quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht al, je kind een stukje culturele opvoeding ontzeggen omdat het geld kost
Kinderen en cultuur moet sowieso gratis zijn imho
En The Doors?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
God only knows 19, The sound of Silence 44, Paint it black 50
Oh, Hey Jude over het hoofd gezien. Wel jammer anders kwamen ze toevallig allemaal uit 1966quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
19 God Only Knows The Beach Boys 1966
44 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel 1966
48 Hey Jude The Beatles 1968
Jawel!quote:
19 toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Alweer 16 jaar geleden dat we hem begroeven
Met 7 jaar is ook wel heel vroeg jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Nee zo zijn we niet. Al is hij dan nog maar 7 jaar. Dus naar een Pinkpop ofzo gaan we hem niet meenemen. Dat is ook nog heel ver reizen.
Ja eens.
Dit heeft toch niets met hiphop te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Geen fan van hiphop maar deze is prima te doen
Awwwww.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
Leuk verhaal voor Mani: een vriendin van me was ooit in hetzelfde hotel als de Backstreet Boys op de dag dat 2Pac was vermoord en ze zag Nick Carter huilen toen hij het nieuws hoorde.
19.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.quote:
Dit is gewoon weer een matige versie van het origineelquote:
Oh, sorry muis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
Wat sneuquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn oude klasgenootje / jeugdliefde waarbij dit liedje werd gedraaid op de begrafenis.
je droeg de kist?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig slijt het. De eerste 10 jaar moest ik janken als tuiten bij dit liedje.quote:
Dat zegt toch wel veel. (zelfs met maar een half decennium aan tijd om echte classics te maken, uit <1966 komt niks noemenswaardigs) Als je ziet hoeveel uit de 70's en 80's er in die regionen staat... er zijn weinig classics uit de 60's echt blijven hangen.. als je mij vraagt wat classics uit de 60's noem je bands, bij de Beatles nog wel nummers, en die ene van Procol Harum en de Moodies. Moet wel gezegd worden dat een paar echte 60's acts (S&G, The Doors) er ook hoog staan met nummers net uit de 70's..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
19 God Only Knows The Beach Boys 1966
44 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel 1966
48 Hey Jude The Beatles 1968
De puber van 14 wil niet mee. Gaan we dan ook vooral maar niet pushen. Dan wordt het geen van ons een leuke dag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met 7 jaar is ook wel heel vroeg ja
ow oke... ik dacht dat je 2pac bedoelde. sorryquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ja! Op het eiland waar ook Jim en Elvis hun oude dag slijten.quote:
Wat heftig zeg. Ongeluk?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig slijt het. De eerste 10 jaar moest ik janken als tuiten bij dit liedje.
in de buurt van dat eiland mag deze rapprutser niet eens komenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja! Op het eiland waar ook Jim en Elvis hun oude dag slijten.
Ja soort van. De ondergrondse hut stortte in terwijl hij er in was, hij brak zijn nek.quote:
Animals staat ook nog wel top 100 toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt toch wel veel. (zelfs met maar een half decennium aan tijd om echte classics te maken, uit <1966 komt niks noemenswaardigs) Als je ziet hoeveel uit de 70's en 80's er in die regionen staat... er zijn weinig classics uit de 60's echt blijven hangen.. als je mij vraagt wat classics uit de 60's noem je bands, bij de Beatles nog wel nummers, en die ene van Procol Harum en de Moodies. Moet wel gezegd worden dat een paar echte 60's acts (S&G, The Doors) er ook hoog staan met nummers net uit de 70's..
Nog steeds best wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger klonk 32 jaar heel erg oud..
Oja die heb je ook nogquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Animals staat ook nog wel top 100 toch?
Ik weet nog dat Coolio zong "I'm 23 now, will I live to see 24" en dat ik dacht "sowwwww DIE IS OUD."quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was als puber ook nooit te pushen voor dat soort dingen. Komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De puber van 14 wil niet mee. Gaan we dan ook vooral maar niet pushen. Dan wordt het geen van ons een leuke dag.
Damn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja soort van. De ondergrondse hut stortte in terwijl hij er in was, hij brak zijn nek.
Wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inmiddels is dit 34 jaar oud, de titel klopt niet.
Nu klinkt het alweer ver weg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Zekers. We waren allemaal net aan de middelbare begonnen. Ach zo gaan die dingen.quote:
Er is ook een versie 50 Jaar, dat komt meer in de buurt danquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Inmiddels is dit 34 jaar oud, de titel klopt niet.
Bof je nog.quote:
We blijven gewoon vragen en "aanbieden" dus als hij wil, zegt hij vanzelf wel een keer ja of komt er een keer mee. Ik zou het wel leuk vinden als hij zou gaan. Hij hoeft niet persé met ons de hele dag door te brengen, maar met een groepje vrienden ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was als puber ook nooit te pushen voor dat soort dingen. Komt vanzelf goed
als je wint staat er ook niet meer inquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
De versie met Herman Brood was ook wel OK.
Niet lang daarna sprong hij van het Hilton.
Je wil een vrouw??quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef essnhills het volgende:
Doet me toch geen reet, want ze kijkt naar mij![]()
![]()
Het sneeuwt nu bij jullie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef Dven het volgende:
Sneeuw blijft langzaam op de daken liggen enzo
Dus omdat ze niet massaal bij de 1e 50 staan zijn er weinig echte classics uit de 60's blijven hangen? Dat is toch totale onzin. Haal alles van na 2010 er eens uit en kijk nog eens naar de lijst, dan zul je zien dat het minder slecht eruit ziet dan jij nou zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt toch wel veel. (zelfs met maar een half decennium aan tijd om echte classics te maken, uit <1966 komt niks noemenswaardigs) Als je ziet hoeveel uit de 70's en 80's er in die regionen staat... er zijn weinig classics uit de 60's echt blijven hangen.. als je mij vraagt wat classics uit de 60's noem je bands, bij de Beatles nog wel nummers, en die ene van Procol Harum en de Moodies. Moet wel gezegd worden dat een paar echte 60's acts (S&G, The Doors) er ook hoog staan met nummers net uit de 70's..
Ja helaas wel. Ik was 16 jaar toen een goede vriend door een stom ongeluk overleed. Blijft je toch altijd bij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. We waren allemaal net aan de middelbare begonnen. Ach zo gaan die dingen.
Jep. Gisteren bijna 20 graden. Nu sneeuwquote:
Lijkt me ook het beste.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We blijven gewoon vragen en "aanbieden" dus als hij wil, zegt hij vanzelf wel een keer ja of komt er een keer mee. Ik zou het wel leuk vinden als hij zou gaan. Hij hoeft niet persé met ons de hele dag door te brengen, maar met een groepje vrienden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |