.
Ach mischien dat ik 'm ooit weer oppak. Ben wel echt een serie-bingerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer. Er is nu wel weer een interessante verhaallijn.
was ook niet als excuserig bedoeld.quote:
ja goed! Maar lief heeft de snowboots nog niet aan gehad.quote:Hoe is het met je oorwarmers?
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit uur vind ik Video Games het beste lied
Het wordt vanaf 1 januari koudquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ook niet als excuserig bedoeld.
[..]
ja goed! Maar lief heeft de snowboots nog niet aan gehad.
Ligt eraan welke jaren 70 platen je luistert. Maar wat er in de top van deze lijst staat welquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
De 70s liggen dikwijls gewoon wat gemakkelijker in het gehoor. Iet's poppier
Koert vind dit leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ging het mis met die Rot Steward
Wij kijken ook veel series. Een aantal samen, een paar apart.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach mischien dat ik 'm ooit weer oppak. Ben wel echt een serie-binger
ja maar ik had de hoop dat ze de 19e de boots aan zou doen.quote:
precies. Laten we niet vergeten dat veel muziek uit de 60s geinspireerd is door de 50s en daarvoor. En daar is helemaal weinig van terug te vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft, het verschil tussen 1966 en 1969 is zo debiel groot ook
Zeker weten doe ik het niet, maar de opnamekwaliteit van de 70's is niet veel slechter dan die van nu, dat zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |