SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hello hooray it's a holiholidayWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Arcade Fire reference?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Dat wordt wel top-tvquote:Op maandag 28 december 2015 20:08 schreef Cee het volgende:
Het publiek in het café momenteel lijkt me niet echt Suey-proof, oh jee oh jee.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Schijnt trouwens best in de HEERE te zijn, meneer Furnier."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mooie kop voor de radio heeft 'ieThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Mooi Spaans liedje nu.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bíjna goed.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
heb ik een poppeltje gemist?When I was a child I had a fever.
Ik wel.quote:Op maandag 28 december 2015 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij kan de tekst toch niet lezen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik probeer de hele avond Pjo al op een filmpje te zetten.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit nummer ook echt voor SoAD..quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Is hij camera schuw? Ik dacht dat het zo'n showbink was.quote:Op maandag 28 december 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer de hele avond Pjo al op een filmpje te zetten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast oefenen jongens!herkenbaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Of Black Rebel MotorCycle Club of Rage Against the machinequote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
hebben ze defibrilators daar?When I was a child I had a fever.
Foto's gaan prima, maar hij snapt niet dat hij nu moet lopen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is hij camera schuw? Ik dacht dat het zo'n showbink was.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat zeikwijf hadden ze weg mogen laten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aww.quote:Op maandag 28 december 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Foto's gaan prima, maar hij snapt niet dat hij nu moet lopen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of the Doorsquote:Op maandag 28 december 2015 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of Black Rebel MotorCycle Club of Rage Against the machine![]()
Die tweede ken ik niet, maar Wake Up van RATM is ook prachtigquote:Op maandag 28 december 2015 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of Black Rebel MotorCycle Club of Rage Against the machine![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal hem een mooie top2000 gifje maken wat later
[ afbeelding ]
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
En genoeg uitsmijters voor de te enthousiaste luchtgitaristen en headbangers.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zegt dat wijf van me dat de Top2000 zachter moetHeb der nog net niet uit huis getrapt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk bij wake up tegenwoordig aan dat liedje van The Queen of Years uit Dr Who
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
ja die ook nog iddquote:I love music |Ajax forever
Mijn buren zullen zich wel afvragen waarom ik hard andre vermicelli draai, niet wetende wat hierna komtZe smelten de kazen!![]()
ManU verdient het niet om te verliezen trouwens..I love music |Ajax forever
GRAB A BRUSH AND PUT A LITTLE MAKE UPReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voorbereiden op zomeetnquote:Op maandag 28 december 2015 20:12 schreef Dven het volgende:
Zegt dat wijf van me dat de Top2000 zachter moetHeb der nog net niet uit huis getrapt.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Mijn buren zullen zich wel afvragen waarom ik hard andre vermicelli draai, niet wetende wat hierna komt!
![]()
Meisjes naar bed gebracht.
Net op tijd terug voor het einde van Vivo per lei. Vind ik zo prachtig!My friends all drive horses![]()
Chop Suey genot
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
WAKE UP ASDKJSEFHSDKJFHDSKJF MAKE UP DSFJDSFHDSFDSF"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Welnee, je buren hebben ook gewoon de top2000 aan staanquote:Op maandag 28 december 2015 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Mijn buren zullen zich wel afvragen waarom ik hard andre vermicelli draai, niet wetende wat hierna komt"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
OMG rood pittig kapsel
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind dit niet zo bijzonder maar het hoort er wel en ik juich vrolijk mee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij nader inzien denk ik dat ze inderdaad een beroerte krijgen. Scherp gezien.quote:Op maandag 28 december 2015 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon, de spanning. Of ze het overleven.![]()
![]()
En dan komt het publiek net even bij...komt Firestarter ook nog.
quote:Op maandag 28 december 2015 20:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn echt mijn favoriete Armeniërs!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen mensen tussen de 25 en 35 vinden dit leuk.![]()
![]()
Niet waar, iedereen in dit topic zowat.quote:Op maandag 28 december 2015 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen mensen tussen de 25 en 35 vinden dit leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
26 hierquote:Op maandag 28 december 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet waar, iedereen in dit topic zowat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh gelukig, het kan netquote:Op maandag 28 december 2015 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen mensen tussen de 25 en 35 vinden dit leuk."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Al is het maar om de uitwerking op het café te zien.quote:Op maandag 28 december 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet waar, iedereen in dit topic zowat."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ah de enige JBJ die goed te doen is
Helaas niet live"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
FLIKKER OP SARA KUTHOER"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze man weetquote:Op maandag 28 december 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de enige JBJ die goed te doen is![]()
Precies mijn gedachte. De enige JBJ die ik halverwege niet volledig zat ben.quote:Op maandag 28 december 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de enige JBJ die goed te doen is![]()
STERF SANNE STERF"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
bedankt voor je bijdrage sarahWhen I was a child I had a fever.
Dry country is ook niet verkeerdquote:Op maandag 28 december 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de enige JBJ die goed te doen isZe smelten de kazen!![]()
SoA?quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bon Jovi is geen cowboy. Hij is een wannabe rocker uit New Jersey met te veel haar.My friends all drive horses![]()
Dit is toch wel de charme van de top2000![]()
Dat zulke liedjes (SOAD) ook eens gedraaid worden op de radio enzulks
Gezien je opmerking bij het vorige nummer en nu deze ben jij vanaf heden mijn aartsvijand.quote:Op maandag 28 december 2015 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Bon Jovi is geen cowboy. Hij is een wannabe rocker uit New Jersey met te veel haar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Robdriessen is z'n username.quote:
Ik denk dat omdat Stasse net Rob Driessen zei en ik weet dat ie Chop Suey een topnummer vindt.
Het is maar een gok.![]()
![]()
dat heb ik meer bij We'll Meet Again of Strange Fruit, dit komt nog wel ns op 3fm voorbijquote:Op maandag 28 december 2015 20:18 schreef essnhills het volgende:
Dit is toch wel de charme van de top2000![]()
Dat zulke liedjes (SOAD) ook eens gedraaid worden op de radio enzulks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar het intro is juist het beste gedeeltequote:Op maandag 28 december 2015 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, de raaaaage die je soms hebt Sticker
Ze smelten de kazen!![]()
Dit is pas echte rock mensen, move aside Pink Floyd en Led Zeppelin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mooi. Het zou tijd worden.quote:Op maandag 28 december 2015 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien je opmerking bij het vorige nummer en nu deze ben jij vanaf heden mijn aartsvijand.
My friends all drive horses![]()
Hm?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
eenschquote:Op maandag 28 december 2015 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dry country is ook niet verkeerdI love music |Ajax forever
Zitten we klaar voor Marco Borsato jongens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bon Jovi zou willen dat ze een meesterwerk als IV kunnen maken.... dat kon Led Zep kloon GnR al niet.quote:Op maandag 28 december 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Dit is pas echte rock mensen, move aside Pink Floyd en Led Zeppelin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe genottelijk dit uur is, zo bagger is het volgende
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die mening mag jij hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bon Jovi zou willen dat ze een meesterwerk als IV kunnen maken.... dat kon Led Zep kloon GnR al niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
12x Blaf?quote:Op maandag 28 december 2015 20:21 schreef Szura het volgende:
Hoe genottelijk dit uur is, zo bagger is het volgende[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleskunnertje. Weinig gifjes van Richie te vinden dacht ik.quote:Op maandag 28 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat speelt Slash geweldig gitaar in dit nummer
Maar toch wel
gnr een led zeppelin kloon noemenquote:Op maandag 28 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bon Jovi zou willen dat ze een meesterwerk als IV kunnen maken.... dat kon Led Zep kloon GnR al niet._______________
Niet voor niks staat Bohemian Rhapsody op 2 in de lijst.quote:Op maandag 28 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat speelt Slash geweldig gitaar in dit nummer
Was getekend de Marokkaan in de studio.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Robdriessen is z'n username.
Ik denk dat omdat Stasse net Rob Driessen zei en ik weet dat ie Chop Suey een topnummer vindt.
Het is maar een gok.![]()
Even gecrosspost...![]()
![]()
Talk Talk staan niet met hun goede liedjes in de Lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kruipende insectenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat hebben ze mooi uitgezocht. Kan ik even douchen en scheren zonder dat ik iets misquote:Op maandag 28 december 2015 20:21 schreef Szura het volgende:
Hoe genottelijk dit uur is, zo bagger is het volgende![]()
![]()
ABBA alleen terechte klacht bij Mamma Mia of I Have a Dreamquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet iedereen durft er voor uit te komen natuurlijk, zo zijn er bijvoorbeeld ook mensen die net doen of ze de muziek van Coldplay of The Backstreet Boys of Pink Floyd niet leuk vinden.quote:Op maandag 28 december 2015 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Chop Suey! hier dan zo goed worden ontvangen? Niet iedereen kan die muziek waarderenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Staat al een paar jaar in mijn top 10 deze![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
Beste intro ever in metaal - goede songwriting - emotioneel - dynamiek. Alles zit erinquote:Op maandag 28 december 2015 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Chop Suey! hier dan zo goed worden ontvangen? Niet iedereen kan die muziek waarderen
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Denk je dat ik zo oud benquote:
en happy new yearquote:Op maandag 28 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ABBA alleen terechte klacht bij Mamma Mia of I Have a DreamWhen I was a child I had a fever.
Ja, had op z'n minst Back for Good wel er in verwacht, of The Flood.quote:Op maandag 28 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Talk Talk staan niet met hun goede liedjes in de Lijst.![]()
Happy new Gearquote:Op maandag 28 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ABBA alleen terechte klacht bij Mamma Mia of I Have a DreamLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Happy new yearquote:Op maandag 28 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ABBA alleen terechte klacht bij Mamma Mia of I Have a Dream![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:23 schreef peaceman het volgende:
Staat al een paar jaar in mijn top 10 deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste album dat mn pa vroeger had, the Colour of SpringWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hij weet dingen!quote:Op maandag 28 december 2015 20:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
....en toen moest Spirit of Eden nog komenI love music |Ajax forever
Of Fernando maar die is al geweest. Happy New Year en One Of Us maken het begrijpelijk, maar niet terecht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
ow komt die ook nog?quote:Die is wel kut ja
When I was a child I had a fever.
Niet danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
opening volgend uurquote:Op maandag 28 december 2015 20:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ow komt die ook nog?Die is wel kut ja
Niemendalletje maar niet zo vervelend als die 2 die ik noemde.quote:Op maandag 28 december 2015 20:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ow komt die ook nog?Die is wel kut ja
Hey jongens ik vind dit nummer dus echt helemaal niks he.
Come at me!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had liever Tool met Stinkfist op deze plek gezien om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet iedereen durft er voor uit te komen natuurlijk, zo zijn er bijvoorbeeld ook mensen die net doen of ze de muziek van Coldplay of The Backstreet Boys of Pink Floyd niet leuk vinden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:![]()
Ik denk altijd ook even de andere kant op.
10 jaar vooruit is 35, 10 jaar de andere kant op is 15. Weet je hoe jong![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Come at me!
Zo is dat.quote:Op maandag 28 december 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had liever Tool met Stinkfist op deze plek gezien om maar een dwarsstraat te noemen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tomorrow Started, Renee en Such a Shame vind ik allemaal beter, maar zeker nog een goede plaat..quote:Op maandag 28 december 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Come at me!Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Van Chop Suey niet Talk Talk, die zijnquote:
Oh wat was dat weer mooi
Ik vind dit ook niet geweldig.quote:Op maandag 28 december 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Come at me!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet geweldig.![]()
![]()
![]()
Ik las lever.quote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Heb je ook dat gevoel dat je halve leven er op zit
Ik vind S.O.S. best wel steengoed en zie dat die pas op 1725 staatquote:Op maandag 28 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemendalletje maar niet zo vervelend als die 2 die ik noemde.
When I was a child I had a fever.
Ik ga Marco Borsato straks zo ontzettend hard mee blèren he.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neuj eigenlijk nietquote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Heb je ook dat gevoel dat je halve leven er op zit![]()
Oh Ruby TuedsayMooie Stones ballad
Ik vind de versie van Melanie eigenlijk mooier
Sommige mooie ABBA's staan laag ja, The Name of the Game ook.quote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik vind S.O.S. best wel steengoed en zie dat die pas op 1725 staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODBYE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kijk, dit zijn mooie Stones.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Komen er nog 2 van hoor... eentje morgen en eentje de 31equote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef cafca het volgende:
Nou, hebben ze de complete top 3 gedraaid, moeten ze nog 3 dagen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
x
[ Bericht 100% gewijzigd door Dven op 28-12-2015 20:28:17 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Idem...quote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind de versie van Melanie eigenlijk mooier![]()
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind de versie van Melanie eigenlijk mooier
Maar deze kan ook heel goedAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Still I'm gonna miss you
Ja, dat zijn ze bijna allemaal wel in de lijstquote:
Als je aparte instrumenten hoort bij oude Stones nummers, heeft Brian Jones ze bespeeld.
Zonde dat ie niet oud is geworden.My friends all drive horses![]()
Indiaans!?quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb geen zin om te koken, dus heb maar indiaans besteld.![]()
Beste ABBA nummer is Lay all your love on me, kon gister niet meer op de naam komenZe smelten de kazen!![]()
Aahquote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gehoord, het is een beetje lawaaierig hier in huis
-XOXO-![]()
Dat is een contraction internistquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In de Top 2000 idd wel.quote:
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
En twee die er niet in staan.quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komen er nog 2 van hoor... eentje morgen en eentje de 31e![]()
Knowing me, Knowing youquote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Stickertje het volgende:
Beste ABBA nummer is Lay all your love on me, kon gister niet meer op de naam komen
Eagle.
Kut, heb net SoaD gemist
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Kun je andere nummers van Talk Talk wel waarderen? Zo ja, welke?quote:Op maandag 28 december 2015 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zal het lied vaker luisteren, misschien ga ik hem dan waarderen. Ok?I love music |Ajax forever
Thee zetten...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hoezo, Waterloo is toch heel makkelijk te onthouden?quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Stickertje het volgende:
Beste ABBA nummer is Lay all your love on me, kon gister niet meer op de naam komenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Stickertje het volgende:
Beste ABBA nummer is Lay all your love on me, kon gister niet meer op de naam komen![]()
Al vind ik stiekem The winner takes it all heel mooi
![]()
ABBA top 5 is zoiets denk ik:
1. Eagle
2. SOS
3. The Winner Takes It All
4. The Day Before You Came
5. Does Your Mother Know[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oude Borsato is prima te pruimen en mee te bleren!!
Waar is het met Bombasto eigenlijk mis gegaan?My friends all drive horses![]()
Keihard meezingen![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Marco kan z'n spullen pakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Borsato toen ie zichzelf nog niet te serieus namWhen I was a child I had a fever.
Enige toffe MB-plaatOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Die is ook erg mooiquote:Op maandag 28 december 2015 20:30 schreef Wave103 het volgende:
[..]![]()
Al vind ik stiekem The winner takes it all heel mooi
Dit is eigenlijk gewoon zo'n heerlijk nummer.
Lekker keihard meeblèren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh, ik dacht klokklok, gevuld met bruine beerquote:Op maandag 28 december 2015 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Curry, tandoori, roti dat soort gedoe![]()
Mooiste ABBA-plaat is The Day before you cameOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat komt denk ik doordat ik af en toe denk, had ik nog maar op de basisschool gezeten. Als ik die kinderen dan zie zittenquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: