Dit is tof.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Grutsk het volgende:
Wat is dit dan? Ik ken dit niet geloof ik.
The Final Countdown vind ik niet echt een geweldig liedje dus ik niet.quote:
Samba Pa Ti.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die andere dus
Ik vind Santana dan ook echt kut.
Ik heb serieus jaren gedacht dat ze daar zongen: we are growing, we are growing marihuana.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tof dat Shaka Zulu thema er ook in staat
Klopt, ook in opdracht voor Tina zover ik weet, dus erg kleine kans dat DS het zelf uitgebracht zou hebben.quote:
Is een kitsch klassieker, maar hoort er wel inquote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Final Countdown vind ik niet echt een geweldig liedje dus ik niet.
Er was ook een toffe versie van Sjakie Zoeloe: Ojee, ahgossiequote:Op maandag 28 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb serieus jaren gedacht dat ze daar zongen: we are growing, we are growing marihuana.
En mijn ouders gingen me niet even vertellen dat ze dat niet zongen.
Bijna alles wat ik echt goed vind vind jij niet goed.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien deden je ouders dat ook wel stiekem en wilden ze gewoon niet liegenquote:Op maandag 28 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb serieus jaren gedacht dat ze daar zongen: we are growing, we are growing marihuana.
En mijn ouders gingen me niet even vertellen dat ze dat niet zongen.
Oh dat laatste wist ik niet. Ik wist het sws niet meer zeker.quote:Op maandag 28 december 2015 19:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, ook in opdracht voor Tina zover ik weet, dus erg kleine kans dat DS het zelf uitgebracht zou hebben.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien deden je ouders dat ook wel stiekem en wilden ze gewoon niet liegen
Aah, ik heb Smooth van Santana op mijn lijst staan. Vind ik zo'n geweldig nummer.quote:Op maandag 28 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |