abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158653878
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef asco het volgende:
Komt die grap.
hij was al geweest
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:20 #102
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158653882
Waarom staat dit hoger dan Bruce ;(
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_158653884
Geen fan van hiphop maar deze is prima te doen :)
-XOXO-
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:24 #104
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158653885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik dacht al, je kind een stukje culturele opvoeding ontzeggen omdat het geld kost :')
Kinderen en cultuur moet sowieso gratis zijn imho :Y
:D Nee zo zijn we niet. Al is hij dan nog maar 7 jaar. Dus naar een Pinkpop ofzo gaan we hem niet meenemen. Dat is ook nog heel ver reizen. Moet wel voor ons allemaal leuk zijn. Maar hij is wel geïnteresseerd in muziek, dat vind ik wel leuk.

Ja eens.
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:24 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158653886
#BLACKLIVESMATTER
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158653887
:D

Dit is toch gewoon leuk? :D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:25 #107
842 Zorro
Z
pi_158653889
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

God only knows 19, The sound of Silence 44, Paint it black 50
En The Doors?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:32 #108
22565 asco
Los in deze tent
pi_158653896
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hij was al geweest
Oh. :D
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:35 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158653898
_O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:37 #110
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158653902
Alweer 16 jaar geleden dat we hem begroeven :o
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:42:40 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_158653908
Leuk verhaal voor Mani: een vriendin van me was ooit in hetzelfde hotel als de Backstreet Boys op de dag dat 2Pac was vermoord en ze zag Nick Carter huilen toen hij het nieuws hoorde.
pi_158653909
Wanneer komt de cover van Bruce?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158653921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

19 God Only Knows The Beach Boys 1966
44 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel 1966
48 Hey Jude The Beatles 1968
Oh, Hey Jude over het hoofd gezien. Wel jammer anders kwamen ze toevallig allemaal uit 1966 :D
pi_158653924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
:D

Dit is toch gewoon leuk? :D
Nee
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_158653926
Dit had niet gehoeven.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:00 #116
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_158653933
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_158653940
That's just the way it is

Somethings never change O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_158653948
Origineel is beter, maar alsnog een goede cover van 2pac.
pi_158653951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee
Jawel!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:16 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_158653952
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Alweer 16 jaar geleden dat we hem begroeven :o
19 toch?
pi_158653956
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:D Nee zo zijn we niet. Al is hij dan nog maar 7 jaar. Dus naar een Pinkpop ofzo gaan we hem niet meenemen. Dat is ook nog heel ver reizen.

Ja eens.
Met 7 jaar is ook wel heel vroeg ja :P
-XOXO-
pi_158653957
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Fred_B het volgende:
Dit had niet gehoeven.
Ze smelten de kazen!
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:30 #123
18653 crew  D.
pi_158653964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Geen fan van hiphop maar deze is prima te doen :)
Dit heeft toch niets met hiphop te maken?

Ja, er rapt iemand, maar da's alles :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:33 #124
426493 crew  PippenScottie
pi_158653967
Haten op 2Pac... :N
My friends all drive horses
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:38 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158653971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
Leuk verhaal voor Mani: een vriendin van me was ooit in hetzelfde hotel als de Backstreet Boys op de dag dat 2Pac was vermoord en ze zag Nick Carter huilen toen hij het nieuws hoorde.
Awwwww. 17.gif
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158653973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Alweer 16 jaar geleden dat we hem begroeven :o
19.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:52 #127
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158653986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef Cee het volgende:

[..]

19 toch?
Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:43:52 #128
22565 asco
Los in deze tent
pi_158653987
Hij schijnt nog liedjes naakt in te zingen op een eiland ergens.
pi_158653996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef essnhills het volgende:

[..]

Jawel!
Dit is gewoon weer een matige versie van het origineel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:09 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_158654001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
Oh, sorry muis. :@ :*
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:26 #131
18653 crew  D.
pi_158654016
edit :@
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:27 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158654018
Eindelijk dat dit er eens in staat. En flink hoog ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158654019
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
Wat sneu :@
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:34 #134
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158654022
Luister graag naar hip hop, maar de adoratie van 2pac heb ik nooit begrepen eigenlijk.
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:36 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158654026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Alweer 16 jaar geleden dat we hem begroeven :o
je droeg de kist?
pi_158654030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
:*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:44 #137
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158654035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh, sorry muis. :@ :*
Gelukkig slijt het. De eerste 10 jaar moest ik janken als tuiten bij dit liedje.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:48 #138
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158654038
VREDE OP AARDE
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:44:49 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158654039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

19 God Only Knows The Beach Boys 1966
44 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel 1966
48 Hey Jude The Beatles 1968
Dat zegt toch wel veel. (zelfs met maar een half decennium aan tijd om echte classics te maken, uit <1966 komt niks noemenswaardigs) Als je ziet hoeveel uit de 70's en 80's er in die regionen staat... er zijn weinig classics uit de 60's echt blijven hangen.. als je mij vraagt wat classics uit de 60's noem je bands, bij de Beatles nog wel nummers, en die ene van Procol Harum en de Moodies. Moet wel gezegd worden dat een paar echte 60's acts (S&G, The Doors) er ook hoog staan met nummers net uit de 70's..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:45:04 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Met 7 jaar is ook wel heel vroeg ja :P
De puber van 14 wil niet mee. Gaan we dan ook vooral maar niet pushen. Dan wordt het geen van ons een leuke dag.
Make love, not war ☮
pi_158654054
dit is kut met peren :{
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:45:16 #142
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158654055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
ow oke... ik dacht dat je 2pac bedoelde. sorry
pi_158654066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef D. het volgende:
edit :@
Oh ja! Op het eiland waar ook Jim en Elvis hun oude dag slijten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:45:43 #144
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654077
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
Wat heftig zeg. Ongeluk? :*
Make love, not war ☮
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:45:55 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_158654091
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Gelukkig slijt het. De eerste 10 jaar moest ik janken als tuiten bij dit liedje.
Kan ik me helemaal voorstellen.
Begrafenisliedjes kan ik echt heel slecht aanhoren zonder te janken. Niet het waarheen/waarvoor-type maar liedjes van begrafenissen van bekenden.
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:13 #146
842 Zorro
Z
pi_158654106
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Oh ja! Op het eiland waar ook Jim en Elvis hun oude dag slijten.
in de buurt van dat eiland mag deze rapprutser niet eens komen :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:18 #147
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654115
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Make love, not war ☮
pi_158654117
Was ik nog maar 32
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_158654119
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wat heftig zeg. Ongeluk? :*
Wat is dat vragen nou weer voor een meerwaarde :D
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:21 #150
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158654122
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wat heftig zeg. Ongeluk? :*
Ja soort van. De ondergrondse hut stortte in terwijl hij er in was, hij brak zijn nek.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:24 #151
22565 asco
Los in deze tent
pi_158654124
32 jaar zijn. ;(
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:27 #152
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158654126
Doe dit maar ja _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:29 #153
426493 crew  PippenScottie
pi_158654127
Vroeger klonk 32 jaar heel erg oud.. :{
My friends all drive horses
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:38 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158654138
Dit hoeft niet zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_158654149
doe maar :r
Ze smelten de kazen!
pi_158654151
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat zegt toch wel veel. (zelfs met maar een half decennium aan tijd om echte classics te maken, uit <1966 komt niks noemenswaardigs) Als je ziet hoeveel uit de 70's en 80's er in die regionen staat... er zijn weinig classics uit de 60's echt blijven hangen.. als je mij vraagt wat classics uit de 60's noem je bands, bij de Beatles nog wel nummers, en die ene van Procol Harum en de Moodies. Moet wel gezegd worden dat een paar echte 60's acts (S&G, The Doors) er ook hoog staan met nummers net uit de 70's..
Animals staat ook nog wel top 100 toch?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:47 #157
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158654159
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger klonk 32 jaar heel erg oud.. :{
Nog steeds best wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158654161
Goed nummer dit *O*
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:00 #159
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_158654172
Oehlalalalala O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:04 #160
18653 crew  D.
pi_158654177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Was ik nog maar 32
32 jaar? Da's wel een beetje raar :Y
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:04 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158654178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Animals staat ook nog wel top 100 toch?
Oja die heb je ook nog :@ Die was ik wel oprecht effe vergeten. (omdat ik m zelf nog wat overrated vind wellicht?)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:11 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_158654184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger klonk 32 jaar heel erg oud.. :{
Ik weet nog dat Coolio zong "I'm 23 now, will I live to see 24" en dat ik dacht "sowwwww DIE IS OUD." :'( :'(
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:12 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158654185
Sneeuw blijft langzaam op de daken liggen enzo O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158654186
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

De puber van 14 wil niet mee. Gaan we dan ook vooral maar niet pushen. Dan wordt het geen van ons een leuke dag.
Ik was als puber ook nooit te pushen voor dat soort dingen. Komt vanzelf goed ^O^
-XOXO-
pi_158654187
Doe maar niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:16 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja soort van. De ondergrondse hut stortte in terwijl hij er in was, hij brak zijn nek.
Damn. -O-
Make love, not war ☮
pi_158654194
Sinds een dag een of 2 O+ O+

Ik kijk om me heen, door een roze bril, veel te lang alleen, stond een beetje stil O+ O+

*O* *G* *O* *G* *O*

Tis wel een beetje raaaaaar
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:23 #168
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_158654196
Ze Is Ze Is van mij *O* *O* *O*
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:37 #169
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_158654207
Inmiddels is dit 34 jaar oud, de titel klopt niet.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:37 #170
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158654208
Dit nummer gaat over je moeder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:49 #171
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158654219
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Nog steeds best wel.
Idd

En ik ben al 30 :'(
Robert Moog died for our synths
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:47:55 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_158654228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inmiddels is dit 34 jaar oud, de titel klopt niet.
Wel een beetje raar.
pi_158654237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger klonk 32 jaar heel erg oud.. :{
Nu klinkt het alweer ver weg.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:48:17 #174
426493 crew  PippenScottie
pi_158654242
De versie met Herman Brood was ook wel OK.
Niet lang daarna sprong hij van het Hilton.
My friends all drive horses
pi_158654245
Doet me toch geen reet, want ze kijkt naar mij

*O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:48:19 #176
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158654246
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Damn. -O-
Zekers. We waren allemaal net aan de middelbare begonnen. Ach zo gaan die dingen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:48:27 #177
22565 asco
Los in deze tent
pi_158654251
En dan zingen over een meid van 17. :N
pi_158654262
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inmiddels is dit 34 jaar oud, de titel klopt niet.
Er is ook een versie 50 Jaar, dat komt meer in de buurt dan ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_158654263
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Idd

En ik ben al 30 :'(
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Idd

En ik ben al 30 :'(
Jonkie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:48:44 #180
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158654266
32 zal ik het halen?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_158654271
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Idd

En ik ben al 30 :'(
Bof je nog.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:48:52 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik was als puber ook nooit te pushen voor dat soort dingen. Komt vanzelf goed ^O^
We blijven gewoon vragen en "aanbieden" dus als hij wil, zegt hij vanzelf wel een keer ja of komt er een keer mee. Ik zou het wel leuk vinden als hij zou gaan. Hij hoeft niet persé met ons de hele dag door te brengen, maar met een groepje vrienden ofzo.
Make love, not war ☮
pi_158654275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
De versie met Herman Brood was ook wel OK.
Niet lang daarna sprong hij van het Hilton.
als je wint staat er ook niet meer in :'(
pi_158654282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef essnhills het volgende:
Doet me toch geen reet, want ze kijkt naar mij

*O* *G* *O*
Je wil een vrouw??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:10 #185
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654283
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Dven het volgende:
Sneeuw blijft langzaam op de daken liggen enzo O+
Het sneeuwt nu bij jullie?
Make love, not war ☮
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:16 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158654285
O+ O+ O+

Uccie en ik genieten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:20 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_158654289
UCCIE UCCIE UCCIE
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:21 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158654293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat zegt toch wel veel. (zelfs met maar een half decennium aan tijd om echte classics te maken, uit <1966 komt niks noemenswaardigs) Als je ziet hoeveel uit de 70's en 80's er in die regionen staat... er zijn weinig classics uit de 60's echt blijven hangen.. als je mij vraagt wat classics uit de 60's noem je bands, bij de Beatles nog wel nummers, en die ene van Procol Harum en de Moodies. Moet wel gezegd worden dat een paar echte 60's acts (S&G, The Doors) er ook hoog staan met nummers net uit de 70's..
Dus omdat ze niet massaal bij de 1e 50 staan zijn er weinig echte classics uit de 60's blijven hangen? Dat is toch totale onzin. Haal alles van na 2010 er eens uit en kijk nog eens naar de lijst, dan zul je zien dat het minder slecht eruit ziet dan jij nou zegt.
Want je vergeet Janis Joplin, The Who, Crosby Stills, Nash & Young, Animals, Jeffersen Airplane, Pink Floyd, James Brown, enz.enz.
Dat gezegd hebbende... er mogen er absoluut meer in.
pi_158654296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je wil een vrouw??
:9

Nee :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:26 #190
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158654298
O+
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_158654300
Through The Barricades O+ O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:42 #192
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158654308
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EINDELOOS VEEL HARTJES O+
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_158654309
Tony O+ O+ _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_158654314
Oh, de mijne loopt weer achter dus
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:49:49 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_158654319
Ik denk dat ik weer waterlanders voel.
pi_158654341
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH O+ O+ O+ O+ O+ O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:50:08 #197
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654344
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Zekers. We waren allemaal net aan de middelbare begonnen. Ach zo gaan die dingen.
Ja helaas wel. Ik was 16 jaar toen een goede vriend door een stom ongeluk overleed. Blijft je toch altijd bij.
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:50:08 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158654345
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:49 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het sneeuwt nu bij jullie?
Jep. Gisteren bijna 20 graden. Nu sneeuw :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 22:50:12 #199
842 Zorro
Z
pi_158654351
Als er ooit een 80's nummer is gemaakt is dit het wel O+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:50:17 #200
426493 crew  PippenScottie
pi_158654352
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

We blijven gewoon vragen en "aanbieden" dus als hij wil, zegt hij vanzelf wel een keer ja of komt er een keer mee. Ik zou het wel leuk vinden als hij zou gaan. Hij hoeft niet persé met ons de hele dag door te brengen, maar met een groepje vrienden ofzo.
Lijkt me ook het beste.
Hoewel, af en toe mag je een puber ook wel 'dwingen' om mee te gaan toch?
My friends all drive horses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')