Oh zou ik daarom ook maar 1 nummer per artiest doen. Ik vind het zo raar om 2 nummers te doen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd 1 nummer per artiest ( ben opgegroeid met de eeuwige 100 van tmf )
Volgend jaar gebruik ik de vrije keuzes ook voor liedjes die hoger moeten komen als ze toch tellen.
Wat eigenlijk net zo goed een Dire Straits nummer had kunnen zijn... Vraag me toch af als hier de herkenbare gitaarpingels van Mark of gelijksoortige saxofoon in te horen was als in Your Latest Trickquote:
Hij heeft het toch ook geschreven?quote:Op maandag 28 december 2015 19:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat eigenlijk net zo goed een Dire Straits nummer had kunnen zijn... Vraag me toch af als hier de herkenbare gitaarpingels van Mark of gelijksoortige Saxo in te horen was als in Your Latest Trick
Telt bladmuziek ook?quote:Op maandag 28 december 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Diaan hier de songtekst van?
Geen Wonderful Land?quote:Op maandag 28 december 2015 19:22 schreef laxus13 het volgende:
Jammer dat dit de enige notering van The Shadows is
Cliff helemaal niet dit jaar?quote:Op maandag 28 december 2015 19:22 schreef Ferdo het volgende:
De Shadows doen het beter dan de zanger waarvan ze ooit het begeleidingsbandje van waren.
Ah, die had je al paraat?quote:
Omdat het tof isquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd 1 nummer per artiest ( ben opgegroeid met de eeuwige 100 van tmf )
Volgend jaar gebruik ik de vrije keuzes ook voor liedjes die hoger moeten komen als ze toch tellen.
Het beste van één artiest kiezen is een stuk makkelijker dan kiezen tussen verschillende artiesten. Vaak is het gewoon niet vergelijkbaarquote:Op maandag 28 december 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zou ik daarom ook maar 1 nummer per artiest doen. Ik vind het zo raar om 2 nummers te doen.
Nope al sinds 2013 niet meerquote:
Jessica,, Sylvia vast ook welquote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
Staan er nog meer intstrumentale nummers in?
Dat denk ik elk jaar een beetje minder.quote:
Albatross, She's not there, Sorry sowiesoquote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
Jawel, maar fors lager en slechts met de hulp van de Young Ones.quote:
Denk het, en je stemt ook niet op nummers jonger dan 1 jaarquote:Op maandag 28 december 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zou ik daarom ook maar 1 nummer per artiest doen. Ik vind het zo raar om 2 nummers te doen.
Ik was voorbereidquote:
Cliffquote:Op maandag 28 december 2015 19:22 schreef Ferdo het volgende:
De Shadows doen het beter dan de zanger waarvan ze ooit het begeleidingsbandje van waren.
Dit vonden mensen mooi. En uit nostalgische overwegingen vind ik het nu ook mooi.quote:
Samba pa ti bedoel je en Europequote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albatross, She's not there, Sorry sowieso
Ook van Veronica's Top 100 allertijden ooit, lang geleden.quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Denk het, en je stemt ook niet op nummers jonger dan 1 jaar
Dat waren de eeuwige 100 regels van TMF
Bloasmuziek?quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
Tubular Bells, Once Upon A Time In The West, Albatross o.a.quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
Europe heb ik gestemd.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samba pa ti bedoel je en Europe
quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samba pa ti bedoel je en Europe
Albatross, samba pa ti, tubular bells en vast nog wel meerquote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
In She's Not There wordt wel degelijk gezongen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albatross, She's not there, Sorry sowieso
Ja ik bedoelde die andere dusquote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In She's Not There wordt wel degelijk gezongen.
Beetje zoals Pokémon dus.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vonden mensen mooi. En uit nostalgische overwegingen vind ik het nu ook mooi.
Dit is tof.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Grutsk het volgende:
Wat is dit dan? Ik ken dit niet geloof ik.
The Final Countdown vind ik niet echt een geweldig liedje dus ik niet.quote:
Samba Pa Ti.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die andere dus
Ik vind Santana dan ook echt kut.
Ik heb serieus jaren gedacht dat ze daar zongen: we are growing, we are growing marihuana.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tof dat Shaka Zulu thema er ook in staat
Klopt, ook in opdracht voor Tina zover ik weet, dus erg kleine kans dat DS het zelf uitgebracht zou hebben.quote:
Is een kitsch klassieker, maar hoort er wel inquote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Final Countdown vind ik niet echt een geweldig liedje dus ik niet.
Er was ook een toffe versie van Sjakie Zoeloe: Ojee, ahgossiequote:Op maandag 28 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb serieus jaren gedacht dat ze daar zongen: we are growing, we are growing marihuana.
En mijn ouders gingen me niet even vertellen dat ze dat niet zongen.
Bijna alles wat ik echt goed vind vind jij niet goed.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien deden je ouders dat ook wel stiekem en wilden ze gewoon niet liegenquote:Op maandag 28 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb serieus jaren gedacht dat ze daar zongen: we are growing, we are growing marihuana.
En mijn ouders gingen me niet even vertellen dat ze dat niet zongen.
Oh dat laatste wist ik niet. Ik wist het sws niet meer zeker.quote:Op maandag 28 december 2015 19:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, ook in opdracht voor Tina zover ik weet, dus erg kleine kans dat DS het zelf uitgebracht zou hebben.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien deden je ouders dat ook wel stiekem en wilden ze gewoon niet liegen
Aah, ik heb Smooth van Santana op mijn lijst staan. Vind ik zo'n geweldig nummer.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi hoor.quote:
Oye Como Va en z'n Peter Greencover vind ik wel oke, maar bahbah Samba Pa Ti en She's Not There...quote:Op maandag 28 december 2015 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Aah, ik heb Smooth van Santana op mijn lijst staan. Vind ik zo'n geweldig nummer.
wilde t net typenquote:
Moet je bij Uccie d'r ouders zijnquote:
Daar hou ik wel van inderdaad.quote:
Ik wilde heel braaf koetje be loved typenquote:
Van de zombies is SNT dan ook veel beter, maar die er wel niet in staan...quote:Op maandag 28 december 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oye Como Va en z'n Peter Greencover vind ik wel oke, maar bahbah Samba Pa Ti en She's Not There...
Ja dan vind ik m wel prima inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 19:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Van de zombies is SNT dan ook veel beter, maar die er wel niet in staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |