Hopen dat de stok niet gejat wordt in de komende vier weken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook prima, verwijder mijn posts dan maar, wachten we tot Spezza 20-1 het zelf kan posten. Ligt wel je spel tot dan stil
Je kan je post zelf ook editten toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook prima, verwijder mijn posts dan maar, wachten we tot Spezza 20-1 het zelf kan posten. Ligt wel je spel tot dan stil
Als mensen dat graag willen, prima hoor. Kan mij die kut stok rottenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je kan je post zelf ook editten toch?
Hij kan ook de stok terug leggen waar hij lag.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft ie geen kloon?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Woehoehahaquote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent nu bewust namens een gebande aan het posten, terwijl je weet dat dat niet de bedoeling is?
Wil jij dan post waarin je mij quote ook even leeg maken?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij kan ook de stok terug leggen waar hij lag.
Dat mag helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef Fien1989 het volgende:
De stok heb ik eerder in de avond al gepinpoint, dus het spel hoeft niet stil te liggen.
Als iemand 'm wil gaan halen in Dalmsholte:lijkt op darmsholteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Hij mag er wel even 1 van mij lenen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef just me het volgende:
En als je hier post met een kloon wordt je toch weer ban aangenaaid. Het is een spel, speel het dan ook leuk, en soms is valsspelen binnen de regels leuk 😊
Nee, vandaag geen tijd voor gehad en nu is het al te laat, als ik nu zou gaan kom ik niet meer voor 1u thuisquote:Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Fien jij mag toch weer?
Hup spring in die bolide!!!
moet je de link niet weghalen?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent nu bewust namens een gebande aan het posten, terwijl je weet dat dat niet de bedoeling is?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder heeft ook nog een oldskool openklappertje
Ik zou niet durven jou te shooten, ik vind je enorm gezellig
Misschien dat ik later op de dag nog ga, maar weet het nog niet zeker. Moet i.v.m. O&N wel op tijd weer thuis zijn namelijk...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
Iemand onderweg om de stok op te halen?
OK, blijf lekker thuis zou ik zeggen en ga morgen op pad naar een nieuwe locatiequote:Op donderdag 31 december 2015 13:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Misschien dat ik later op de dag nog ga, maar weet het nog niet zeker. Moet i.v.m. O&N wel op tijd weer thuis zijn namelijk...
Primaquote:Op donderdag 31 december 2015 13:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
OK, blijf lekker thuis zou ik zeggen en ga morgen op pad naar een nieuwe locatie
De roze valt echt te erg op iddquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:10 schreef Spezza19 het volgende:
Oh, ik zal even uitleggen waarom ik de stok had opgehaald tijdens mijn ban.
Die roze stok, hoe mooi hij ook is, valt gewoon enorm op. Dit beperkt soms je keuze qua wegleggen.
Dus heb ik een hele mooie camouflage stok gemaakt. Echter was de verf niet op tijd droog. Dus bij deze het verzoek om geen energie te steken in een nieuwe stok. Ik heb er hier 1 klaarliggen in mooie leger camouflage.
Klopt. Heb ook diverse locaties voorbij gereden omdat ie daar echt veel te veel zou opvallen.quote:
Nou, het is gewoon een exacte kopie van de huidige stok. Maat en alles. Maar al dat plakband er af peuteren is gewoon klotewerk. Vandaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ehm, kan de huidige stok niet aangepast worden? Het roze was leuk voor even maar moet inderdaad plaatsmaken. Maar stok zomaar vervangen is eigenlijk niet de bedoeling. We willen de ronde niet onnodig beëindigen.
Je was dus eigenlijk van plan de stok eigenhandig, zonder overleg te vervangen. Dat heeft de vorige keer tot een flinke rel geleid (en het vertrek van zwarte_hand).
Graag overleg!
Nee, Fien heeft de zwarte stok roze gemaakt. Alleen het slot is veranderdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een exacte kopie van de huidige stok. Maat en alles. Maar al dat plakband er af peuteren is gewoon klotewerk. Vandaar.
Dus in principe zou niemand het door hebben gehad dat het een andere versie zou zijn. Daarbij is de roze stok niet de originele. Want Fien heeft de zwarte stok liggen.
Oh ik meende mij te herinneren dat zij gepost had dat ze de zwarte stok thuis had liggen om te vervangen als zij hem weer zou gaan verplaatsen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Fien heeft de zwarte stok roze gemaakt. Alleen het slot is veranderd
Ik kan me ook herinneren dat Ou-Tannu een vervangende stok heeft gemaakt. Hij wilde hem ook vervangen. We vroegen het hem niet te doen, was vlak daarna dat de stok verdween, kwam die vervangende stok heel erg van pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |