Voor jullie wel. Ik moet er eerst nog heenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als je 47,50 4 a 5 goed bands kunt zien is het prima toch? Alles meer is meegenomen.
Ik ga er gewoon niet meer op in.quote:
Oh zitten nog 3 nrs tussen.quote:
Vergeet Mexicano nou gewoon Hendrix en Dylan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel jammer al is het maar om ze een klein beetje actueel te houden. Deze lijst is toch ook een soort ontdekking van sommige artiesten voor velen en zeker ook ik.
maar ja... de nostalgische gevoelens die mee wegen in het stemmen sterven toch letterlijk een beetje uit. Gevoelens die een Depeche Mode - Can't get enough bijvoorbeeld nog wel redt in de lijst net wat recenter zijnde.
Deze redenatiequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En Lennon mag gratis mee naar binnen en gaat dus mee.
Heeft ook helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet meer op in.
Neuh, maar die hebben nooit echt immens hoog gestaan in de top 2000. Met immens hoog bedoel ik top 20-30.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet Mexicano nou gewoon Hendrix en Dylan?
Zolang leef ik nog niet. Maar ik heb het meegekregen van mijn moeder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zitten nog 3 nrs tussen.
Ja ik ben al 30 jr fan, maar nooit toegekomen ze live te zien
Garage rock/punk de ultieme cultband.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Soms staan er hele mooie namen op, maar daar vul je ook geen dag mee
[..]
Die ken ik nietWat is dat voor muziek?
En The Doorsquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet Mexicano nou gewoon Hendrix en Dylan?
tja reiskosten heb je altijd. Voor ons het ook nog 45 minuten rijden..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor jullie wel. Ik moet er eerst nog heenVolgend jaar kan ook zo maar weer een jaar worden met weinig festivals en veel concerten. The Last Shadow Puppets wil ik eindelijk een keer zien.
Nee, want nu komt eerst een geweldig nummer van Jethro Tullquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet meer op in.
Beetje maarquote:
Nu ik het teruglees staat het er stommer dan ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze redenatie[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |