quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is zeker zo'n nummer waar elke muziek purist zichzelf op aftrekt of niet?
Jij, Cee en Diaan vinden dit inderdaad niet leukt als je je dat afvraagtquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht al, je kind een stukje culturele opvoeding ontzeggen omdat het geld kostquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees staat het er stommer dan ik bedoel.
Bij veel festivals betaal je voor kinderen de volle pond, vind ik altijd zo'n afzetterij. Als ik ¤ 15,= ofzo had moeten betalen voor Lennon was ook prima geweest.
Dat het gratis is, is een bijkomend voordeeltje.
Maar ik ben dan ook geen muziek purist.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij, Cee en Diaan vinden dit inderdaad niet leukt als je je dat afvraagt
Ik weet het ook zo net nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het niet en ik vind het ook niet zo leuk.
bijna klaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg je nu dat vrouwen geen muziekpuristen kunnen zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
* Doos Kleenex weer opbergt*quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh vast wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeg je nu dat vrouwen geen muziekpuristen kunnen zijn?
God only knows 19, The sound of Silence 44, Paint it black 50quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja Beach Boys wel inderdaad.
Beatles en Stones hebben gewoon top 10 noteringen gehad in de eerste editie he. Oke, de Stones met een nummer uit de 70's...
Wat is eigenlijk de top 3 nummers uit de jaren 60 met hun noteringen?
Ik vind de Beach Boys ook niet zo geniaal als velenquote:
De gitarist maakt al sinds de jaren 60 geweldige garage rock. Maar sinds hij met z'n vrouw Dead Moon oprichte in begin van de jaren '80 kwam het van de grond. Hier in Nederland hebben ze een hele trouwe fanbasequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik wel leuk vind. Na oud en nieuw zal ik er eens naar luisteren
19 God Only Knows The Beach Boys 1966quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja Beach Boys wel inderdaad.
Beatles en Stones hebben gewoon top 10 noteringen gehad in de eerste editie he. Oke, de Stones met een nummer uit de 70's...
Wat is eigenlijk de top 3 nummers uit de jaren 60 met hun noteringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |