Jawel, maar fors lager en slechts met de hulp van de Young Ones.quote:
Denk het, en je stemt ook niet op nummers jonger dan 1 jaarquote:Op maandag 28 december 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zou ik daarom ook maar 1 nummer per artiest doen. Ik vind het zo raar om 2 nummers te doen.
Ik was voorbereidquote:
Cliffquote:Op maandag 28 december 2015 19:22 schreef Ferdo het volgende:
De Shadows doen het beter dan de zanger waarvan ze ooit het begeleidingsbandje van waren.
Dit vonden mensen mooi. En uit nostalgische overwegingen vind ik het nu ook mooi.quote:
Samba pa ti bedoel je en Europequote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albatross, She's not there, Sorry sowieso
Ook van Veronica's Top 100 allertijden ooit, lang geleden.quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Denk het, en je stemt ook niet op nummers jonger dan 1 jaar
Dat waren de eeuwige 100 regels van TMF
Bloasmuziek?quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
Staan er nog meer intstrumentale nummers in?
Tubular Bells, Once Upon A Time In The West, Albatross o.a.quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
Europe heb ik gestemd.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samba pa ti bedoel je en Europe
quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samba pa ti bedoel je en Europe
Albatross, samba pa ti, tubular bells en vast nog wel meerquote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef essnhills het volgende:
Wel tof trouwens![]()
In She's Not There wordt wel degelijk gezongen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albatross, She's not there, Sorry sowieso
Ja ik bedoelde die andere dusquote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In She's Not There wordt wel degelijk gezongen.
Beetje zoals Pokémon dus.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vonden mensen mooi. En uit nostalgische overwegingen vind ik het nu ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |