Ik vind 'm echt vetquote:
MadMaster had hem ooit gepost en ik kwam hem weer tegen toen ik op zoek was naar een vuurwerkgifjequote:Op dinsdag 29 december 2015 09:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt vetIk ga hem effe doorsturen naar het vuurwerk topic
en was weer gezellig ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:20 schreef chufi het volgende:
Zo het was weer gezellig.. Benieuwd wat er vandaag voor voorstelling is... Iets met een lichtshow?
Of je gooi een vat vol en steekt de hele boel in één keer aan,quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Net even het siervuurwerk opgehaalld.
Ik vond het al veel en ontiegelijk zwaar, maar ik blijk de grootverpakkingen meegekregen te hebben.
Oftewel van datgene wat ik besteld had ieder 4 stuks...![]()
Ik ben op 2 januari denk ik wel weer binnen...
Het zijn al seriegeschakelde boxen, dus ik knoop er gewoon nog wat meer aan elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je gooi een vat vol en steekt de hele boel in één keer aan,
Is mij de afgelopen, pak 'm beet, 40 jaar ook nog steeds gelukt...quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet zeker dat ik op 2 januari dit![]()
![]()
nog kan doen.
je hebt een poging gedaan!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Weer een nieuwe varifocale contactlens gekregen, omdat TV kijken niet echt een succes was.
Lezen en beeldscherm zonder leesbril ging wel goed.
Nu 1 sterkere lens en 1 mindere, maar daar word ik helemaal kotsmisselijk van.
Ben bang dat die varifocale lenzen geen succes zijn...
Stroom, audio/video of computer?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt een poging gedaan!
ik ben aan het klooien met kabeltjes is ook geen succes
audio-video, redelijk onschuldigquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stroom, audio/video of computer?
Heb je een laptop of tablet op WiFi?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:40 schreef just me het volgende:
[..]
audio-video, redelijk onschuldig
ik heb netflix en wil dat via mijn tv kijken en daar heb ik een HDMI kabeltje voor nodig en dat heb ik niet, maar het kan ook via mijn wii
thanks, scheelt gek*tquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een laptop of tablet op WiFi?
Zo ja, koop dan een Google Chromecast voor 30 euro bij de Mediamarket en je kan het draadloos streamen naar je TV. Heb ik ook. 10 Minuten en je bent klaar...
Had het eerst ook via de Wii, maar dat vond ik niet praktisch.quote:
Ze liggen in de aanbiedingbakken momenteel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:43 schreef just me het volgende:
[..]
thanks, scheelt gek*t
Mmmm online niet op voorraad, dan rij ik er morgen even naar toe
Heb er nu 2 laptops, 5 tablets en 3 telefoons mee verbonden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:48 schreef just me het volgende:
top, dank je, die ronde is wel op voorraad
ik heb dadelijk nergens meer tijd voorquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nu 2 laptops, 5 tablets en 3 telefoons mee verbonden.
Kan vanaf alles Netflix, Spotify, NPO app, TuneIn radio enz. er mee afspelen via de TV.
Dan geen Chromecast aanschaffen en kabels de kabels laten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb dadelijk nergens meer tijd voor
te laat, net bij koudblauw besteld, hoef ik er morgen niet op uitquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan geen Chromecast aanschaffen en kabels de kabels laten...
Goed zo, dat wordt een beleving.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
te laat, net bij koudblauw besteld, hoef ik er morgen niet op uit
Oooh gaafquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed zo, dat wordt een beleving.
Kan je je favoriete radiostation ook via de TV speakers laten knallen...
Gaarnequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat ding geïnstalleerd hebt, vertel ik wel hoe...
Die zijn storinggevoeliger en inmiddels minder compatible...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
Ik had nog wel een ouwe Chromecast liggen...
Ik zou die 140 euro dan toch gaan ophalen als ik 'nabestaande' was, denk dat ze na zo'n blunder niet zullen weigeren.quote:Een pijnlijk foutje van de gemeente Groningen: zo’n 5000 chronisch zieken en gehandicapten zijn per ongeluk doodverklaard. De vermeende overledenen kregen een brief van de gemeente die was gericht aan hun nabestaanden. ,,Erg pijnlijk”, noemt een woordvoerder van de gemeente dinsdag de fout.
In de brief stond dat er geld was blijven liggen, waardoor de nabestaanden recht hadden op een financieel extraatje van 140 euro.
Knallen met TV speakers? Kraken bedoel je.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Kan je je favoriete radiostation ook via de TV speakers laten knallen...
Krakende speakers knallen het hardstquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Knallen met TV speakers? Kraken bedoel je.
Dan draai je vast ouwe LP'squote:Op dinsdag 29 december 2015 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
Krakende speakers knallen het hardst
ik heb alleen maar ouwe LP's die kraken maar dat heeft wel zijn charmequote:
Je kent die speakers die via een versterker je TV geluid kunnen afspelen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Knallen met TV speakers? Kraken bedoel je.
Een keer schoonmaken helpt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ouwe LP's die kraken .
Dat zijn geen TV speakers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent die speakers die via een versterker je TV geluid kunnen afspelen?
dus niet in de vaatwasserquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een keer schoonmaken helpt.
[ afbeelding ]
Hahaha zo'n kit had ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een keer schoonmaken helpt.
[ afbeelding ]
Maak me gekquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
surround soundals er een helikopter in een film voorkomt is het net of ie om je heen vliegt
ah... een editquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:44 schreef chufi het volgende:
Ik hoor dat regelmatig, maar dan is er niets op TV of surround
ah... hier hangen 4 van die krengen, eerst had ie er zesquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 kleine boxjes en een subwoofer, netjes naast de tv
Waar staat je TV dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een doodgewone ouderwetse stereofiel.
Heb de bovenstaande set al 20+ jaar staan en wil niks anders.
In A'dam West heb je surround sound zonder speakers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak me gek![]()
![]()
Ik hoor dat regelmatig, maar dan is er niets op TV of surround
Ik heb een kast, daar is een vak in voor de receiver en de TV staat er bovenop op een draaibare plaat, de speakers hangen in de hoeken aan het plafond.quote:
ik heb zelf geen idee hoe alles werkt hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een doodgewone ouderwetse stereofiel.
Heb de bovenstaande set al 20+ jaar staan en wil niks anders.
Simpel, al mijn geluid kan ik via die receiver en speakers laten klinken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb zelf geen idee hoe alles werkt hoor![]()
ik ben al blij als ik de TV aan en uit kan zetten, is ook soms nog lastig, staat ie ergens anders op
moet je eerst mediabox uitzetten en dan nog een paar handelingen op die afstandsbediening en
dan kan je de TV aanzetten geloof ik, ik had het een keer opgeschreven
Ben je halverwege, gaat dat ding open.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
Nog effe en ik kan over de brug naar de zus van Sas![]()
https://www.amsterdam.nl/(...)j/nieuws/bruggen-ij/
Ja dat lukt nog welquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik neem aan dat je wel het volume harder en zachter gezet krijgt.
Neh... denk het nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben je halverwege, gaat dat ding open.
Ik ben gewoon erg aan die set gehecht met name aan de speakers.quote:
Ik heb net nog wat lichtjes in de boom voor het huis gehangenquote:
Ik kan me beter nergens aan hechten wat dat betreft, want straks moet het weer andersquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg aan die set gehecht met name aan de speakers.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net nog wat lichtjes in de boom voor het huis gehangen
Was vroeger wel leuk die kerstbomen verbranding, rook lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat mogen de stoere jongens hier doen.
Ik heb gisteren nog lampjes aan mijn balkon gehangen, eigenlijk vind ik het stiekem wel errug leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was het al een paar dagen zat, vanmorgen voor dat ik ging werken ben ik begonnen met opruimen, nu moet hij alleen het balkon nog over.
Naar denneboom shampooquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk die kerstbomen verbranding, rook lekker
Ik ben net als jij hoor ik wil ook niet teveel poespas aan apparaten, als het niet duidelijk, simpel, snel en logisch werkt erger ik me ook dood.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me beter nergens aan hechten wat dat betreft, want straks moet het weer anders
Heel verstandigquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me beter nergens aan hechten wat dat betreft, want straks moet het weer anders
Normaal tuigen ze dat ding toch pas met driekoningen af, 6 jan ofzo....ben je dus snel...quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was het al een paar dagen zat, vanmorgen voor dat ik ging werken ben ik begonnen met opruimen, nu moet hij alleen het balkon nog over.
Dat staat ook gezellig, maar die hingen er bij mij al 3 weken, ik vond het welletjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog lampjes aan mijn balkon gehangen, eigenlijk vind ik het stiekem wel errug leuk
Jeu... geen ideequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Wij hebben een simpele Bose SoundTouch, heerlijk simpel in gebruik, maar een mooi geluid.
Ja vooral vroeger volgensmijquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bestond vroeger ook nog toch? of heb ik het mis?
Ik heb op zolder nog Bose dingen staan maar geen idee of het nog werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Wij hebben een simpele Bose SoundTouch, heerlijk simpel in gebruik, maar een mooi geluid.
Klipschquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeu... geen idee
effe kijken wat er op die boxen staat
Even wachten totdat kinderen langskomen om 'm op te halen en dan: Hij komt eraan, vangen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ben snel ja, wilde hem eigenlijk 2e kerstdag al weg, maar dat was wel heel snelquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaal tuigen ze dat ding toch pas met driekoningen af, 6 jan ofzo....ben je dus snel...
Of niets zeggen en gewoon gooienquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Even wachten totdat kinderen langskomen om 'm op te halen en dan: Hij komt eraan, vangen.
Dat regelt die Griek neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik hoor geen kraak in elk geval![]()
verder heb ik er nul verstand van trouwens
Yup!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat regelt die Griek neem ik aan.
Lijkt me erg verstandig.quote:
Slechte advocaat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
Man man man wat zal die vent balen.........
NWS / Vrouw wint 2,1 miljoen tijdens echtscheiding, man krijgt geen cent
Nah... ik volgens mij had ie geen poot om op te staan, want hij woonde er al 4 jaar niet meer,quote:
Mijn ex-relatie heeft bij de postcode ook nooit aangegeven hier weg te zijn, en ik maar hopen dat die prijs hier een keertje komt...quote:
Dat maakt niet uit, het staat iedereen vrij om juridisch gezien al het mogelijke te proberen om een graantje te kunnen meepikken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik volgens mij had ie geen poot om op te staan, want hij woonde er al 4 jaar niet meer,
maar ik denk dat als de prijs bij hem was gevallen dat ie ook niet zou staan te springen om de helft
aan zijn bijna ex vrouw af te staan, dus hij moet niet zo janken
mew... ik vind het best een afgang eigenlijk als je dat doet hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het staat iedereen vrij om juridisch gezien al het mogelijke te proberen om een graantje te kunnen meepikken.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn ex-relatie heeft bij de postcode ook nooit aangegeven hier weg te zijn, en ik maar hopen dat die prijs hier een keertje komt...
Je zult dan nog vaak versteld staan van wat mensen zoal doen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... ik vind het best een afgang eigenlijk als je dat doet hoor
oh.. maar dat weet ik welquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zult dan nog vaak versteld staan van wat mensen zoal doen hoor.
En een schoenenkast rijker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:31 schreef schvvmert het volgende:
Ach, een vrouw met 2 miljoen, binnen jaar of 2 is het op.
Ik zou wel hulp inschakelen hoe ik dat aan moet pakken zodat ik mijn leven lang een ruimquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:31 schreef schvvmert het volgende:
Ach, een vrouw met 2 miljoen, binnen jaar of 2 is het op.
Die heb ik ook gehad Bose en de onderste gingen heen en weer met de bassen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb op zolder nog Bose dingen staan maar geen idee of het nog werkt.
Ik denk dat die vent met zijn jonge vriendin het er sneller doorheen jaagt eigenlijkquote:
zit je nou te zuipen of niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad Bose en de onderste gingen heen en weer met de bassen.
ik dacht ze waren 199 gulden per stuk maar ik werkte bij de supermarkt dus dat gaf niks.
[ afbeelding ]
alcohoolvrijquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je nou te zuipen of niet?![]()
jij antwoord niet eens
Incl. de kerstdagen nauwelijks gedronken.quote:
Ik ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Incl. de kerstdagen nauwelijks gedronken.
Ik ben trots op Hut, die laat zich de kop niet gek maken.quote:
http://www.biernet.nl/bier/merken/bavaria-00quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goede hebt meegenomen?
eens een Ramone, altijd een Ramone.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben trots op Hut, die laat zich de kop niet gek maken.
Bil-spieren aanspannenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
Ik sta trouwens stijf van de pijnstillers, dus drank is geen goed idee nu![]()
Morgen foto's laten maken van mijn rug, sinds het uitmesten van de gangkast sterf ik van
de pijn, had ik al, maar nu écht niet meer te harden
Die zijn allemaal dood toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
eens een Ramone, altijd een Ramone.
Das kut, maar volgens mij is er bij jou ook geen tussenweg, of je doet niets of je gaat als een mallequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
Morgen foto's laten maken van mijn rug, sinds het uitmesten van de gangkast sterf ik van
Nou, pas op, die haalden allemaal de 60 niet en 'we', ten minste ik wil nog wel even door tot ik zo oud als Lemmy ben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
eens een Ramone, altijd een Ramone.
ik nietquote:
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das kut, maar volgens mij is er bij jou ook geen tussenweg, of je doet niets of je gaat als een malle
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
Voorlopig doe je even niets meerquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is waarmoet ik ook afleren... maar ik weet niet hoe
![]()
Nou ja... zó leer je het snel af eigenlijk
leuk liedje was datquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, pas op, die haalden allemaal de 60 niet en 'we', ten minste ik wil nog wel even door tot ik zo oud als Lemmy ben.![]()
eerst effe op de foto's wachtenquote:
Als ze die kasten over 3 dagen had verdeeld was er niets aan het handje.....quote:
Ik vind het lekker puur en rauw.quote:
Mja... ik heb nu wel mijn lesje geleerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze die kasten over 3 dagen had verdeeld was er niets aan het handje.....
Heb je meteen een 'goed voornemen'.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja... ik heb nu wel mijn lesje geleerd
deze was ook leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het lekker puur en rauw.
Veeel minder.quote:
ik ga straks een googelen of er hier iets in de buurt zit, maar ik moet effe weten of er niet échtquote:
Dat zeg je elke keer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja... ik heb nu wel mijn lesje geleerd
Eenheid van geest en lichaam.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe kan yoga helpen tegen rugklachten? Ik dacht dat yoga vooral goed is voor het welzijn van de geest
Door de bilspieren aan te spannen kan je de rugspieren ontlasten mijn tante is al 40 jaar fysiotherapeutquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga straks een googelen of er hier iets in de buurt zit, maar ik moet effe weten of er niet écht
iets mis is, ik ben in het afgelopen jaar 3x gevallenen 2x met mijn rug ergens tegenaan,
dus voor hetzelfde geld zit alles scheef nu
Die vind ik weer leuker dan Black Betty.quote:
ademhalingquote:
OKÉquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Door de bilspieren aan te spannen kan je de rugspieren ontlasten mijn tante is al 40 jaar fysiotherapeut
Golden Earringquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vind ik weer leuker dan Black Betty.
ook met de buikspieren erbijquote:
okéquote:
Kan je ook niet meer per ongeluk een wind latenquote:
Ik doe niet aan yoga, ik heb genoeg aan ganja.quote:
Daar word je helemaal niet moe vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan yoga, ik heb genoeg aan ganja.
Beide rockmuziek toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Black Betty is alles, behalve Golden Earring...
Ik heb vandaag mijn lichaamsbeweging gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar word je helemaal niet moe van
Misschien moet ik dat ook gaan doen in plaats van yogaquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn lichaamsbeweging gehad.
Stukje gefietst langs een paar winkels, wat lekkers bij de goede slager/traiteur gekocht.
En toen ik thuis kwam tevreden eentje gerookt, en mijn lichaam en geest zijn nu volledig één.
Op een paard over de hei werkt nog beter dan fietsen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook gaan doen in plaats van yoga
Het was iig lekker weer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook gaan doen in plaats van yoga
Van oorsprong is Black Betty een slavensong die door hen op de plantages gezongen werd.quote:
Ik ben bang voor paardenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op een paard over de hei werkt nog beter dan fietsen.
concentreren de bedoeling is de rugspier ontlastenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
ik ga effe heen en weer lopen, stilzitten is lastig nu![]()
span ik gelijk effe het hele zooitje aan
In Rotterdam regende het vanmorgen, maar vanmiddag kwam de zon door.quote:
die heeft er verstand vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Black Betty is alles, behalve Golden Earring...
nee, dat is geen domme vraagquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe kan yoga helpen tegen rugklachten? Ik dacht dat yoga vooral goed is voor het welzijn van de geest
Kingstown is er niet voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
Een hele dag niets en ben je ff wat anders doen . gelijk vet bijlezen
Juist, je lichaam geeft zelf aan waar de grens ligt en als je er overheen gaat voel je dat, zoiets moet dan een les voor de volgende keer zijn, maar Fann doet daar niet aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat is geen domme vraag![]()
yoga helpt geen flikker tegen bestaande rugpijn![]()
ik ben boos op fann omdat ze haar eigen grenzen niet kent of respecteert, dat kreeg ik net niet uit mijn toetsenbord
Je ken zo bij de 3 wijzen op 6 januari.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, je lichaam geeft zelf aan waar de grens ligt en als je er overheen gaat voel je dat, zoiets moet dan een les voor de volgende keer zijn, maar Fann doet daar niet aan.
/]quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, je lichaam geeft zelf aan waar de grens ligt en als je er overheen gaat voel je dat, zoiets moet dan een les voor de volgende keer zijn, maar Fann doet daar niet aan.
Stres doe je niet veel aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
/][ afbeelding ] Op dinsdag 29 december 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kanquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je ken zo bij de 3 wijzen op 6 januari.
Stres doe je niet veel aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
/][ afbeelding ] Op dinsdag 29 december 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou en ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft pijn in haar rug nadat ze overactief haar kasten heeft opgeruimd.
Overbelast lijkt me dat.
eigen risicoquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef sacha het volgende:
als fann zich fijner voelt na een foto moet ze dat doen![]()
als ik mijn lijf overbelast durf ik niet eens naar de dokter
Ja Sas, ik heb het idee dat er iets helemaal niet goed zit, al na de eerste val en het duurt nuquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef sacha het volgende:
als fann zich fijner voelt na een foto moet ze dat doen![]()
als ik mijn lijf overbelast durf ik niet eens naar de dokter
Zeikwijf dus.quote:
dat is weer niet goed voor je rug geloof ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat wordt op de buik liggen dan.
Trek je steunkousen aan over je vingers en doegquote:
ja, zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek je steunkousen aan over je vingers en doeg
ik ga wel effe zappenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef schvvmert het volgende:
Kerst is voorbij, jullie kunnen weer.
Ach dat geklaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef schvvmert het volgende:
Kerst is voorbij, jullie kunnen weer.
Werkt die met drones?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
Je zult maar last hebben... Maar ik zeg ff langs de Chiropractor
Beter dan op fok iigquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
ah! dat is iets anders dan fysio dus, ga ik vragen aan de dokter zodra hij belt over de uitslagquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
och stel je niet aanquote:
Ik stel me niet aan hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
och stel je niet aanik heb geen topic geopend ofzo, ik zit hier gewoon in de SC
als je dáár ook al niks meer persoonlijks mag vertellen houdt het snel op.
Liever niet, andersom ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja je kan mijn rug op, zodra het beter gaat
Het slechtste advies wat je kan geven, misschien is er een wervel verschoven door de val of een zenuw klem en dan stuur jij haar naar een chiripractor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
Boe hoe fucking boequote:
zullen we het over mijn spataderen hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig in elk topic gezeur en gezanik...
die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
zullen we het over mijn spataderen hebben?
ah... ja dat is wat ik denk, dus geen chiripractorquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het slechtste advies wat je kan geven, misschien is er een wervel verschoven door de val of een zenuw klem en dan stuur jij haar naar een chiripractor.
ga je het doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doe ik als ik een afspraak heb gemaakt met de kliniek
Eersy de fotos en dan verder kijken...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dat is wat ik denk, dus geen chiripractor
Heb jij die dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef schvvmert het volgende:
Een blubberende kont is veel beroerder
staat bovenaan mijn lijstjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je het doen?![]()
je zei al eerder dat je dat wilde weet ik nog
eerst mijn rugquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Moment even aan mijn muts vragen.
Gaat dat dan tegelijk beide ogen of om en om en dan met piraten outfitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst mijn rug![]()
maar eh... spannend wel, hoewel de oogleden niet zo ingrijpend zijn, beide schoonzussen hebben
dan gedaanen die ene ook meteen d'r wallen
Ik dacht dat je het over je spataderen hadquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
zit overtollig vel dus snijden lijkt mij?
Ik denk dat ze altijd beide ogen tegelijk doen eigenlijk, maar dat weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat dat dan tegelijk beide ogen of om en om en dan met piraten outfit
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over je spataderen had![]()
Heb je plannen voor je oogleden?
Ze zei: Hoezo met een nogal boze blik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je toch zeggen dat wij dat willen weten
alleen boven oogleden of ook onder je ogen Sas? Boven is niet zo'n ramp als ik aan mijn schoonzus denk, én mooi gewordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
van alles al gedaan, helpt niks, erfelijk belast, so be it
ah... doe dan maar niet, anders krijgen we hier straks een boze mutsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze zei: Hoezo met een nogal boze blijk.
Ik neem aan dat je het nu wel over je spataderen hebtquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
van alles al gedaan, helpt niks, erfelijk belast, so be it
Dan bedoelde ze jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze zei: Hoezo met een nogal boze blik.
dan lopen wij achter!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het nu wel over je spataderen hebt![]()
Alhoewel hangende oogleden hier ook in de familie zit, 4 van de 5 zussen heeft erin laten snijden.
Ze vatte het wat te persoonlijk op denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... doe dan maar niet, anders krijgen we hier straks een boze muts
oepsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze vatte het wat te persoonlijk op denk ik.
Ik ben er ook nog steeds blij om dat ik het heb laten doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen boven oogleden of ook onder je ogen Sas? Boven is niet zo'n ramp als ik aan mijn schoonzus denk, én mooi gewordendie ander schoonzus had onder en boven
was wel even heftiger, maar óók mooi geworden.
Snap ik best welquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds blij om dat ik het heb laten doen.
Heb je het woordje 'ook' gebruikt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze vatte het wat te persoonlijk op denk ik.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het woordje 'ook' gebruikt?
Alleen boven, onder zit alles nog redelijk strakquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Snap ik best wel![]()
Onder en boven of alleen onder?
eh... ja ik bedoelde ook boven, maar ik zei het omgekeerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen boven, onder zit alles nog redelijk strak
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het woordje 'ook' gebruikt?
goh Chuf en dat bestaat al héél lang hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
Ik had nog nog nooit van die dingen gehoord tot men er hier over begon tijden terug
Ik heb er in mijn omgeving niet mee van doen gehad...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
goh Chuf en dat bestaat al héél lang hoor
Of ze hebben niks gezegdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er in mijn omgeving niet mee van doen gehad...
mijn oudste zus gaat overmorgen als proefkonijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel de centjes bij elkaar hebt, misschien dat ik ook nog ooit kan
da's mooi kan je het van dichtbij meemakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn oudste zus gaat overmorgen als proefkonijn
quote:
ik ken iemand die zijn onderste oogleden zakken helemaalquote:
kijk nou maar uit dalijk rij je nog een egelquote:
Mijn pens een beetje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
wat mij betreft flauwekul, behalve de oogleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |