abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:38:11 #51
22565 asco
Los in deze tent
pi_158653663
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef essnhills het volgende:

[..]

Beetje maar :o

Is dit liedje zo oud ofzo?
72
pi_158653668
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef essnhills het volgende:

[..]

Beetje maar :o

Is dit liedje zo oud ofzo?
1972
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 22:38:20 #53
842 Zorro
Z
pi_158653673
Zo mooi ook dit. Van "ken ik dit" naar "ooooohh jaaa!!!"
Vroeger dan, nu weet ik wel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:38:23 #54
426493 crew  PippenScottie
pi_158653677
My friends all drive horses
pi_158653680
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee, want nu komt eerst een geweldig nummer van Jethro Tull

Superband. Ik gebruik al jaren Bouree (wat op nummer 1982 staat) als ringtone _O_
Bouree O+
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:38:31 #56
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158653682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Neuh, maar die hebben nooit echt immens hoog gestaan in de top 2000. Met immens hoog bedoel ik top 20-30.
maar wel top 100.
Zo hoog staan de Beatles eigenlijk ook niet he?!
Beach Boys kun je in elk geval nog wel toevoegen.
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 22:38:32 #57
842 Zorro
Z
pi_158653683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef essnhills het volgende:

[..]

Beetje maar :o

Is dit liedje zo oud ofzo?
_O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_158653685
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Garage rock/punk de ultieme cultband. _O_ O+ _O_
Klinkt als iets wat ik wel leuk vind. Na oud en nieuw zal ik er eens naar luisteren :)
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 22:38:42 #59
18653 crew  D.
pi_158653691
Dat was nummer 11 van mijn lijstje, en er 2 niet 'kunnen' luisteren, dus dat valt mee *O*
pi_158653707
quote:
Ian Anderson _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2015 @ 22:39:04 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_158653711
Dit doet geen bel rinkelen.
pi_158653712
Genieten dit O+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158653715
Ohhh nu herken ik hem :Y

*O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:39:20 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158653723
dit is lekker hoor :Y
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 december 2015 @ 22:39:25 #65
842 Zorro
Z
pi_158653727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef essnhills het volgende:
Ohhh nu herken ik hem :Y

*O* *G* *O*
See?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_158653728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

maar wel top 100.
Zo hoog staan de Beatles eigenlijk ook niet he?!
Beach Boys kun je in elk geval nog wel toevoegen.
Met de Beach Boys heb ik stiekem weer helemaal niks. Die zou ik best kunnen missen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:39:41 #67
426493 crew  PippenScottie
pi_158653743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef Cee het volgende:
Dit doet geen bel rinkelen.
Maar wel een dwarsffluit piepen!
My friends all drive horses
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:39:44 #68
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158653745
Ik ken het niet en ik vind het ook niet zo leuk.
Make love, not war ☮
pi_158653754
O+ *O*
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:40:03 #70
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_158653757
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Met de Beach Boys heb ik stiekem weer helemaal niks. Die zou ik best kunnen missen.
laat ik dat dan maar niet horen -O-
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:40:05 #71
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158653761
Dit is zeker zo'n nummer waar elke muziek purist zichzelf op aftrekt of niet?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:40:10 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158653764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

maar wel top 100.
Zo hoog staan de Beatles eigenlijk ook niet he?!
Beach Boys kun je in elk geval nog wel toevoegen.
Oja Beach Boys wel inderdaad.

Beatles en Stones hebben gewoon top 10 noteringen gehad in de eerste editie he. Oke, de Stones met een nummer uit de 70's...

Wat is eigenlijk de top 3 nummers uit de jaren 60 met hun noteringen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:40:10 #73
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158653765
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het niet en ik vind het ook niet zo leuk.
+1
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 22:40:11 #74
18653 crew  D.
pi_158653767
Wat deed die gast in de studio bij het darten?
pi_158653782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is zeker zo'n nummer waar elke muziek purist zichzelf op aftrekt of niet?
Ik ben nu keihard aan het rukken
Ze smelten de kazen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')